SPOILER: LET OP! Dit is vooral géén DTS - ajb. Want:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Eén groot toxisch wespennest. Zeker als je er niet middenin zit en het van buitenaf bekijkt. Ongezond en onwenselijk.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Bite mequote:
Das veel te kinky voor jou.quote:
quote:
quote:
Bohh....quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga een waterpas tevoorschijn halen en een meetlint. Mss zo ook nog een boormachine
Je kickt op vrouwen met gereedschap?quote:
Vrouwen en hun rare kinksquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga een waterpas tevoorschijn halen en een meetlint. Mss zo ook nog een boormachine
mannen met hun rare kinksquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vrouwen en hun rare kinks
quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:55 schreef Kissingbird het volgende:
pff weer lapohunt gedaan stig.. waarom geen verjaardags TT voor Dotteke?
Ik kan het gereedschap van vrouwen wel waarderen ja. Maar dat is een ander soort gereedschap.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kickt op vrouwen met gereedschap?
quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
mannen met hun rare kinks
[..]
Misschien schaamt hij zich voor zijn lapohunt kink.quote:
Evenquote:Op zondag 25 augustus 2024 13:17 schreef Kissingbird het volgende:
ja ik post pas weer in een verjaardags tt heeft dot verdiend![]()
vind er wat van als je gaat lapo hunten, ja het mag.. maar stom en dan geen verjaardags tt dan ben je af. doen we bij zat andere users ook.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:17 schreef Kissingbird het volgende:
ja ik post pas weer in een verjaardags tt heeft dot verdiend![]()
vind er wat van als je gaat lapo hunten, ja het mag.. maar stom en dan geen verjaardags tt dan ben je af. doen we bij zat andere users ook.
Zondag fapje is altijd een goed fapje.quote:
Detacheringsbureau in de zorg.quote:
Doe je voorzichtig? Is eng.quote:
quote:
Je was helaas wel net 1 seconde te vroeg.quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Je was helaas wel net 1 seconde te vroeg.
Seconden zijn ook overratedquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Ik heb geen secondeteller, maar morgen weer een kans
Niet als je exact om 11:11:11 wil posten. Of om 22:22:22.quote:
Of 14:14:14quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet als je exact op 11:11:11 wil posten. Of om 22:22:22.
Mobiel zie je dat toch nietquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet als je exact op 11:11:11 wil posten. Of om 22:22:22.
Ik zit nu lekker buiten te genieten van het aangename weer (26). Geen zin om met een laptop op mijn schoot te zittenquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik zit zelden mobiel op FOK!.
Ik zit eigenlijk alleen maar mobiel op Fok!quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik zit zelden mobiel op FOK!.
Iedereen mobielquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk alleen maar mobiel op Fok!
Ohja, dat moet ik ook nog gaan doen. Maar zit net zo lekkerquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:19 schreef MizzezAmy het volgende:
Denk dat ik maar eens boodschappen ga doen. Hopelijk beetje rustig in de winkel nu
McLaren is wel heel erg sterk jaquote:
Sjezus zegquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Oeh drama in mijn oude flat.
Iemand was 's nachts rond een uur of 3 de hond aan het trainen buiten. Iemand anders heeft daar wat van gezegd. Hondenuitlater heeft daartoe bij mensen proberen naar binnen te komen door heel hard op de deuren staan de beuken.
Gezellig weer
Jups dat is het niveau een beetje.quote:
Daar heb jij lekker niet van wakker gelegenquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Oeh drama in mijn oude flat.
Iemand was 's nachts rond een uur of 3 de hond aan het trainen buiten. Iemand anders heeft daar wat van gezegd. Hondenuitlater heeft daartoe bij mensen proberen naar binnen te komen door heel hard op de deuren staan de beuken.
Gezellig weer
Gewoon de politie bellen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:58 schreef aeque het volgende:
In het huis naast mij zijn ze aan het klussen en wonen er nog niet, maar als ze weer een of ander apparaat aan laten staan vanavond/vannacht waardoor ik niet kan slapen door een brommend klote geluid, dan ga ik daar ook even proberen om naar binnen te komen.
Nee andere verdieping. Zoveel honden ondertussen daarquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:01 schreef maily het volgende:
[..]
Daar heb jij lekker niet van wakker gelegen![]()
Was dat dezelfde die ook die wasmachine gebruikte?
Die komen echt niet voor een brommend geluid van iets bij de buren.quote:
Oke.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Die komen echt niet voor een brommend geluid van iets bij de buren.
Aeqraaque.quote:
Het verbaast me soms hoe slecht je de grappen kunt maken.quote:
Ik wist wel dat je het zou snappen.quote:
Ik heb mijn momentenquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Het verbaast me soms hoe slecht je de grappen kunt maken.
Zul je zien dat de politie daar wel voor komtquote:
Ik hoop hetquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zul je zien dat de politie daar wel voor komt
Ja, wij al het werk doen en jij 301 pakken zekerquote:
neuh onbegonnen werk hier met azende helmquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, wij al het werk doen en jij 301 pakken zeker
Ik hoop ook wel eens dingen.quote:
Beddag beste dag!quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
neuh onbegonnen werk hier met azende helm
Ja, denk dat het tijd wordt voor een toevoeging in de OPquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
neuh onbegonnen werk hier met azende helm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.misten daarom aan lapohunten doet
![]()
Smile, it's free therapy.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:30 schreef Kissingbird het volgende:
Ik denk dat azende helm stiekemNee, wat mij betreft blijft het echt op slotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.misten daarom aan lapohunten doet
![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Toiletpost?quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:32 schreef maily het volgende:
[..]
Maar wel met de deur op slot, dus wel beetje geheim.
Gelukkig ga jij er niet over.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, wat mij betreft blijft het echt op slot
Als je alleen woont, doe je de deur toch niet op slot?quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:32 schreef maily het volgende:
[..]
Maar wel met de deur op slot, dus wel beetje geheim.
Mijn overbuurvrouw doet dat niet iig, die zet gewoon de deur wagenwijd open.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als je alleen woont, doe je de deur toch niet op slot?
Als ik op het toilet op de badkamer zit, doe ik soms zelfs de deur niet eens goed dicht
Ja zo goed ben ik niet op de hoogtequote:Op zondag 25 augustus 2024 16:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als je alleen woont, doe je de deur toch niet op slot?
Als ik op het toilet op de badkamer zit, doe ik soms zelfs de deur niet eens goed dicht
Nopequote:
Pfffrrrrtttt.quote:
Ow ja, ik had het over de toiletdeur, mn voordeur zit eigenlijk altijd op slot. Mn achterdeur ook wel regelmatig.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Mijn overbuurvrouw doet dat niet iig, die zet gewoon de deur wagenwijd open.
Maar waarom heb je zo'n hekel aan DTS? Bolkte Justin je te hard?quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nope
[..]
Pfffrrrrtttt.
Van de wc?quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Mijn overbuurvrouw doet dat niet iig, die zet gewoon de deur wagenwijd open.
Toen Stiggy er zat, zat Justin er nog niet dacht ik.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar waarom heb je zo'n hekel aan DTS? Bolkte Justin je te hard?
Ik had het ook over de deur van het toilet.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ow ja, ik had het over de toiletdeur, mn voordeur zit eigenlijk altijd op slot. Mn achterdeur ook wel regelmatig.
Oh haha. Misschien heeft ze graag wat te zien als ze op de porseleinen troon zitquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik had het ook over de deur van het toilet.Die zit naast de deur van een frans balkon waar ze niks voor heeft hangen en je dus direct zicht hebt op het toilet.
1x gedaan toen ik op mijn balkon was. Toen ging de deur heel snel dicht. Maar ervan leren doet ze niet.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh haha. Misschien heeft ze graag wat te zien als ze op de porseleinen troon zit![]()
Zwaai je wel eens naar haar?
Is het een leuke single buurvrouw?quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:40 schreef aeque het volgende:
[..]
1x gedaan toen ik op mijn balkon was. Toen ging de deur heel snel dicht. Maar ervan leren doet ze niet.
Ik denk dat ze graag zelf gezien wordt.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh haha. Misschien heeft ze graag wat te zien als ze op de porseleinen troon zit![]()
Zwaai je wel eens naar haar?
Ik heb gezien wat DTS met mensen doet. Ik heb 1x meegedaan en toen zag ik al snel hoe serieus sommige mensen het geheel nemen. Niemand gunt elkaar wat, mensen halen nachten door om punten te pakken, en hoe vaak het wel niet dicht is gegaan omdat het uit de hand loopt is te gek voor woorden. Ja, bij een spel is competitie en dat hoort erbij, maar bij sommigen beheerst het zowat hun hele leven. En dat is ook niet gezond.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar waarom heb je zo'n hekel aan DTS? Bolkte Justin je te hard?
Neequote:Op zondag 25 augustus 2024 16:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is het een leuke single buurvrouw?
Die likken ook alles wat op een piemel lijkt, dus...quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee
Single volgens mij wel en ik geloof dat ze meer van de vrouwen is.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die likken ook alles wat op een piemel lijkt, dus...
Het slaat nergens op, maar het likt wel op ietsquote:
Hmm ja, maar iedereen likt toch wel iets?quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het slaat nergens op, maar het likt wel op iets
Oh, dat plaatje heb ik nog nooit gezien.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kwam door dit plaatje:
[ afbeelding ]
Komt hier zelfs regelmatig voorbij op de FPquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, dat plaatje heb ik nog nooit gezien.
Niets aan gemist ook.
Niet gekliktquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kwam door dit plaatje:
[ afbeelding ]
Er zit ook niks achterquote:
quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er zit ook niks achter
quote:
quote:
Bwehehehe.quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:22 schreef devzero het volgende:
Toch een beetje dat DTS gevoel met al die smileys
Goed bezig!quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:28 schreef ieniminimuis het volgende:
De boekenkasten staan![]()
Vanavond even vullen met de boeken
Even vooralquote:Op zondag 25 augustus 2024 17:28 schreef ieniminimuis het volgende:
De boekenkasten staan![]()
Vanavond even vullen met de boeken
Kan je gelijk jezelf schoonpoetsenquote:Op zondag 25 augustus 2024 17:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
Vanavond even de badkamer poetsen
Oh ja, daar komt ik zelf bijna nooitquote:Op zondag 25 augustus 2024 17:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Komt hier zelfs regelmatig voorbij op de FP
Het zijn 10 dozen en die heb ik bijna op categorie ingepakt geloof ikquote:
MoKoquote:Op zondag 25 augustus 2024 17:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
Vanavond even de badkamer poetsen
Nu kan ik nog ff grondig poetsen voor de operatie.. net als opruimenquote:
Moet je ook niet willen. Alleen maar gekkies komen daarquote:Op zondag 25 augustus 2024 17:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja, daar komt ik zelf bijna nooit
Ik weet nu wel gelijk waar ik sta bij Stigquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:55 schreef Kissingbird het volgende:
pff weer lapohunt gedaan stig.. waarom geen verjaardags TT voor Dotteke?
Alleen jammer dat bing niet zo goed weet wat een speklapje isquote:Op zondag 25 augustus 2024 18:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nu kan ik nog ff grondig poetsen voor de operatie.. net als opruimenhele dag al druk mee in de weer geweest!
Bende gij jarig vandaag jonge hinde? Gefeliciteerd met je 23e verjaardag madamquote:Op zondag 25 augustus 2024 18:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet nu wel gelijk waar ik sta bij Stig
Je mag op mijn schoot zittenquote:Op zondag 25 augustus 2024 18:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las Dick Schoofquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je mag op mijn schoot zitten
Dank je welquote:Op zondag 25 augustus 2024 18:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bende gij jarig vandaag jonge hinde? Gefeliciteerd met je 23e verjaardag madam![]()
![]()
Nou nouquote:
Ik heb alleen dat laatstequote:Op zondag 25 augustus 2024 19:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bijziend zijn en rijke fantasie is een bitch soms.
Wat een bitch?quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb alleen dat laatste
quote:
Ik kan niet lezen wat hier staat, maar ik neem aan dat jij mijn posts enorm grappig vindt. Hoeft niet hoor, zo grappig ben ik ook weer nietquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bijziend zijn en rijke fantasie is een bitch soms.
Jij bent hilarischquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kan niet lezen wat hier staat, maar ik neem aan dat jij mijn posts enorm grappig vindt. Hoeft niet hoor, zo grappig ben ik ook weer niet
Precies..quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Precies..
Ik vind het nog steeds stom
Had je dorst?quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ze hebben hier gisteravond en afgelopen nacht wel al mijn bier opgedronkenHeb helemaal niks meer......
Ik altijd, maar had andere dorstige lui over de vloer terwijl we film keken en elkaar voor homo uitscholden. Conclusie einde nacht bier op.quote:
https://biertaxibreda.nl/(...)MygwG-waAmUcEALw_wcBquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ze hebben hier gisteravond en afgelopen nacht wel al mijn bier opgedronkenHeb helemaal niks meer......
Miauw is designer drug die geloof ik nog niet verboden is. Maar hier hebben we zulke service die bier brengt niet.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:14 schreef maily het volgende:
[..]
https://biertaxibreda.nl/(...)MygwG-waAmUcEALw_wcB
Voor Bier, Miauw (wtf?) en meer
Moet je elkaar ook geen homo noemen!quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik altijd, maar had andere dorstige lui over de vloer terwijl we film keken en elkaar voor homo uitscholden. Conclusie einde nacht bier op.
Heb je wel een punt ja, ik ga dat woord de volgende keer verbieden in mijn huis. Lesbie is het nieuwe normaal.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet je elkaar ook geen homo noemen!
Precies.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb je wel een punt ja, ik ga dat woord de volgende keer verbieden in mijn huis. Lesbie is het nieuwe normaal.
Aha, geen plek voor mij dus!quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet je ook niet willen. Alleen maar gekkies komen daar
We helpen elkaarquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik leer elke dag weer bij hier op het forum
Het voelt ook als een verrijking van mijn ontwikkeling als mens sinds ik op dit forum kom. Zoveel geleerd, zoveel nieuwe inzichten. En de eindeloze stroom van informatie hier droogt ook nooit op. Ben dankbaar.quote:
Nawhhhgh dit is schattigquote:Op zondag 25 augustus 2024 18:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Alleen jammer dat bing niet zo goed weet wat een speklapje is
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het voelt ook als een verrijking van mijn ontwikkeling als mens sinds ik op dit forum kom. Zoveel geleerd, zoveel nieuwe inzichten. En de eindeloze stroom van informatie hier droogt ook nooit op. Ben dankbaar.
Leuke dingen verkopen ze naast bierquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:14 schreef maily het volgende:
[..]
https://biertaxibreda.nl/(...)MygwG-waAmUcEALw_wcB
Voor Bier, Miauw (wtf?) en meer
Wel duur de drank daar... Prijzen van de chems weet ik dan weer niet of dat duur is. Al jaren niet meer gedaan.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Leuke dingen verkopen ze naast bier
En je kent de codenaam voor miauw niet?
Ja gek zeg dat de drank duur is bij een dergelijke servicequote:Op zondag 25 augustus 2024 19:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wel duur de drank daar... Prijzen van de chems weet ik dan weer niet of dat duur is. Al jaren niet meer gedaan.
Weet ik veel, ik woon dan ook in the middle of nowhere.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja gek zeg dat de drank duur is bij een dergelijke service
Ja maarquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
quote:Niet geschikt voor consumptie, enkel research doeleinden.
Nee dan mag het ook nietquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja maar
[..]en dan mag het opeens
Das kut om te horen Greysie, met mij kabbelt het net zo kut door als de afgelopen wekenquote:
Greysquote:
Lekker kuttenquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Das kut om te horen Greysie, met mij kabbelt het net zo kut door als de afgelopen weken
Skattiequote:
Neequote:Op zondag 25 augustus 2024 19:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja maar is niet wat je langere tijd wil.
Oh, ik dacht dat, omdat het zo open en bloot op internet staat. Heb er verder geen verstand van en dat vind ik wel primaquote:
Moeten ze veel harder tegen optredenquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat, omdat het zo open en bloot op internet staat. Heb er verder geen verstand van en dat vind ik wel prima
Schouders eronder blijven houdenquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Maar hier is er niet veel aan te doen
Dus accepteren en door
Doorgaan, vooral Doorgaan!quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Maar hier is er niet veel aan te doen
Dus accepteren en door
Preciesquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Schouders eronder blijven houdenDoe ik ook maar.
Neequote:Op zondag 25 augustus 2024 19:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nope, en gewoon de tijd voor jezelf en vrienden nemen wanneer het kan. Gisteravond en afgelopen nacht heb ik me kapot gelachen met vrienden over de vloer. Was wel fijn even nergens aan te denken. Hoewel vandaag de hele dag erg brakquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Precies
Niet bij de pakken neer gaan zitten
Heeft geen nut en wordt je niet vrolijker van
Je wordt oudquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nope, en gewoon de tijd voor jezelf en vrienden nemen wanneer het kan. Gisteravond en afgelopen nacht heb ik me kapot gelachen met vrienden over de vloer. Was wel fijn even nergens aan te denken. Hoewel vandaag de hele dag erg brak
De grootste rotzooi die er isquote:
quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hihi wist dat deze ging komen.
Dan ga ik eens iemand in elkaar stompen voor research doeleindenquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja maar
[..]en dan mag het opeens
Ow ik wil wel over iemand heen rijden om te onderzoeken wat de effecten zijnquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan ga ik eens iemand in elkaar stompen voor research doeleinden
quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan ga ik eens iemand in elkaar stompen voor research doeleinden
Agressieve mensen hierquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow ik wil wel over iemand heen rijden om te onderzoeken wat de effecten zijn
Las ik toch weer heel wat anders.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
Kruiswegkermis gehad en boogschieten gedaan. Was wel een zwaardere boog.
Sleutelhanger gewonnen
Oversekste mensen hierquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Las ik toch weer heel wat anders.
Zeggen dat je natuurkunde docent bent, en dan een klasje erbijquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dit moest ik even googlenquote:
Ah een nieuweling. Welkom in ONZquote:
quote:
Amy is nog zo onschuldig, verpest haar niet pleasequote:Op zondag 25 augustus 2024 20:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah een nieuweling. Welkom in ONZ![]()
Ze is al in dts geweest, dus dan is ze al verpestquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Amy is nog zo onschuldig, verpest haar niet please
e effecten zijn mij bekendquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Las ik toch weer heel wat anders.
Daarom heeft ze nog geen uitnodiging voor het tuinhuisjequote:Op zondag 25 augustus 2024 20:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
No shit Sherlockquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ze is al in dts geweest, dus dan is ze al verpest
quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ze is al in dts geweest, dus dan is ze al verpest
Amy is de president van het tuinhuisjequote:Op zondag 25 augustus 2024 20:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom heeft ze nog geen uitnodiging voor het tuinhuisje
Me tooquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:11 schreef hemarookworst het volgende:
Ik mis onze pozza tuinhuis meister @:schakeltopia
Hier lees ik dan weer niks anders.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Amy is de president van het tuinhuisje
Ik bedoelde niet het lieflijke thee tuinhuisjequote:Op zondag 25 augustus 2024 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Amy is de president van het tuinhuisje
Je moet nog ingewijd worden door Amyquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hier lees ik dan weer niks anders.
Ontgroend?quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je moet nog ingewijd worden door Amy
Ik ook nietquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet het lieflijke thee tuinhuisje![]()
Iedereen is hier maagdquote:
Moet ik daarvoor op een stuk hout bijten om het niet uit te schreeuwen?quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je moet nog ingewijd worden door Amy
Dat, en de mannen hebben 35cm.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Iedereen is hier maagd
Ben boogschutterquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Iedereen is hier maagd
Dat gaan we natuurlijk niet verklappenquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moet ik daarvoor op een stuk hout bijten om het niet uit te schreeuwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |