SPOILER: LET OP! Dit is vooral géén DTS - ajb. Want:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Ja of je stopt nu?quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog 2 dozen met boeken en dan is het weer klaar voor dit weekend
Ik haal hem er even uitquote:
Maar er komt wel een stuk hout aan te pas!quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat gaan we natuurlijk niet verklappen
GREYS TOCHquote:
Lylt zoekt alvast een touw.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar er komt wel een stuk hout aan te pas!![]()
Hihi, in het lieflijke theetuinhuisje
Ja, het is een stuk rustiger zo.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:18 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben nog steeds aan het afkicken van het alles en iedereen snoeihard de moeder, de vader, de kad en de hont te bolken
Niet te hard afkicken, voor je het weet is dts weer open!quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:18 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben nog steeds aan het afkicken van het alles en iedereen snoeihard de moeder, de vader, de kad en de hont te bolken
En weer dichtquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niet te hard afkicken, voor je het weet is dts weer open!
Verander dan de TTquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben boos nuIk wilde Dotteke in de TT feliciteren!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Die van mij mag ie hebben, kan ik eindelijk wegquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Stig kaapt iedereen hier de moeder![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |