Toiletpost?quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:32 schreef maily het volgende:
[..]
Maar wel met de deur op slot, dus wel beetje geheim.
Gelukkig ga jij er niet over.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, wat mij betreft blijft het echt op slot
Als je alleen woont, doe je de deur toch niet op slot?quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:32 schreef maily het volgende:
[..]
Maar wel met de deur op slot, dus wel beetje geheim.
Mijn overbuurvrouw doet dat niet iig, die zet gewoon de deur wagenwijd open.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als je alleen woont, doe je de deur toch niet op slot?
Als ik op het toilet op de badkamer zit, doe ik soms zelfs de deur niet eens goed dicht
Ja zo goed ben ik niet op de hoogtequote:Op zondag 25 augustus 2024 16:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als je alleen woont, doe je de deur toch niet op slot?
Als ik op het toilet op de badkamer zit, doe ik soms zelfs de deur niet eens goed dicht
Nopequote:
Pfffrrrrtttt.quote:
Ow ja, ik had het over de toiletdeur, mn voordeur zit eigenlijk altijd op slot. Mn achterdeur ook wel regelmatig.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Mijn overbuurvrouw doet dat niet iig, die zet gewoon de deur wagenwijd open.
Maar waarom heb je zo'n hekel aan DTS? Bolkte Justin je te hard?quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nope
[..]
Pfffrrrrtttt.
Van de wc?quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Mijn overbuurvrouw doet dat niet iig, die zet gewoon de deur wagenwijd open.
Toen Stiggy er zat, zat Justin er nog niet dacht ik.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar waarom heb je zo'n hekel aan DTS? Bolkte Justin je te hard?
Ik had het ook over de deur van het toilet.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ow ja, ik had het over de toiletdeur, mn voordeur zit eigenlijk altijd op slot. Mn achterdeur ook wel regelmatig.
Oh haha. Misschien heeft ze graag wat te zien als ze op de porseleinen troon zitquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik had het ook over de deur van het toilet.Die zit naast de deur van een frans balkon waar ze niks voor heeft hangen en je dus direct zicht hebt op het toilet.
1x gedaan toen ik op mijn balkon was. Toen ging de deur heel snel dicht. Maar ervan leren doet ze niet.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh haha. Misschien heeft ze graag wat te zien als ze op de porseleinen troon zit![]()
Zwaai je wel eens naar haar?
Is het een leuke single buurvrouw?quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:40 schreef aeque het volgende:
[..]
1x gedaan toen ik op mijn balkon was. Toen ging de deur heel snel dicht. Maar ervan leren doet ze niet.
Ik denk dat ze graag zelf gezien wordt.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh haha. Misschien heeft ze graag wat te zien als ze op de porseleinen troon zit![]()
Zwaai je wel eens naar haar?
Ik heb gezien wat DTS met mensen doet. Ik heb 1x meegedaan en toen zag ik al snel hoe serieus sommige mensen het geheel nemen. Niemand gunt elkaar wat, mensen halen nachten door om punten te pakken, en hoe vaak het wel niet dicht is gegaan omdat het uit de hand loopt is te gek voor woorden. Ja, bij een spel is competitie en dat hoort erbij, maar bij sommigen beheerst het zowat hun hele leven. En dat is ook niet gezond.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar waarom heb je zo'n hekel aan DTS? Bolkte Justin je te hard?
Neequote:Op zondag 25 augustus 2024 16:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is het een leuke single buurvrouw?
Die likken ook alles wat op een piemel lijkt, dus...quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee
Single volgens mij wel en ik geloof dat ze meer van de vrouwen is.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die likken ook alles wat op een piemel lijkt, dus...
Het slaat nergens op, maar het likt wel op ietsquote:
Hmm ja, maar iedereen likt toch wel iets?quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het slaat nergens op, maar het likt wel op iets
Oh, dat plaatje heb ik nog nooit gezien.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kwam door dit plaatje:
[ afbeelding ]
Komt hier zelfs regelmatig voorbij op de FPquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, dat plaatje heb ik nog nooit gezien.
Niets aan gemist ook.
Niet gekliktquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kwam door dit plaatje:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |