Das kut om te horen Greysie, met mij kabbelt het net zo kut door als de afgelopen wekenquote:
Greysquote:
Lekker kuttenquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Das kut om te horen Greysie, met mij kabbelt het net zo kut door als de afgelopen weken
Skattiequote:
Neequote:Op zondag 25 augustus 2024 19:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja maar is niet wat je langere tijd wil.
Oh, ik dacht dat, omdat het zo open en bloot op internet staat. Heb er verder geen verstand van en dat vind ik wel primaquote:
Moeten ze veel harder tegen optredenquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat, omdat het zo open en bloot op internet staat. Heb er verder geen verstand van en dat vind ik wel prima
Schouders eronder blijven houdenquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Maar hier is er niet veel aan te doen
Dus accepteren en door
Doorgaan, vooral Doorgaan!quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Maar hier is er niet veel aan te doen
Dus accepteren en door
Preciesquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Schouders eronder blijven houdenDoe ik ook maar.
Neequote:Op zondag 25 augustus 2024 19:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Leuke dingen verkopen ze naast bier
En je kent de codenaam voor miauw niet?
Nope, en gewoon de tijd voor jezelf en vrienden nemen wanneer het kan. Gisteravond en afgelopen nacht heb ik me kapot gelachen met vrienden over de vloer. Was wel fijn even nergens aan te denken. Hoewel vandaag de hele dag erg brakquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Precies
Niet bij de pakken neer gaan zitten
Heeft geen nut en wordt je niet vrolijker van
Je wordt oudquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nope, en gewoon de tijd voor jezelf en vrienden nemen wanneer het kan. Gisteravond en afgelopen nacht heb ik me kapot gelachen met vrienden over de vloer. Was wel fijn even nergens aan te denken. Hoewel vandaag de hele dag erg brak
De grootste rotzooi die er isquote:
quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hihi wist dat deze ging komen.
Dan ga ik eens iemand in elkaar stompen voor research doeleindenquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja maar
[..]en dan mag het opeens
Ow ik wil wel over iemand heen rijden om te onderzoeken wat de effecten zijnquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan ga ik eens iemand in elkaar stompen voor research doeleinden
quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan ga ik eens iemand in elkaar stompen voor research doeleinden
Agressieve mensen hierquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow ik wil wel over iemand heen rijden om te onderzoeken wat de effecten zijn
Las ik toch weer heel wat anders.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
Kruiswegkermis gehad en boogschieten gedaan. Was wel een zwaardere boog.
Sleutelhanger gewonnen
Oversekste mensen hierquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Las ik toch weer heel wat anders.
Zeggen dat je natuurkunde docent bent, en dan een klasje erbijquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ah een nieuweling. Welkom in ONZquote:
Amy is nog zo onschuldig, verpest haar niet pleasequote:Op zondag 25 augustus 2024 20:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah een nieuweling. Welkom in ONZ![]()
Ze is al in dts geweest, dus dan is ze al verpestquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Amy is nog zo onschuldig, verpest haar niet please
e effecten zijn mij bekendquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Las ik toch weer heel wat anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |