Oh, dat plaatje heb ik nog nooit gezien.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kwam door dit plaatje:
[ afbeelding ]
Komt hier zelfs regelmatig voorbij op de FPquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, dat plaatje heb ik nog nooit gezien.
Niets aan gemist ook.
Niet gekliktquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kwam door dit plaatje:
[ afbeelding ]
Er zit ook niks achterquote:
quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er zit ook niks achter
quote:
quote:
Bwehehehe.quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:22 schreef devzero het volgende:
Toch een beetje dat DTS gevoel met al die smileys
Goed bezig!quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:28 schreef ieniminimuis het volgende:
De boekenkasten staan![]()
Vanavond even vullen met de boeken
Even vooralquote:Op zondag 25 augustus 2024 17:28 schreef ieniminimuis het volgende:
De boekenkasten staan![]()
Vanavond even vullen met de boeken
Kan je gelijk jezelf schoonpoetsenquote:Op zondag 25 augustus 2024 17:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
Vanavond even de badkamer poetsen
Oh ja, daar komt ik zelf bijna nooitquote:Op zondag 25 augustus 2024 17:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Komt hier zelfs regelmatig voorbij op de FP
Het zijn 10 dozen en die heb ik bijna op categorie ingepakt geloof ikquote:
MoKoquote:Op zondag 25 augustus 2024 17:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
Vanavond even de badkamer poetsen
Nu kan ik nog ff grondig poetsen voor de operatie.. net als opruimenquote:
Moet je ook niet willen. Alleen maar gekkies komen daarquote:Op zondag 25 augustus 2024 17:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja, daar komt ik zelf bijna nooit
Ik weet nu wel gelijk waar ik sta bij Stigquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:55 schreef Kissingbird het volgende:
pff weer lapohunt gedaan stig.. waarom geen verjaardags TT voor Dotteke?
Alleen jammer dat bing niet zo goed weet wat een speklapje isquote:Op zondag 25 augustus 2024 18:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nu kan ik nog ff grondig poetsen voor de operatie.. net als opruimenhele dag al druk mee in de weer geweest!
Bende gij jarig vandaag jonge hinde? Gefeliciteerd met je 23e verjaardag madamquote:Op zondag 25 augustus 2024 18:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet nu wel gelijk waar ik sta bij Stig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |