Daar moet ik het ook mee doen. Heb mijn long operatie ook met paracetamol moeten doen. De eerste dagen had ik een epiduraal. Daarna paracetamolquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is waar
[..]
Mijn moeder kan niet tegen ibuprofen. Ze probeert het altijd met paracetamol.
Volgens mij wel iddquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Diclonfenac moet je toch juist maagbeschermers?
Diclo inderdaad. Maar als je die van de drogist neemt (lagere dosis) dan is het niet perse nodig.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Diclonfenac moet je toch juist maagbeschermers?
Ik heb ook altijd moeite met paracetamol doorslikken. Dus los het vaak ook op in water en dan gewoon wegklokken alsof het een shotje is. Of wat ik ook doe is bv brood fijnkauwen en dan voordat ik dat door wil slikken snel de pil erin duwen en slikken.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:24 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf ook alleen paracetamol en zelfs dat pas als het echt enorm heftig is, want ik kan dat niet slikken dus dan los ik het op in water (ja, heel goor)
Ik laat het altijd in mijn mond smelten en slik het dan met water doorquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:24 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf ook alleen paracetamol en zelfs dat pas als het echt enorm heftig is, want ik kan dat niet slikken dus dan los ik het op in water (ja, heel goor)
Bij beide. Kan ze ook niet verdragen helaasquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:26 schreef Oriente het volgende:
[..]
Oh ja, dat is wel fijn. Moet je bij ibuprofen niet ook een maagbeschermer nemen of is dat diclofenac?
TheStigsDutchCousinsRabitStigquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, doen geen vlieg kwaad en zijn zo snoezig
Er komen straks twee Franse hangoren en eentje heet straks Stig
Doorkauwen heb ik ooit 1 keer gedaan, daarna 8 keer gekotst. Geen aanraderquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd moeite met paracetamol doorslikken. Dus los het vaak ook op in water en dan gewoon wegklokken alsof het een shotje is. Of wat ik ook doe is bv brood fijnkauwen en dan voordat ik dat door wil slikken snel de pil erin duwen en slikken.
Vriendin van me had van haar moeder geleerd dat ze paracetamol moest fijnkauwen voor ze het doorslikte, ik was geschokt toen ik dat zag. Al is het ook wel een smaak waar je aan went, vind het tegenwoordig niet meer zo smerig als vroeger.
Bijna.quote:
A gossiequote:Op maandag 26 augustus 2024 21:29 schreef DerRabbit het volgende:
Is er ook een slaap medicijn tegen uitzinnige oranje fans die nog altijd een feestje bouwen vanwege de overwinning van de Orange Overwinnaar Norris?
Vraag dit voor een vriend
Best veel mensen niet volgens mijquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij beide. Kan ze ook niet verdragen helaas
En toen was je ook beter?quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:33 schreef Oriente het volgende:
[..]
Doorkauwen heb ik ooit 1 keer gedaan, daarna 8 keer gekotst. Geen aanrader
Beste medicijn is gewoon meefeesten?quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:29 schreef DerRabbit het volgende:
Is er ook een slaap medicijn tegen uitzinnige oranje fans die nog altijd een feestje bouwen vanwege de overwinning van de Orange Overwinnaar Norris?
Vraag dit voor een vriend
Was voor een operatie, dus dat duurde toen nog wel wat weekjes langerquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En toen was je ook beter?
That's what she saidquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:33 schreef Oriente het volgende:
[..]
Doorkauwen heb ik ooit 1 keer gedaan, daarna 8 keer gekotst. Geen aanrader
Ibu ook niet bij de drogist, behalve als je ze op recept van een dokter krijgt maar dan worden maag beschermers er altijd bij voorgeschreven.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Diclo inderdaad. Maar als je die van de drogist neemt (lagere dosis) dan is het niet perse nodig.
heb je gekocht voor jou zelf. Of moet je oppassen?quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, doen geen vlieg kwaad en zijn zo snoezig
Er komen straks twee Franse hangoren en eentje heet straks Stig
BIj diclo niet hoor. Ik kreeg geen maagbeschermers mee.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ibu ook niet bij de drogist, behalve als je ze op recept van een dokter krijgt maar dan worden maag beschermers er altijd bij voorgeschreven.
Dat zei mijn vriendin laatst ook toen we vogels gingen tellen.quote:
Dat hoog leggen ging weer niet met dat bekken si en de heup. Het was echt complex voor het een zo voor het ander zo. Dus hoe ik ook lag, zat, of vloekte. Er deed altijd wel iets pijn. Vooral in bed pppffquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:31 schreef drakin het volgende:
[..]
hoog leggen sowieso, maar dat zal je vast al weten.
En kurkuma schijnt een natuurlijke pijnstiller te zijn, geen persoonlijke ervaring mee, maar ik weet dat het wel heel gezond is net als gember
Ibu, Diclo, Naproxen (dat zijn de meest bekende, er zijn er meer zoals ook flurbiprofen die vaak in keeltabletten zit), zijn allemaal NSAID's: ontstekingsremmende pijnstillers.quote:
Het is allemaal troepquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:34 schreef Oriente het volgende:
[..]
Best veel mensen niet volgens mij
Nee, die komen straks als ik verhuisd ben, volgend jaar. Althans, dat is de planning. Groter wonenquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
heb je gekocht voor jou zelf. Of moet je oppassen?
Nom ze!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |