eger is hoe lang geleden voor jou ?quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vroeger misschien maar ik heb mijn Fok-leven gebeterd!
Strijk ze!quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik moet nu even strijken. De wasmachine klikt net af.
Is niet veel voor nodigquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb je in de smiezen jongedame
Ze kunnen me allemaal de rug opquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb je in de smiezen jongedame
Zeggggquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is niet veel voor nodig
Het jongedame was ook wel beetje te dramatisch, dat was vroegerquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is niet veel voor nodig
Ik strijk de boel direct als het uit de wasmachine komt. Het wasgoed is dan nog wat nat, dan strijkt dat het best.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik strijk altijd voordat ik aan doe.
Hihiquote:
quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het jongedame was ook wel beetje te dramatisch, dat was vroeger
Als dat vroeger hetzelfde is als het vroeger van Stigquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het jongedame was ook wel beetje te dramatisch, dat was vroeger
Ik ben eeuwig jongquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als dat vroeger hetzelfde is als het vroeger van Stig
Maak ik me geen zorgen
Op je blote knieënquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik geloof niet in God, maar nu dank ik hem toch.
Dat het oude gebruikte verrimpelde zakje niet in kokend water hoeft ?quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik geloof niet in God, maar nu dank ik hem toch.
Zijn vast wel gegadigden voorquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze kunnen me allemaal de rug op![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik strijk de boel direct als het uit de wasmachine komt. Het wasgoed is dan nog wat nat, dan strijkt dat het best.
Ja, hij zou eens gaan wellen en groot worden.... God forbid.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat het oude gebruikte verrimpelde zakje niet in kokend water hoeft ?
Ik denk eerder dat het dan rozijnen wordenquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja, hij zou eens gaan wellen en groot worden.... God forbid.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja, hij zou eens gaan wellen en groot worden.... God forbid.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]teveel stoom enzo kan voor krimp en beschadigingen leiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |