SPOILER: LET OP! Dit is vooral géén DTS - ajb. Want:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Eén groot toxisch wespennest. Zeker als je er niet middenin zit en het van buitenaf bekijkt. Ongezond en onwenselijk.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Bite mequote:
Das veel te kinky voor jou.quote:
quote:
quote:
Bohh....quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga een waterpas tevoorschijn halen en een meetlint. Mss zo ook nog een boormachine
Je kickt op vrouwen met gereedschap?quote:
Vrouwen en hun rare kinksquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga een waterpas tevoorschijn halen en een meetlint. Mss zo ook nog een boormachine
mannen met hun rare kinksquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vrouwen en hun rare kinks
quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:55 schreef Kissingbird het volgende:
pff weer lapohunt gedaan stig.. waarom geen verjaardags TT voor Dotteke?
Ik kan het gereedschap van vrouwen wel waarderen ja. Maar dat is een ander soort gereedschap.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kickt op vrouwen met gereedschap?
quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
mannen met hun rare kinks
[..]
Misschien schaamt hij zich voor zijn lapohunt kink.quote:
Evenquote:Op zondag 25 augustus 2024 13:17 schreef Kissingbird het volgende:
ja ik post pas weer in een verjaardags tt heeft dot verdiend![]()
vind er wat van als je gaat lapo hunten, ja het mag.. maar stom en dan geen verjaardags tt dan ben je af. doen we bij zat andere users ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |