quote:Op maandag 26 augustus 2024 07:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wanneer ben je jarig? Krijg je deze cadeau van mij.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 augustus 2024 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja een leuke dag gehad, de kleintjes hebben helemaal genoten zelfs de kleine van 2.
En ik heb van de kids een hele mooie gouden armband gekregen en van Luna een gouden kinderkopje met haar naam om aan de armband te hangen.
Chanel 5 gekregen en zoveel truffels als mijn leeftijd. En een pakketje met douchegeld, handcreme bodys mist en body lotion.
En dan nog geld
Ja, ik was helemaal verbaasd toen ik die armband kreeg van de kids, is nogal een duur cadeau en daar zijn wij eigenlijk helemaal niet van.quote:Op maandag 26 augustus 2024 08:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Goed verwend geworden zoals het hoort.
Jij slaapt naast djmo?quote:Op maandag 26 augustus 2024 07:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het zal wel fijner zijn dan ruw een por krijgen met een 'Eruit jij, ik wil koffie'.
Over koffie gesproken, het wordt tijd voor een bakkie
quote:
Wel super lief dat ze dat gedaan hebben voor je. Heb je ook verdiendquote:Op maandag 26 augustus 2024 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik was helemaal verbaasd toen ik die armband kreeg van de kids, is nogal een duur cadeau en daar zijn wij eigenlijk helemaal niet van.
Een aardigheidje of niets is het meestal
Ja echt heel lief. Had ik niet verwacht, was met niets ook tevreden geweestquote:Op maandag 26 augustus 2024 08:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wel super lief dat ze dat gedaan hebben voor je. Heb je ook verdiend
Of dat gezellig is valt nog maar te bezien natuurlijk.quote:
Eensquote:Op maandag 26 augustus 2024 08:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wel super lief dat ze dat gedaan hebben voor je. Heb je ook verdiend
Morguh Stigquote:
Dotjequote:
Ja heel leuk, en goed verwend.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dotje
Leuke verjaardag gehad
Morguhquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Mogguh
Ik stond vanochtend op de weegschaal. Er denk ik in totaal wel 5-6 kg af gegaan in de afgelopen 2 maanden
Vooral meer bewogen en minder snacksquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh![]()
ZO dat is altijd mooi meegenomen, al had jij het niet nodig toch?
Hard gewerkt en vast en zeker ook wel eens een maaltijd overgeslagen?
Beter dan toch, nu dat gewicht zien aan te houden. zal wel moeilijker worden naarmate je het rustiger gaat krijgenquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vooral meer bewogen en minder snacks
En ik zit nu meer op het gewicht dat wat passender is
Ik heb ook minder trek doordat ik minder fietsquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter dan toch, nu dat gewicht zien aan te houden. zal wel moeilijker worden naarmate je het rustiger gaat krijgen
Fijnquote:
Goed nieuws toch?quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Mogguh
Ik stond vanochtend op de weegschaal. Er denk ik in totaal wel 5-6 kg af gegaan in de afgelopen 2 maanden
Jawel, maar er zit wel een grens aan hoorquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Fijn
[..]
Goed nieuws toch?
Er zijn supermarkten die in voren al de koffieprijzen verhoogd hebben las ik vorige week in de krant ergens, of hoorde i he top het nieuws, weet het niet meer precies.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:13 schreef aeque het volgende:
Over koffie gesproken, snel inslaan dus.
https://www.nu.nl/economi(...)an-wat-je-kiest.html
Je moet geen gratenbaal worden neequote:Op maandag 26 augustus 2024 09:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jawel, maar er zit wel een grens aan hoor
Dat duurt nog wel 10 kg.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je moet geen gratenbaal worden nee
Maar dan verbruik je ook minder calorienquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb ook minder trek doordat ik minder fiets
Nog maar 5 minuten fietsen ipv 25-30quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dan verbruik je ook minder calorien
Zit je nu dichter bij je werk?
Maantje!quote:
Dat is wel fijn, vooral met slecht weerquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nog maar 5 minuten fietsen ipv 25-30
Hey Moonquote:
Heb je je geitenwollen sokken al aan?quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo kennen we de kapitalisten weer
Het is zomer. Dus sandalen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Heb je je geitenwollen sokken al aan?
Het wordt tijd om over te stappen op thee.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn supermarkten die in voren al de koffieprijzen verhoogd hebben las ik vorige week in de krant ergens, of hoorde i he top het nieuws, weet het niet meer precies.
De boot met de duurdere koffie was nog onderweg
Sowieso thee.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het wordt tijd om over te stappen op thee.
Proost.quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Koloniale uitknijper die ik ben.
Als echt Hollands meisje knijpt ze alles wat niet Europees is gewoon helemaal leegquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat zal toch wel meevallen
Oh zo. Ja dat doen we allemaalquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als echt Hollands meisje knijpt ze alles wat niet Europees is gewoon helemaal leeg
Minder erg bij koffie denk ikquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat zal toch wel meevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |