Er zijn supermarkten die in voren al de koffieprijzen verhoogd hebben las ik vorige week in de krant ergens, of hoorde i he top het nieuws, weet het niet meer precies.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:13 schreef aeque het volgende:
Over koffie gesproken, snel inslaan dus.
https://www.nu.nl/economi(...)an-wat-je-kiest.html
Je moet geen gratenbaal worden neequote:Op maandag 26 augustus 2024 09:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jawel, maar er zit wel een grens aan hoor
Dat duurt nog wel 10 kg.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je moet geen gratenbaal worden nee
Maar dan verbruik je ook minder calorienquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb ook minder trek doordat ik minder fiets
Nog maar 5 minuten fietsen ipv 25-30quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dan verbruik je ook minder calorien
Zit je nu dichter bij je werk?
Maantje!quote:
Dat is wel fijn, vooral met slecht weerquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nog maar 5 minuten fietsen ipv 25-30
Hey Moonquote:
Heb je je geitenwollen sokken al aan?quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo kennen we de kapitalisten weer
Het is zomer. Dus sandalen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Heb je je geitenwollen sokken al aan?
Het wordt tijd om over te stappen op thee.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn supermarkten die in voren al de koffieprijzen verhoogd hebben las ik vorige week in de krant ergens, of hoorde i he top het nieuws, weet het niet meer precies.
De boot met de duurdere koffie was nog onderweg
Sowieso thee.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het wordt tijd om over te stappen op thee.
Proost.quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Koloniale uitknijper die ik ben.
Als echt Hollands meisje knijpt ze alles wat niet Europees is gewoon helemaal leegquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat zal toch wel meevallen
Oh zo. Ja dat doen we allemaalquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als echt Hollands meisje knijpt ze alles wat niet Europees is gewoon helemaal leeg
Minder erg bij koffie denk ikquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat zal toch wel meevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |