quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Onee, ik snijd de boterham gewoon in meerdere vierkante stukken en dan gaat het op, in willekeurige volgorde.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:25 schreef maily het volgende:
@:JustinK
jouw favo recept?
"eet elke dag een theelepel"
[ afbeelding ]
Nou, ik eet het lekker op. Kan mij niks schelen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:25 schreef Kissingbird het volgende:
hij kan zich beter gebroken eierdooier gaan noemen
Dat zal toch wel moeten....quote:
Recalcitrantquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, ik eet het lekker op. Kan mij niks schelen.
Voldoende ijzer dan wel.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:25 schreef maily het volgende:
@:JustinK
jouw favo recept?
"eet elke dag een theelepel"
[ afbeelding ]
You're calling me?quote:
Je ligt nog steeds in bed?quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:30 schreef Kissingbird het volgende:
Ik ga eens opstaan, ook zin in koffie en een boterham.
Of is het kutweer in Limburg?quote:
Wat heeft kutweer nou te maken met nog in bed liggen?quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of is het kutweer in Limburg?
Hier schijnt de zon en waait een lekker windje.
Nou als de regen tegen de ramen klettert dat je denkt van ik blijf lekker liggen...quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wat heeft kutweer nou te maken met nog in bed liggen?
NIKS
quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Allemaal bij Vogeltje in bed
Dan zou ik veel in bed hebben gelegen aangezien het hier veel geregend heeftquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou als de regen tegen de ramen klettert dat je denkt van ik blijf lekker liggen...
Regenquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou als de regen tegen de ramen klettert dat je denkt van ik blijf lekker liggen...
Luimuisquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik bedoel ik heb mij van bed naar bank verplaatst. Maakt mij dat minder lui? Neuh
Dan kom ik juist uit bed want dat is juist lekker weer.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wat heeft kutweer nou te maken met nog in bed liggen?
NIKS
Graadje of 19, prima!quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan kom ik juist uit bed want dat is juist lekker weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |