Dat willen ze dan weer nooit zien, zo raar.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan moeten ze jou zien terwijl je aan het hopen bent
Voor alles is een publiekquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat willen ze dan weer nooit zien, zo raar.
Dank je.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:09 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik weet de context niet, en dat gaat me ook niets aan, maar heel veel sterkte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ik had net een chocoladebolquote:
Mijn zus had er ook altijd een door het huis hobbelenquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo eentje zou ik dan wel willen hebben, zo'n nijn
quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je.* TheStigsDutchCousin stuurt de pijn wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Letterlijk hobbelen jaquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn zus had er ook altijd een door het huis hobbelen
Een smoky bbq chicken pizza en dan daarna nog stracciatella ijsquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik had net een chocoladebol
quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht alleen je knie
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
eensquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Geen pijnstillers verdragen lijkt me echt enorm naar
Dat is waarquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:18 schreef Oriente het volgende:
[..]
Een smoky bbq chicken pizza en dan daarna nog stracciatella ijswalgelijk maar moet kunnen tijdens een vakantie
Mijn moeder kan niet tegen ibuprofen. Ze probeert het altijd met paracetamol.quote:
Ik gebruik zelf ook alleen paracetamol en zelfs dat pas als het echt enorm heftig is, want ik kan dat niet slikken dus dan los ik het op in water (ja, heel goorquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is waar
[..]
Mijn moeder kan niet tegen ibuprofen. Ze probeert het altijd met paracetamol.
Ik had ibuprofen 600 voor tandpijn. Dat hielp iets. Ook in een zakje trouwens, dus roeren en opdrinken.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:24 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf ook alleen paracetamol en zelfs dat pas als het echt enorm heftig is, want ik kan dat niet slikken dus dan los ik het op in water (ja, heel goor)
Oh ja, dat is wel fijn. Moet je bij ibuprofen niet ook een maagbeschermer nemen of is dat diclofenac?quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik had ibuprofen 600 voor tandpijn. Dat hielp iets. Ook in een zakje trouwens, dus roeren en opdrinken.
Zijn zulke schatjes die grotequote:Op maandag 26 augustus 2024 21:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Letterlijk hobbelen ja
"Hee, kom eens!"
Konijn: *BONKBONKBONKBONKBONKBONKBONKBONKBONK*
Ja leuk is andersquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Geen pijnstillers verdragen lijkt me echt enorm naar
Ja, die had ik ook eentje. Slikte die ook braaf. Maar ik was echt blij toen ik geholpen was. Ik heb nachten niet geslapen toen. Was een wrak.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:26 schreef Oriente het volgende:
[..]
Oh ja, dat is wel fijn. Moet je bij ibuprofen niet ook een maagbeschermer nemen of is dat diclofenac?
Nee, en mijn voet ook nog. Die was bijna drie keer zo dik.quote:
Ja, doen geen vlieg kwaad en zijn zo snoezigquote:
Diclonfenac moet je toch juist maagbeschermers?quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:26 schreef Oriente het volgende:
[..]
Oh ja, dat is wel fijn. Moet je bij ibuprofen niet ook een maagbeschermer nemen of is dat diclofenac?
hoog leggen sowieso, maar dat zal je vast al weten.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, en mijn voet ook nog. Die was bijna drie keer zo dik.
Tandpijn is echt brrrr. Ooit ook nachten wakker gelegen door een verstandskies, dus ik snap je.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, die had ik ook eentje. Slikte die ook braaf. Maar ik was echt blij toen ik geholpen was. Ik heb nachten niet geslapen toen. Was een wrak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |