Whut?quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Blijft toch verbazingwekkend dat degene die friet zeggen betere Nederlandse kennis hebben dan degenen die patat zeggen.
Just saying.
Amsterdamnedquote:
Kloptquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Blijft toch verbazingwekkend dat degene die friet zeggen slechtere Nederlandse kennis hebben dan degenen die patat zeggen.
Just saying.
Eens.quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Blijft toch verbazingwekkend dat degene die friet zeggen betere Nederlandse kennis hebben dan degenen die patat zeggen.
Just saying.
Nee dat had jij gedaanquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hedde die kwoot opzetteleik verkloot?
Je weet dat fake nieuws verspreiden binnenkort strafbaar gaat worden?quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee dat had jij gedaan
Heb hem voorzien van de waarheid
quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je weet dat fake nieuws verspreiden binnenkort strafbaar gaat worden?
Mensen die de taal moeten leren scoren vaak beter tijdens toetsen dan diegene die het al spreken.quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Just saying.
Dat is ook een gavequote:Op zondag 25 augustus 2024 21:27 schreef greysbones het volgende:
Toch knap dat iemand die friet zegt elke keer weer de sjeu uit de conversatie haalt
Eerder een valkuilquote:
Dit is al de 2e keer in korte tijd dat ik je zie vergeten wat je eigen username is. Gaat alles wel goed gg?quote:
Ervaring mee?quote:
Volgens mij functioneren mijn hersenen nog prima. Maar dat kan ik mis hebben.quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Dit is al de 2e keer in korte tijd dat ik je zie vergeten wat je eigen username is. Gaat alles wel goed gg?
is er wel,maar niet hierquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mijn schuld
Maar heb je de op gezien
quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bijna alles ingepakt vandaag morgen schoonmaken in het nieuwe huis.
Ook van fanta zekerquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Meh, dat is speculeren. Hou meer van speculaas.
Kan getest worden met 1 simpele vraag. Heb je het afgelopen jaar wel eens friet of patat gegeten en hoe noemde je die gefrituurde piepers dan toen je ze bestelde?quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Volgens mij functioneren mijn hersenen nog prima. Maar dat kan ik mis hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |