Wauw!quote:
Of op grotequote:Op zondag 25 augustus 2024 21:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Het moet alleen nog op kleur, ipv categorie
Neequote:Op zondag 25 augustus 2024 21:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Ow, ik ben weer aan het spuit 11enquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:30 schreef gebrokenglas het volgende:
@JustinK ziet het toch nietquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ow, ik ben weer aan het spuit 11en
Er zit een systeem in!quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Kast links is Engelstalig literatuur op alfabet.
Middelste kast is ongelezen. Gesorteerd op random.
Rechts is op categorie
Oepsquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dan moet je hem natuurlijk niet mentionen!
Ik heb inderdaad patat gehad, meerdere keren zelfs, en ik bestelde toen "een patat mét" voor eentje met mayo, en "een patat pinda" voor eentje met pindasausquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kan getest worden met 1 simpele vraag. Heb je het afgelopen jaar wel eens friet of patat gegeten en hoe noemde je die gefrituurde piepers dan toen je ze bestelde?
Ik ben al aan het azenquote:
DoTTeke?quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad patat gehad, meerdere keren zelfs, en ik bestelde toen "een patat mét" voor eentje met mayo, en "een patat pinda" voor eentje met pindasaus
Laat gaanquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad patat gehad, meerdere keren zelfs, en ik bestelde toen "een patat mét" voor eentje met mayo, en "een patat pinda" voor eentje met pindasaus
quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Blijft toch verbazingwekkend dat degene die friet zeggen betere Nederlandse kennis hebben dan degenen die patat zeggen.
Just saying.
Ja balkonnetjequote:Op zondag 25 augustus 2024 21:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Zin in?
Heb je dan ook eindelijk een balkon of tuintje?
Ze heeft er toch al 1?quote:
Jij bent voor altijd 26 toch?quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ze heeft er toch al 1?
Ik had er 0![]()
En ben @:TheStigsDutchCousin ook vergeten te feliciteren![]()
Gelukkig hij mij ook
Nu kunnen we doen alsof we geen jaar ouder geworden zijn![]()
Fijn! Wanneer ga je verhuizen?quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja balkonnetje![]()
En kijk uit op tuinen mooi rustig
Gefeliciteerd Amyquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ze heeft er toch al 1?
Ik had er 0![]()
En ben @:TheStigsDutchCousin ook vergeten te feliciteren![]()
Gelukkig hij mij ook
Nu kunnen we doen alsof we geen jaar ouder geworden zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |