Ik kan er ook niks aan doen dat ik geweldig ben.quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies dit. Maar goed, sommige mensen overschatten zichzelf.
Ik heb een grote kersenboom in de tuin, was er dus 1 die mocht schieten en zag een dikke duif in de boom. Hij zei die knal ik neer, ik douwde de kruisboog dus meteen naar beneden en zorgde dat ie op de grond schoot. Ik ben sowieso tegen het afknallen van onschuldige dieren, maar die pijl gaan 87m per seconde, als je dan mist weet je niet wat die pijl dan wel raakt.quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies dit. Maar goed, sommige mensen overschatten zichzelf.
Sowieso mag je duiven niet eens schieten, hoe graag je het ook zou willen. Dus die was dan sowieso de lul geweest. Goed dat je hebt ingegrepen!quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb een grote kersenboom in de tuin, was er dus 1 die mocht schieten en zag een dikke duif in de boom. Hij zei die knal ik neer, ik douwde de kruisboog dus meteen naar beneden en zorgde dat ie op de grond schoot. Ik ben sowieso tegen het afknallen van onschuldige dieren, maar die pijl gaan 87m per seconde, als je dan mist weet je niet wat die pijl dan wel raakt.
quote:
Aan de deur?quote:
Die duif maakt me niet veel uit om eerlijk te zijn, maar zo'n dalende pijl die op iemand kan landen des te meer. Sommige mensen denken niet na, en ja die zijn ook niet meer welkom om in de tuin te schieten. Voor de BBQ wel, maar niet meer met de kruisboog spelen. Maar gelukkig denken de meesten wel na, en er zit een red dot op dus het gaat eigenlijk nu wel altijd goed. Maar die anderen mogen kijken maar niet aankomen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sowieso mag je duiven niet eens schieten, hoe graag je het ook zou willen. Dus die was dan sowieso de lul geweest. Goed dat je hebt ingegrepen!
En zo hoort hetquote:Op zondag 25 augustus 2024 22:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die duif maakt me niet veel uit om eerlijk te zijn, maar zo'n dalende pijl die op iemand kan landen des te meer. Sommige mensen denken niet na, en ja die zijn ook niet meer welkom om in de tuin te schieten. Voor de BBQ wel, maar niet meer met de kruisboog spelen. Maar gelukkig denken de meesten wel na, en er zit een red dot op dus het gaat eigenlijk nu wel altijd goed. Maar die anderen mogen kijken maar niet aankomen.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:22 schreef greysbones het volgende:
Ik roep @:Sally op als mijn getuige
En zo moet het ook zijn, en ergens begrijp ik ook weer niet dat dit legaal is. Zeker niet met een 7 schots magazijn erop. Maar het mag en ik heb er wel lol van, maar dit is geen speelgoed maar men mag het zo kopen als je 18+ bent. Ik ben tegen vele vormen van regulering door overheid, maar dit is wel een dingetje.quote:
Eens hoor. Veiligheid boven alles, tot op zekere hoogte ook weer.quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En zo moet het ook zijn, en ergens begrijp ik ook weer niet dat dit legaal is. Zeker niet met een 7 schots magazijn erop. Maar het mag en ik heb er wel lol van, maar dit is geen speelgoed maar men mag het zo kopen als je 18+ bent. Ik ben tegen vele vormen van regulering door overheid, maar dit is wel een dingetje.
Ooh gemeen!quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Haha ik heb Chris vandaag afgezeken omdat ie Feyenoord baasje is
Ja daar wringt het bij mij ook wel, en waar ik eerder dacht dat iedereen gewoon moet kunnen kopen qua wapens ben ik daarin nu veel milder geworden. Sommige mensen zijn te instabiel om te beseffen wat een wapen kan aanrichten. Daar ligt dus wel de nuance, ieder mens met gezond verstand zal niet snel naar een wapen grijpen, maar hoeveel mensen hebben geen gezond verstand of zweven ertussenin?quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eens hoor. Veiligheid boven alles, tot op zekere hoogte ook weer.
Ik vrees met de huidige samenleving dat er steeds meer van de tweede categorie bijkomen. Je ziet het nu bijvoorbeeld met die fatbikes. Ouders kopen zo'n ding voor hun kinderen zonder de risico's te weten. Dan vraag ik me toch af waar je met je verstand zit, of dat je het al hebt.quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja daar wringt het bij mij ook wel, en waar ik eerder dacht dat iedereen gewoon moet kunnen kopen qua wapens ben ik daarin nu veel milder geworden. Sommige mensen zijn te instabiel om te beseffen wat een wapen kan aanrichten. Daar ligt dus wel de nuance, ieder mens met gezond verstand zal niet snel naar een wapen grijpen, maar hoeveel mensen hebben geen gezond verstand of zweven ertussenin?
Dat is ook wel een dingetje ja, ik heb een normale E-Bike en ja die is opgevoerd. Maar ik woon in een nogal toeristische omgeving met veel bejaarde fietsers in de zomer dus dan ga ik niet harder dan dan 25 tot 28km per uur, want ze schrikken nogal snel. In de winter ga ik wel vol gas en haal ik de 40 makkelijk. Maar kwamen vandaag hier in de straat ook weer 2 meiskes langs op 1 fatbike zonder te trappen die ruim harder gingen dan 30, en die waren niet ouder dan 14, Das nie goe.quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vrees met de huidige samenleving dat er steeds meer van de tweede categorie bijkomen. Je ziet het nu bijvoorbeeld met die fatbikes. Ouders kopen zo'n ding voor hun kinderen zonder de risico's te weten. Dan vraag ik me toch af waar je met je verstand zit, of dat je het al hebt.
Nee, dus dat ding heeft een gashendel. Hoe eerder zie die dingen verbieden of anders reguleren, hoe beter. Hier in de straat zie ik ook jeugd rondcrossen op die dingen. En ik wacht echt op het eerste ongeluk dat komen gaat. Nu wonen hier niet de meest slimme mensen, maar ik had toch wel verwacht dat ze beter op hun kroost zouden letten.quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat is ook wel een dingetje ja, ik heb een normale E-Bike en ja die is opgevoerd. Maar ik woon in een nogal toeristische omgeving met veel bejaarde fietsers in de zomer dus dan ga ik niet harder dan dan 25 tot 28km per uur, want ze schrikken nogal snel. In de winter ga ik wel vol gas en haal ik de 40 makkelijk. Maar kwamen vandaag hier in de straat ook weer 2 meiskes langs op 1 fatbike zonder te trappen die ruim harder gingen dan 30, en die waren niet ouder dan 14, Das nie goe.
Ja of er een brommer van maken... Maar weet je, van de andere kant.. Ik was ook zo jong en reed ook op een dik opgevoerde Zündapp rond. Ik vind het lastig, het is een andere tijd.quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, dus dat ding heeft een gashendel. Hoe eerder zie die dingen verbieden of anders reguleren, hoe beter. Hier in de straat zie ik ook jeugd rondcrossen op die dingen. En ik wacht echt op het eerste ongeluk dat komen gaat. Nu wonen hier niet de meest slimme mensen, maar ik had toch wel verwacht dat ze beter op hun kroost zouden letten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |