Nawhhhgh dit is schattigquote:Op zondag 25 augustus 2024 18:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Alleen jammer dat bing niet zo goed weet wat een speklapje is
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het voelt ook als een verrijking van mijn ontwikkeling als mens sinds ik op dit forum kom. Zoveel geleerd, zoveel nieuwe inzichten. En de eindeloze stroom van informatie hier droogt ook nooit op. Ben dankbaar.
Leuke dingen verkopen ze naast bierquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:14 schreef maily het volgende:
[..]
https://biertaxibreda.nl/(...)MygwG-waAmUcEALw_wcB
Voor Bier, Miauw (wtf?) en meer
Wel duur de drank daar... Prijzen van de chems weet ik dan weer niet of dat duur is. Al jaren niet meer gedaan.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Leuke dingen verkopen ze naast bier
En je kent de codenaam voor miauw niet?
Ja gek zeg dat de drank duur is bij een dergelijke servicequote:Op zondag 25 augustus 2024 19:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wel duur de drank daar... Prijzen van de chems weet ik dan weer niet of dat duur is. Al jaren niet meer gedaan.
Weet ik veel, ik woon dan ook in the middle of nowhere.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja gek zeg dat de drank duur is bij een dergelijke service
Ja maarquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Leuke dingen verkopen ze naast bier
En je kent de codenaam voor miauw niet?
quote:Niet geschikt voor consumptie, enkel research doeleinden.
Alles slechtquote:
Nee dan mag het ook nietquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja maar
[..]en dan mag het opeens
Das kut om te horen Greysie, met mij kabbelt het net zo kut door als de afgelopen wekenquote:
Greysquote:
Lekker kuttenquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Das kut om te horen Greysie, met mij kabbelt het net zo kut door als de afgelopen weken
Skattiequote:
Neequote:Op zondag 25 augustus 2024 19:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja maar is niet wat je langere tijd wil.
Oh, ik dacht dat, omdat het zo open en bloot op internet staat. Heb er verder geen verstand van en dat vind ik wel primaquote:
Moeten ze veel harder tegen optredenquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat, omdat het zo open en bloot op internet staat. Heb er verder geen verstand van en dat vind ik wel prima
Schouders eronder blijven houdenquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Maar hier is er niet veel aan te doen
Dus accepteren en door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |