SPOILER: LET OP! Dit is vooral géén DTS - ajb. Want:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Ja of je stopt nu?quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog 2 dozen met boeken en dan is het weer klaar voor dit weekend
Ik haal hem er even uitquote:
Maar er komt wel een stuk hout aan te pas!quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat gaan we natuurlijk niet verklappen
GREYS TOCHquote:
Lylt zoekt alvast een touw.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar er komt wel een stuk hout aan te pas!![]()
Hihi, in het lieflijke theetuinhuisje
Ja, het is een stuk rustiger zo.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:18 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben nog steeds aan het afkicken van het alles en iedereen snoeihard de moeder, de vader, de kad en de hont te bolken
Niet te hard afkicken, voor je het weet is dts weer open!quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:18 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben nog steeds aan het afkicken van het alles en iedereen snoeihard de moeder, de vader, de kad en de hont te bolken
En weer dichtquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niet te hard afkicken, voor je het weet is dts weer open!
Verander dan de TTquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben boos nuIk wilde Dotteke in de TT feliciteren!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Die van mij mag ie hebben, kan ik eindelijk wegquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Stig kaapt iedereen hier de moeder![]()
![]()
Voor aan het theezakje?quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lylt zoekt alvast een touw.
Niet jouw moederquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die van mij mag ie hebben, kan ik eindelijk weg
quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Verander dan de TTBen undercover, kan ik wel maar mag niet van de baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
KAAAAK!!!! Cover blown.Lach met een schone bips
Nee, want alleen in DTS mag dat. Ik gedraag me hierquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
![]()
Nietusquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, want alleen in DTS mag dat. Ik gedraag me hier
Binnen een weekquote:
Undercover in ONZquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben undercover, kan ik wel maar mag niet van de baas![]()
KAAAAK!!!! Cover blown.
Ik heb hier nog niet gekaapt!quote:
Zondag stond de boekenkasten op de planning. Tis nog niet af dus zondag is nog niet voorbij.quote:
Echt wel!quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb hier nog niet gekaapt!
Niet veel althans.
Dat laatste, daar heb ik geen antwoord op.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zondag stond de boekenkasten op de planning. Tis nog niet af dus zondag is nog niet voorbij.
En wat moet ik anders doen met mijn leven?
Een uur jouquote:
Vergeet de vader, de moeder, de zus, de broer, de nicht, de neef, de oma, de opa, de cavia, de parkiet, de wasbeer, de pelikaan en de hont en kad niet!quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
![]()
Vroeger misschien maar ik heb mijn Fok-leven gebeterd!quote:
EN DITquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nu ben je wel de aandacht van jezelf aan het afleiden kaapster....
Schilderen, vloertje leggen, afwas doenquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat laatste, daar heb ik geen antwoord op.
Gelukkig, de parkiet wordt genoemdquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vergeet de vader, de moeder, de zus, de broer, de nicht, de neef, de oma, de opa, de cavia, de parkiet, de wasbeer, de pelikaan en de hont en kad niet!
And proudquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nu ben je wel de aandacht van jezelf aan het afleiden kaapster....
Ik moet nu even strijken. De wasmachine klikt net af.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Schilderen, vloertje leggen, afwas doen
Die kaapt hij ook helemaal kapot als het erop aan komtquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gelukkig, de parkiet wordt genoemd
eger is hoe lang geleden voor jou ?quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vroeger misschien maar ik heb mijn Fok-leven gebeterd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |