Ik ken geen korrels aanmaaklimonadequote:Op zondag 25 augustus 2024 20:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, maar jij bent dan ook ouder dan ik
Was daar geen variant van? Of heb je alleen Nesquick?quote:
Geen idee, ik weet niet meer wat voor merk het was.quote:
Doet niks af aan het feit dat jij ouder bentquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ken geen korrels aanmaaklimonade
Jij wel
Bencoquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was daar geen variant van? Of heb je alleen Nesquick?
Hmm, dan dacht ik aan wat anders.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Benco
En de eckte cacao
Maar dat was wel een heel verschil
Ooh, ik vond die simpele oranje aanmaaklimo ook altijd wel lekker, maar ja, die was niet gezond genoegquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Wij hadden thuis altijd aardbei aanmaaklimo.
Ik vond roosvicee eigenlijk heel lekker, maar kreeg het thuis niet
Ik haal nog steeds roosviceequote:Op zondag 25 augustus 2024 20:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Wij hadden thuis altijd aardbei aanmaaklimo.
Ik vond roosvicee eigenlijk heel lekker, maar kreeg het thuis niet
quote:
Die eckte cacao gebruik ik nog steeds om chocolade mousse van te maken als het snel moet. Als ik de tijd heb smelt ik 70%+ cacao en maak het met room.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Benco
En de eckte cacao
Maar dat was wel een heel verschil
Lekker dik welquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die eckte cacao gebruik ik nog steeds om chocolade mousse van te maken als het snel moet. Als ik de tijd heb smelt ik 70%+ cacao en maak het met room.
Vlokken welquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik nog steeds Vlokfeest
Doet me denken aan die fruit hagelslag of whatever, en kokosbrood.... Niet te naggelen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik nog steeds Vlokfeest
Viezzzzzquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ooh, ik vond die simpele oranje aanmaaklimo ook altijd wel lekker, maar ja, die was niet gezond genoeg
Fruit hagelslagquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Doet me denken aan die fruit hagelslag of whatever, en kokosbrood.... Niet te naggelen.
Ovalmaltine bedoel je dat ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |