quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nee, greys krijgt van mij een lief presentje
Niks vies of vunzigs!
Met mijn presentje bedoelde ik trouwens nog steeds die vazen, die collega uit Eindhoven komt niet meer naar de zaak sinds zijn relatie hier in de buurt geklapt is en hun huis weer te koop staatquote:
Oh wacht. Ik lees hier dat jij een vrijgezel in de aanbieding hebt?quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Met mij presentje bedoelde ik trouwens nog steeds die vazen, die collega uit Eindhoven komt niet meer naar de zaak sinds zijn relatie hier in de buurt geklapt is en hun huis weer te koop staat![]()
Maar als iemand ze wil oppikken en bij Amy wil langsbrengen ook alles best.
Fokkers zijn toch niet eng? Nou ja, de meeste niet.quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh wacht. Ik lees hier dat jij een vrijgezel in de aanbieding hebt?
Haha, komt er straks opeens zo'n enge fokker bij me langs
Misschien niet het beste idee ooitquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh wacht. Ik lees hier dat jij een vrijgezel in de aanbieding hebt?
Haha, komt er straks opeens zo'n enge fokker bij me langs
quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
geloof dat het nog niet wil doordringen
quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nee, greys krijgt van mij een lief presentje
Niks vies of vunzigs!
quote:
Wil je een helm van me lenen?quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Misschien niet het beste idee ooit
Ik heb een kruisboog, I'm goodquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wil je een helm van me lenen?
Maar wat is wel het beste idee ooit?quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Misschien niet het beste idee ooit
Nou nouquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb een kruisboog, I'm good
Ik pak de shit wel in, en stuur het wel ergens heen. Lijkt me handigste. Jij vind die dingen leuk, ik vind ze spuuglelijk. Ik kijk wel ff of en hoe ik het goed kan inpakkenquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar wat is wel het beste idee ooit?
Moeilijke vraag wel.
Ik kom niet van mij zolderkamer, dus zo eng ben ik niet.quote:
Ik heb geen boog, de rest klopt wel aardigquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb een kruisboog, I'm good
Nee, heb ik echtquote:
Nee, deze is te makkelijkquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb geen boog, de rest klopt wel aardig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |