SPOILER: LET OP! Dit is vooral géén DTS - ajb. Want:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Ja of je stopt nu?quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog 2 dozen met boeken en dan is het weer klaar voor dit weekend
Ik haal hem er even uitquote:
Maar er komt wel een stuk hout aan te pas!quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat gaan we natuurlijk niet verklappen
GREYS TOCHquote:
Lylt zoekt alvast een touw.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar er komt wel een stuk hout aan te pas!![]()
Hihi, in het lieflijke theetuinhuisje
Ja, het is een stuk rustiger zo.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:18 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben nog steeds aan het afkicken van het alles en iedereen snoeihard de moeder, de vader, de kad en de hont te bolken
Niet te hard afkicken, voor je het weet is dts weer open!quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:18 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben nog steeds aan het afkicken van het alles en iedereen snoeihard de moeder, de vader, de kad en de hont te bolken
En weer dichtquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niet te hard afkicken, voor je het weet is dts weer open!
Verander dan de TTquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben boos nuIk wilde Dotteke in de TT feliciteren!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Die van mij mag ie hebben, kan ik eindelijk wegquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Stig kaapt iedereen hier de moeder![]()
![]()
Voor aan het theezakje?quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lylt zoekt alvast een touw.
Niet jouw moederquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die van mij mag ie hebben, kan ik eindelijk weg
quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Verander dan de TTBen undercover, kan ik wel maar mag niet van de baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
KAAAAK!!!! Cover blown.Lach met een schone bips
Nee, want alleen in DTS mag dat. Ik gedraag me hierquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
![]()
Nietusquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, want alleen in DTS mag dat. Ik gedraag me hier
Binnen een weekquote:
Undercover in ONZquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben undercover, kan ik wel maar mag niet van de baas![]()
KAAAAK!!!! Cover blown.
Ik heb hier nog niet gekaapt!quote:
Zondag stond de boekenkasten op de planning. Tis nog niet af dus zondag is nog niet voorbij.quote:
Echt wel!quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb hier nog niet gekaapt!
Niet veel althans.
Dat laatste, daar heb ik geen antwoord op.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zondag stond de boekenkasten op de planning. Tis nog niet af dus zondag is nog niet voorbij.
En wat moet ik anders doen met mijn leven?
Een uur jouquote:
Vergeet de vader, de moeder, de zus, de broer, de nicht, de neef, de oma, de opa, de cavia, de parkiet, de wasbeer, de pelikaan en de hont en kad niet!quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
![]()
Vroeger misschien maar ik heb mijn Fok-leven gebeterd!quote:
EN DITquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nu ben je wel de aandacht van jezelf aan het afleiden kaapster....
Schilderen, vloertje leggen, afwas doenquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat laatste, daar heb ik geen antwoord op.
Gelukkig, de parkiet wordt genoemdquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vergeet de vader, de moeder, de zus, de broer, de nicht, de neef, de oma, de opa, de cavia, de parkiet, de wasbeer, de pelikaan en de hont en kad niet!
And proudquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nu ben je wel de aandacht van jezelf aan het afleiden kaapster....
Ik moet nu even strijken. De wasmachine klikt net af.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Schilderen, vloertje leggen, afwas doen
Die kaapt hij ook helemaal kapot als het erop aan komtquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gelukkig, de parkiet wordt genoemd
eger is hoe lang geleden voor jou ?quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vroeger misschien maar ik heb mijn Fok-leven gebeterd!
Strijk ze!quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik moet nu even strijken. De wasmachine klikt net af.
Is niet veel voor nodigquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb je in de smiezen jongedame
Ze kunnen me allemaal de rug opquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb je in de smiezen jongedame
Zeggggquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is niet veel voor nodig
Het jongedame was ook wel beetje te dramatisch, dat was vroegerquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is niet veel voor nodig
Ik strijk de boel direct als het uit de wasmachine komt. Het wasgoed is dan nog wat nat, dan strijkt dat het best.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik strijk altijd voordat ik aan doe.
Hihiquote:
quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het jongedame was ook wel beetje te dramatisch, dat was vroeger
Als dat vroeger hetzelfde is als het vroeger van Stigquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het jongedame was ook wel beetje te dramatisch, dat was vroeger
Ik ben eeuwig jongquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als dat vroeger hetzelfde is als het vroeger van Stig
Maak ik me geen zorgen
Op je blote knieënquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik geloof niet in God, maar nu dank ik hem toch.
Dat het oude gebruikte verrimpelde zakje niet in kokend water hoeft ?quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zijn vast wel gegadigden voorquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze kunnen me allemaal de rug op![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik strijk de boel direct als het uit de wasmachine komt. Het wasgoed is dan nog wat nat, dan strijkt dat het best.
Ja, hij zou eens gaan wellen en groot worden.... God forbid.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat het oude gebruikte verrimpelde zakje niet in kokend water hoeft ?
Ik denk eerder dat het dan rozijnen wordenquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja, hij zou eens gaan wellen en groot worden.... God forbid.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja, hij zou eens gaan wellen en groot worden.... God forbid.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]teveel stoom enzo kan voor krimp en beschadigingen leiden.
Wel meerquote:
Die pruim ik nietquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het dan rozijnen worden
Ja, dat dusquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het dan rozijnen worden
En die 2 pitjesquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Er zaten 2 pitjes, in mijn oude zak......
Al kan ik kwispelen als een hond, eraan likken gaat me nooit lukken.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hoeft ze zelf ook niet op te eten
Yogaquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Al kan ik kwispelen als een hond, eraan likken gaat me nooit lukken.
Ouwe manquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Al kan ik kwispelen als een hond, eraan likken gaat me nooit lukken.
De stam is sterk, maar de vrucht is gevluchtquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
En die 2 pitjes
Die werden te zwak
quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De stam is sterk, maar de vrucht is gevlucht
Ow dank voor de tip, nu kan ik eindelijk mijn droom waarmaken om aan mijn eigen rozijnen te likkenquote:
Ik kreeg die vroeger in van die kleine kartonnen doosjes als "gezonde snack" van mijn moeder mee naar school. Ik flikkerde ze altijd weg. Wat een meuk.quote:
Maar ze waren best lekkerquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik kreeg die vroeger in van die kleine kartonnen doosjes als "gezonde snack" van mijn moeder mee naar school. Ik flikkerde ze altijd weg. Wat een meuk.
Leeg maken en dan had je een soort fluitjequote:Op zondag 25 augustus 2024 20:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik kreeg die vroeger in van die kleine kartonnen doosjes als "gezonde snack" van mijn moeder mee naar school. Ik flikkerde ze altijd weg. Wat een meuk.
Jij weer met je fluitenquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Leeg maken en dan had je een soort fluitje
Ja bah, soms trakteerden mensen er ook op. Probeerde het wel eens, maar er zaten ook bijna altijd van die harde stukjes inquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Verschrikkelijk die dingen
Ja of ze gingen rond met die dropjes die eruit zagen als konijnenkeutels om te trakteren op school... Man man man. Trakteren mocht ik met mijn verjaardag dan wel met die dozen croky chips waar 12 kleine zakjes chips in zaten.. Zo stond ik met mijn verjaardag iig niet voor lul door mijn ouders "bewuste" opvoedingquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja bah, soms trakteerden mensen er ook op. Probeerde het wel eens, maar er zaten ook bijna altijd van die harde stukjes in
Wel nostalgie, maar had toen niet zulke hippe verpakkingen in de 90squote:
therethere.gifquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik laat gewoon een traan hier van ellende.
Ja, ik had ook meestal die dozen croky chips. Had ook het idee dat iedereen die het liefste hadquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja of ze gingen rond met die dropjes die eruit zagen als konijnenkeutels om te trakteren op school... Man man man. Trakteren mocht ik met mijn verjaardag dan wel met die dozen croky chips waar 12 kleine zakjes chips in zaten.. Zo stond ik met mijn verjaardag iig niet voor lul door mijn ouders "bewuste" opvoeding
Smartiesquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik had ook meestal die dozen croky chips. Had ook het idee dat iedereen die het liefste had
Klopt, en iedereen zat dan te smikkelen en dan voelde je je even helemaal het mannetje, of in jouw geval het vrouwtjequote:Op zondag 25 augustus 2024 20:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik had ook meestal die dozen croky chips. Had ook het idee dat iedereen die het liefste had
Everybody is an atheist, until .....quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Toto's, Kroko's en Dino's!quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt, en iedereen zat dan te smikkelen en dan voelde je je even helemaal het mannetje, of in jouw geval het vrouwtje
Oja, Smarties.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Smarties
Kregen wij soms
Dat was denk ik na mijn tijd.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toto's, Kroko's en Dino's!
Als je die nog kent
Ken ze wel, ben ook al ouwe 1981'er maar die kreeg ik nooit. Zoals ik net al zei, mijn ouwelui waren vrij bewust van de voeding die we kregen. Het was ook na school 1 glas Carvan C en een droog thee biscuitje. Verder geen snoep enzo...quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als je die nog kent
Zegt me nietsquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als je die nog kent
quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat was denk ik na mijn tijd.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ken ze wel, ben ook al ouwe 1981'er maar die kreeg ik nooit. Zoals ik net al zei, mijn ouwelui waren vrij bewust van de voeding die we kregen. Het was ook na school 1 glas Carvan C en een droog thee biscuitje. Verder geen snoep enzo...
quote:
Met Sinterklaas was wel feest, Chocomel zoveel als je wilde en worstenbroodjesquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik moest altijd roosvicee drinken, mn moeder dacht dat dat gezond was
Uiteraardquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Las ik toch weer heel wat anders.
Dat smaakte altijd wel lekker vond ikquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik moest altijd roosvicee drinken, mn moeder dacht dat dat gezond was
Herkenbaarquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Met Sinterklaas was wel feest, Chocomel zoveel als je wilde en worstenbroodjesEn op zondag was dan FRIETdag iedere week, en op je verjaardag mocht je kiezen wat je wilde eten.
Ken je die korrels nog om zelf citroen ijsthee te maken nog? Die kocht ik van mijn zakgeldquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat smaakte altijd wel lekker vond ik
Maar ik deed dan altijd 90% roosvicee en 10% water ipv andersom
Nee, die ken ik nietquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ken je die korrels nog om zelf citroen ijsthee te maken nog? Die kocht ik van mijn zakgeld
Afgeschaft omdat oudjes er in stiktenquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Oh ja, Flippo's
Waar nog oorlog om gevoerd werd op het schoolplein of na schooltijd
Die oudjes ook altijdquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Afgeschaft omdat oudjes er in stikten
De muis!quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vergeet de vader, de moeder, de zus, de broer, de nicht, de neef, de oma, de opa, de cavia, de parkiet, de wasbeer, de pelikaan en de hont en kad niet!
Wij hadden patat op zondag! Woonden lange tijd tegenover de snackbar, lekker makkelijk!quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Met Sinterklaas was wel feest, Chocomel zoveel als je wilde en worstenbroodjesEn op zondag was dan FRIETdag iedere week, en op je verjaardag mocht je kiezen wat je wilde eten.
Beetje Amerikaanse praktijkenquote:
Nooit gezienquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Was zoiets https://www.koffiezone.nl(...)9rfIqTsaAlDPEALw_wcB
Toen je poep nog met lange oe schreef!quote:
Bij ons werd de FRIET zelf gebakkenquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wij hadden patat op zondag! Woonden lange tijd tegenover de snackbar, lekker makkelijk!
En mocht ook kiezen op mn verjaardag ja! Koos meestal pizza, of sperzieboontjes
Chocomel vond ik nooit zo lekker, dronk het liefste sinaasappelsap of appelsap.
Ja, ik kreeg ook altijd met heel veel roosvicee, dan werd het zo'n dikkige brei om te drinken.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat smaakte altijd wel lekker vond ik
Maar ik deed dan altijd 90% roosvicee en 10% water ipv andersom
Was dat dan ook van Benco net als die chocomelk korrelsquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Was zoiets https://www.koffiezone.nl(...)9rfIqTsaAlDPEALw_wcB
De teringquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Beetje Amerikaanse praktijken
Net als dat speelgoed zo’n schijf die je kon laten springen
Daar moest een gat in omdat er kinderen in waren gestikt
Kon je je lepel rechtop instekenquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg ook altijd met heel veel roosvicee, dan werd het zo'n dikkige brei om te drinken.
Patatquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bij ons werd de Patat zelf gebakkenHeel soms van de patatzaak als moeders geen zin had te bakken.
Nee, zegt me nog steeds niets.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Kan, weet ik echt niet meer. Maar half glas vol gooien met die korrels. Water erbij en roeren als een mallequote:Op zondag 25 augustus 2024 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Was dat dan ook van Benco net als die chocomelk korrels
Ik ga niet zeggen dat vroeger alles beter was.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nooit gezien
[..]
Toen je poep nog met lange oe schreef!
Ken wel die zakjes van sinaspril?quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kan, weet ik echt niet meer. Maar half glas vol gooien met die korrels. Water erbij en roeren als een malle
Ja, daar staat me wat van bij. Chocomelk korrels, roeren met warme melk en dan kreeg je chocolademelk.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Was dat dan ook van Benco net als die chocomelk korrels
Ja, dat kwam bij ons ook, nadat de cafetaria verhuisd was. (tja Enschede, dus dat was wel echt patat)quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bij ons werd de FRIET zelf gebakkenHeel soms van het frietkot als moeders geen zin had te bakken.
Nesquick is lekkerderquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, daar staat me wat van bij. Chocomelk korrels, roeren met warme melk en dan kreeg je chocolademelk.
Je moest wel heel goed roeren trouwens....
Nee, maar jij bent dan ook ouder dan ikquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ken wel die zakjes van sinaspril?
Damnquote:
Dat was het wel!quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ga niet zeggen dat vroeger alles beter was.
Enorm. Tribunalen zeg ik!quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hier worden misdaden tegen de menselijkheid gepleegd zeg ik je
Zelfde verhaal, glas halvol met dat poeder en dan roeren als een mallequote:
Ik ken geen korrels aanmaaklimonadequote:Op zondag 25 augustus 2024 20:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, maar jij bent dan ook ouder dan ik
Was daar geen variant van? Of heb je alleen Nesquick?quote:
Doet niks af aan het feit dat jij ouder bentquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ken geen korrels aanmaaklimonade
Jij wel
Bencoquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was daar geen variant van? Of heb je alleen Nesquick?
Hmm, dan dacht ik aan wat anders.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Benco
En de eckte cacao
Maar dat was wel een heel verschil
Ooh, ik vond die simpele oranje aanmaaklimo ook altijd wel lekker, maar ja, die was niet gezond genoegquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Wij hadden thuis altijd aardbei aanmaaklimo.
Ik vond roosvicee eigenlijk heel lekker, maar kreeg het thuis niet
Ik haal nog steeds roosviceequote:Op zondag 25 augustus 2024 20:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Wij hadden thuis altijd aardbei aanmaaklimo.
Ik vond roosvicee eigenlijk heel lekker, maar kreeg het thuis niet
quote:
Die eckte cacao gebruik ik nog steeds om chocolade mousse van te maken als het snel moet. Als ik de tijd heb smelt ik 70%+ cacao en maak het met room.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Benco
En de eckte cacao
Maar dat was wel een heel verschil
Lekker dik welquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die eckte cacao gebruik ik nog steeds om chocolade mousse van te maken als het snel moet. Als ik de tijd heb smelt ik 70%+ cacao en maak het met room.
Vlokken welquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik nog steeds Vlokfeest
Doet me denken aan die fruit hagelslag of whatever, en kokosbrood.... Niet te naggelen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik nog steeds Vlokfeest
Viezzzzzquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ooh, ik vond die simpele oranje aanmaaklimo ook altijd wel lekker, maar ja, die was niet gezond genoeg
Fruit hagelslagquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Doet me denken aan die fruit hagelslag of whatever, en kokosbrood.... Niet te naggelen.
Jaaah reine claude, die heb ik nu in de koelkast staan!quote:
Tegenwoordig zijn er ook alleen de lekkere witte vlokken te koop!quote:
Vlokfeest is echt lekker. Vanille en puur door elkaar.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Doet me denken aan die fruit hagelslag of whatever, en kokosbrood.... Niet te naggelen.
De laatste loodjes voor vandaag. Succesquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja ik ga even de laatste 2 dozen doen
Limondaine citroen mis ik in de supermarkten, net als de goedkope Comet 1.5 liter pakken Ijsthee citroen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaaah reine claude, die heb ik nu in de koelkast staan!
Ga klagen. 1 september. Geduld.quote:
Ik ben niet zo van de citroen, das me te zuurquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Limondaine citroen mis ik in de supermarkten, net als de goedkope Comet 1.5 liter pakken Ijsthee citroen.
Er reageren 2 mensen op jouw vraagquote:
Maar je bent ook zoet, en zout....quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de citroen, das me te zuur
Ik schijn al zuur genoeg van mezelf te zijn
Dat moet nog getest worden!quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de citroen, das me te zuur
Ik schijn al zuur genoeg van mezelf te zijn
nee de antwort was te schnellquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er reageren 2 mensen op jouw vraag
En jij kiest ervoor om je vraag weer te herhalen
Nee jij leest gewoon nietquote:
quote:
Dit.quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee jij leest gewoon niet
En herhaalt gewoon
Vroeger ruilde ik nog Nintendo spelletjes met vriendjesquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
Alle nostalgie verdwenen in een paar posts
Ik lees er wat langsheen...quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
Alle nostalgie verdwenen in een paar posts
Ik vond de Nintendo maar stom, we kregen al vrij vroeg een echte PC met 256 kleuren scherm. Eerste in de straat en mensen kwamen kijken hoe echt het wel niet leekquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vroeger ruilde ik nog Nintendo spelletjes met vriendjes
Floppy’squote:Op zondag 25 augustus 2024 21:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vond de Nintendo maar stom, we kregen al vrij vroeg een echte PC met 256 kleuren scherm. Eerste in de straat en mensen kwamen kijken hoe echt het wel niet leekMet mijn vader beurzen afstruinen om daar spelletjes op diskettes te laten kopiëren. Wat een tijd was dat.
3.5" en 5.25" diskette station in de pc, met 20MB harde schijf... Trotse tijden.quote:
Kort geheugenquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er reageren 2 mensen op jouw vraag
En jij kiest ervoor om je vraag weer te herhalen
Ik was vroeger wel een Nintendo kindquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vond de Nintendo maar stom, we kregen al vrij vroeg een echte PC met 256 kleuren scherm. Eerste in de straat en mensen kwamen kijken hoe echt het wel niet leekMet mijn vader beurzen afstruinen om daar spelletjes op diskettes te laten kopiëren. Wat een tijd was dat.
Jij bent niet @SwJquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Nou vooruit.quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mijn schuld
Maar heb je de op gezien
Die van ons was een 286 AT PC, zal ergens eind jaren 80 begin 90 geweest zijn. Nieuwste van het nieuwste, 11000 euro via PC prive project van mijn pa...quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik was vroeger wel een Nintendo kind
PC kregen we pas veel later. En uiteindelijk kocht ik ooit zelf mijn eerste: een Pentium 233
Maar 64KBquote:
Sodeknetterquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die van ons was een 286 AT PC, zal ergens eind jaren 80 begin 90 geweest zijn. Nieuwste van het nieuwste, 11000 euro via PC prive project van mijn pa...
Gulden schatquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die van ons was een 286 AT PC, zal ergens eind jaren 80 begin 90 geweest zijn. Nieuwste van het nieuwste, 11000 euro via PC prive project van mijn pa...
Zootjequote:Op zondag 25 augustus 2024 21:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gelukkig niet, modden in ons zootje ongeregeld
11.000?! En euro?quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
General failure reading Drive A:quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
3.5" en 5.25" diskette station in de pc, met 20MB harde schijf... Trotse tijden.
Is het nog dik 5000 euro geweest!quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Owja, ben teveel gemoderniseerd inmiddels.
Ik ken het als zooitje maar blijkbaar kan beidequote:
En dit jaquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
General failure reading Drive A:
Zootje bestaat?quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ken het als zooitje maar blijkbaar kan beide
Net als Amsterdam, nog niet geciviliseerd.quote:
Ftfyquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Net als Friet, muss auch nie kenne.
Enige juiste schrijfwijze, dus jawel.quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Net als Patat, muss auch nie kenne.
Amsterdam is verlorenquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Net als Amsterdam, nog niet geciviliseerd.
Blijft toch verbazingwekkend dat degene die friet zeggen betere Nederlandse kennis hebben dan degenen die patat zeggen.quote:
Whut?quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Blijft toch verbazingwekkend dat degene die friet zeggen betere Nederlandse kennis hebben dan degenen die patat zeggen.
Just saying.
Amsterdamnedquote:
Kloptquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Blijft toch verbazingwekkend dat degene die friet zeggen slechtere Nederlandse kennis hebben dan degenen die patat zeggen.
Just saying.
Eens.quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Blijft toch verbazingwekkend dat degene die friet zeggen betere Nederlandse kennis hebben dan degenen die patat zeggen.
Just saying.
Nee dat had jij gedaanquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hedde die kwoot opzetteleik verkloot?
Je weet dat fake nieuws verspreiden binnenkort strafbaar gaat worden?quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee dat had jij gedaan
Heb hem voorzien van de waarheid
quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je weet dat fake nieuws verspreiden binnenkort strafbaar gaat worden?
Mensen die de taal moeten leren scoren vaak beter tijdens toetsen dan diegene die het al spreken.quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Just saying.
Dat is ook een gavequote:Op zondag 25 augustus 2024 21:27 schreef greysbones het volgende:
Toch knap dat iemand die friet zegt elke keer weer de sjeu uit de conversatie haalt
Dit is al de 2e keer in korte tijd dat ik je zie vergeten wat je eigen username is. Gaat alles wel goed gg?quote:
Ervaring mee?quote:
Volgens mij functioneren mijn hersenen nog prima. Maar dat kan ik mis hebben.quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Dit is al de 2e keer in korte tijd dat ik je zie vergeten wat je eigen username is. Gaat alles wel goed gg?
is er wel,maar niet hierquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mijn schuld
Maar heb je de op gezien
quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bijna alles ingepakt vandaag morgen schoonmaken in het nieuwe huis.
Ook van fanta zekerquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Meh, dat is speculeren. Hou meer van speculaas.
Kan getest worden met 1 simpele vraag. Heb je het afgelopen jaar wel eens friet of patat gegeten en hoe noemde je die gefrituurde piepers dan toen je ze bestelde?quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Volgens mij functioneren mijn hersenen nog prima. Maar dat kan ik mis hebben.
Wauw!quote:
Of op grotequote:Op zondag 25 augustus 2024 21:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Het moet alleen nog op kleur, ipv categorie
Neequote:Op zondag 25 augustus 2024 21:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Ow, ik ben weer aan het spuit 11enquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:30 schreef gebrokenglas het volgende:
@JustinK ziet het toch nietquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ow, ik ben weer aan het spuit 11en
Ja, dan moet je hem natuurlijk niet mentionen!quote:
Er zit een systeem in!quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Kast links is Engelstalig literatuur op alfabet.
Middelste kast is ongelezen. Gesorteerd op random.
Rechts is op categorie
Oepsquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dan moet je hem natuurlijk niet mentionen!
Ik heb inderdaad patat gehad, meerdere keren zelfs, en ik bestelde toen "een patat mét" voor eentje met mayo, en "een patat pinda" voor eentje met pindasausquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kan getest worden met 1 simpele vraag. Heb je het afgelopen jaar wel eens friet of patat gegeten en hoe noemde je die gefrituurde piepers dan toen je ze bestelde?
Ik ben al aan het azenquote:
DoTTeke?quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad patat gehad, meerdere keren zelfs, en ik bestelde toen "een patat mét" voor eentje met mayo, en "een patat pinda" voor eentje met pindasaus
Laat gaanquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad patat gehad, meerdere keren zelfs, en ik bestelde toen "een patat mét" voor eentje met mayo, en "een patat pinda" voor eentje met pindasaus
quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Just saying.
Ja balkonnetjequote:Op zondag 25 augustus 2024 21:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Zin in?
Heb je dan ook eindelijk een balkon of tuintje?
Ze heeft er toch al 1?quote:
Jij bent voor altijd 26 toch?quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ze heeft er toch al 1?
Ik had er 0![]()
En ben @:TheStigsDutchCousin ook vergeten te feliciteren![]()
Gelukkig hij mij ook
Nu kunnen we doen alsof we geen jaar ouder geworden zijn![]()
Fijn! Wanneer ga je verhuizen?quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja balkonnetje![]()
En kijk uit op tuinen mooi rustig
Gefeliciteerd Amyquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ze heeft er toch al 1?
Ik had er 0![]()
En ben @:TheStigsDutchCousin ook vergeten te feliciteren![]()
Gelukkig hij mij ook
Nu kunnen we doen alsof we geen jaar ouder geworden zijn![]()
Ja, de club van 27 zal me niet krijgen!quote:
Gefeliciteerd Stiggy, de dag voor mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |