Daar heb jij lekker niet van wakker gelegenquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Oeh drama in mijn oude flat.
Iemand was 's nachts rond een uur of 3 de hond aan het trainen buiten. Iemand anders heeft daar wat van gezegd. Hondenuitlater heeft daartoe bij mensen proberen naar binnen te komen door heel hard op de deuren staan de beuken.
Gezellig weer
Gewoon de politie bellen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:58 schreef aeque het volgende:
In het huis naast mij zijn ze aan het klussen en wonen er nog niet, maar als ze weer een of ander apparaat aan laten staan vanavond/vannacht waardoor ik niet kan slapen door een brommend klote geluid, dan ga ik daar ook even proberen om naar binnen te komen.
Nee andere verdieping. Zoveel honden ondertussen daarquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:01 schreef maily het volgende:
[..]
Daar heb jij lekker niet van wakker gelegen![]()
Was dat dezelfde die ook die wasmachine gebruikte?
Die komen echt niet voor een brommend geluid van iets bij de buren.quote:
Oke.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Die komen echt niet voor een brommend geluid van iets bij de buren.
Aeqraaque.quote:
Het verbaast me soms hoe slecht je de grappen kunt maken.quote:
Ik wist wel dat je het zou snappen.quote:
Ik heb mijn momentenquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Het verbaast me soms hoe slecht je de grappen kunt maken.
Zul je zien dat de politie daar wel voor komtquote:
Ik hoop hetquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zul je zien dat de politie daar wel voor komt
Ja, wij al het werk doen en jij 301 pakken zekerquote:
neuh onbegonnen werk hier met azende helmquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, wij al het werk doen en jij 301 pakken zeker
Ik hoop ook wel eens dingen.quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
neuh onbegonnen werk hier met azende helm
Ja, denk dat het tijd wordt voor een toevoeging in de OPquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
neuh onbegonnen werk hier met azende helm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.misten daarom aan lapohunten doet
![]()
Smile, it's free therapy.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:30 schreef Kissingbird het volgende:
Ik denk dat azende helm stiekemNee, wat mij betreft blijft het echt op slotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.misten daarom aan lapohunten doet
![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |