SPOILER: LET OP! Dit is vooral géén DTS - ajb. Want:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Greysquote:
Dan drink ik nog liever waterquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het wordt tijd om over te stappen op thee.
quote:
Sallyquote:
Ja was heel leukquote:
Nee, je denkt dat je koffie nodig hebt.quote:
Als ik mijn dag niet begin met koffie kan ik er op rekenen dat ik tegen de middag barst van de koppijnquote:Op maandag 26 augustus 2024 10:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, je denkt dat je koffie nodig hebt.
Mijn.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, je denkt dat je koffie nodig hebt.
quote:
Morguhquote:Op maandag 26 augustus 2024 10:39 schreef MizzezAmy het volgende:
Goedemorgen!
Eerste vergadering en vlaai alweer achter de rug.
Het is weer maandag.
Aloha aloa!quote:
O das kut en nu dan?quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hier is een update op een omgeving uitgevoerd en nu werken de geautomatiseerde tests niet meer
Nou, dit kan ik niet oplossen dus mogen ze bij applicatiebeheer aan de slagquote:
En kan jij ondertussen wat anders doenquote:Op maandag 26 augustus 2024 11:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, dit kan ik niet oplossen dus mogen ze bij applicatiebeheer aan de slag
Ontwenningsverschijnselen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als ik mijn dag niet begin met koffie kan ik er op rekenen dat ik tegen de middag barst van de koppijn
Ja, achterover leunenquote:Op maandag 26 augustus 2024 11:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En kan jij ondertussen wat anders doen
Morguh Marc, Bye Marcquote:Op maandag 26 augustus 2024 11:21 schreef marc0871 het volgende:
Môgguh lui![]()
Doei peeps![]()
En weer door met de dag.
Is ook even lekker ik ga zo even naar de fysio.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, achterover leunen
Ik ga zo eens even de benen strekken
Zo klinkt het wel.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:19 schreef marc0871 het volgende:
Bakkie thee as we speak.
Pickwick Ceylon.
[..]
Ontwenningsverschijnselen.
Succes!quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook even lekker ik ga zo even naar de fysio.
Klopt. En daarom begin ik de dag standaard met koffie gvd. 🔰quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:19 schreef marc0871 het volgende:
Bakkie thee as we speak.
Pickwick Ceylon.
[..]
Ontwenningsverschijnselen.
Lekker nog snel even dan moet over 40 min wegquote:
* gebrokenglas schenkt Dotteke een flinke mok vol.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker nog snel even dan moet over 40 min weg
Hier heb jij je koffie gvdquote:Op maandag 26 augustus 2024 11:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Klopt. En daarom begin ik de dag standaard met koffie gvd. 🔰
Koffie cursequote:Op maandag 26 augustus 2024 11:43 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Hier heb jij je koffie gvd
[ afbeelding ]
Ik heb al 2 weken geen koffie gedronken.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik beperk het meestal tot 2 per dag.
Dat klinkt heftigquote:Op maandag 26 augustus 2024 11:49 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik heb al 2 weken geen koffie gedronken.
Ja, ik denk dat het kan, maar ik drink graag een kopje koffie.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:49 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik heb al 2 weken geen koffie gedronken.
Ik doe een maand ofzo met zo'n potquote:Op maandag 26 augustus 2024 11:52 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Mja. Over de vorige pot DE aroma rood oploskoffie heb ik 2 jaar gedaan.
Thnx dearquote:Op maandag 26 augustus 2024 11:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas schenkt Dotteke een flinke mok vol.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |