Plaat van de dag:quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik zeg niets voor niets dat het Feyenoord-topic inhoudelijker is. Er wordt tussen de hoopjes bagger door een serieuze clan prima discussie gevoerd zonder dat dat op een verheven manier gebeurt. Als er trolletjes zijn, worden die ook nooit teveel aandacht gegeven. In het Ajax-topic gaat het happen, bijten en sneren maar door. Zelfs als er niets aan de hand is, wordt er toch weer een sneertje gezocht.
Rot gewoon op. Ik zit hier nog altijd omdat ik het leuk vind om over voetbal te praten en niet omdat jij, @:Wotte , of @:LitmanenAFCA , in een mentale brugklasfase zitten.
Tijd voor wat typisch Afrikaanse muziek.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 09:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geen andere plaat van de dag in de OP t.o.v. de laatste.
Jammer.
Mooi om die uitdrukking weer eens op FOK! te zien. Wat een erudiete user ben je toch.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 08:17 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Woordle is de raison d'être van Rene zijn bestaan.
Kan je gelijk dineren.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 11:39 schreef Wereldgozer het volgende:
Meeting tot half 1.
Dit kan niet @:ggmm @:scrummie
Zo triest als mensen zoiets organiserenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 11:39 schreef Wereldgozer het volgende:
Meeting tot half 1.
Het doodschoppen niet waard.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 11:39 schreef Wereldgozer het volgende:
Meeting tot half 1.
We zijn al klaar, dus ik kan de bammetjes gaan smeren.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:00 schreef GGMM het volgende:
We gaan lunchen
Zonder Wereldgozer dus, vanwege één of ander klootzak
Jij trekt ze toch over de balie?!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Minder dan het vuil onder m'n schoenen
Geniet ervan maatquote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
Een beetje laat maar ik begin ook aan de lunch.
Zijn ex-vrouw is razend.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:26 schreef RamboDirk het volgende:
Ralf Schumacher is mijn favoriete nicht op dit moment.
Lekker in je joggingbroek winden laten en een beetje voetbal kijken met een pilsje erbij. Daarna elkaar lekker aftrekken, is toch niets mis mee?quote:
Wat had je op?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo, dat was een prima ontbijtje.
2 boterhammen hagelslag en een banaanquote:
Nee dat mag ook niet.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:03 schreef vrijgevochten het volgende:
Oké het is dus behoorlijk achterlijk dat de afkorting wel mag maar het volledige woord niet
Wie is die tweede user?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:23 schreef Mortaxx het volgende:
moderator @:coco loopt aan de leiband van user @:vrijgevochten. Erg curieus
quote:
quote:geregistreerd op: maandag 14 november 2011 @ 17:36
laatste bezoek: nooit
aantal posts: 0 (gemiddeld 0 per dag)
Homerduiktdehegin.gifquote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Akkoord.
Jij zou mod moeten worden.
Ik doe denk ik zo even een hapje in de stad, vermoedelijk bij een Griekquote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
Ik ga bij m'n moeder eten dus geen idee.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Shakshukaquote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
christelijke tijdquote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hopelijk eten jullie allemaal op tijd.
dat is leuk zeg! veel plezierquote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga bij m'n moeder eten dus geen idee.
Ik zal het je vanavond nog even laten weten (dit is een leugen)
Ik ga nu eten.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hopelijk eten jullie allemaal op tijd.
Dan ben je de enige.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik maak mij zorgen om je.
quote:
Zorg goed voor jezelf.quote:Een eerste reden om laat op de avond niet meer te eten, is omdat de stofwisseling rust nodig heeft. In de avond heeft het lichaam minder energie nodig. Wanneer er dan toch gegeten wordt, kunnen de cellen in het lichaam deze energie niet verwerken en kunnen de cellen door een overschot aan radicalen beschadigen.
Vertel dit aan Spanje en Frankrijk.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
[..]
Zorg goed voor jezelf.
Ik zal het doorgeven.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Vertel dit aan Spanje en Frankrijk.
Ik dacht dan zal jij Frankrijk wel doenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat heb je tegen Frankrijk?
Dan heb ik dit verkeerd begrepen, sorry.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dacht dan zal jij Frankrijk wel doen
Kan gebeurenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan heb ik dit verkeerd begrepen, sorry.
Nog even en dit is geen VBL maar FIT.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
[..]
Zorg goed voor jezelf.
wanneer first datesquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nog even en dit is geen VBL maar FIT.
Onlo is trots op je.
Ik heb geen idee, ik gok op begin oktober.quote:
Wat hoor ik hier.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik gok op begin oktober.
ik kijk ernaar uit!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik gok op begin oktober.
Dombo denkt nu dat jij in de uitzending zit.quote:
Tijd om te staken, dit kan echt niet langer zo.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:34 schreef maxi-mus het volgende:
Goedemorgen!
Het lijkt wel herfst. En de overheid doet NIETS.
midden augustus. De klootzakken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tijd om te staken, dit kan echt niet langer zo.
Best bizar al die aandacht daarover in de media.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:09 schreef maxi-mus het volgende:
Ik begin trouwens groot fan te worden van Alex Pastoorgod. Ik hoop dat hij nooit meer trainer wordt.
Je was ongetwijfeld al volger van zijn podcastjequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:09 schreef maxi-mus het volgende:
Ik begin trouwens groot fan te worden van Alex Pastoorgod. Ik hoop dat hij nooit meer trainer wordt.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Best bizar al die aandacht daarover in de media.
Want eigenlijk is wat hij doet ( fatsoenlijke voorbereiding) wel gewoon het minimale wat je mag verwachten van iemand die daar zit met als enige doel de wedstrijd te analyseren.
Nee, ik las er net over! Die ga ik luisteren.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Je was ongetwijfeld al volger van zijn podcastje
Oh dan heb je wat in te halen, al zijn het best lange afleveringenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, ik las er net over! Die ga ik luisteren.
Dan zie je toch wel het verschil tussen een (competente) trainer en een oud-voetballer die komt voor de bittergarnituur. Dat vond ik al pijnlijk duidelijk als Arend Martijn of Ten Hag in de studio zit.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:09 schreef maxi-mus het volgende:
Sneijder was ook niet onaardig de laatste keer toch?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan zie je toch wel het verschil tussen een (competente) trainer en een oud-voetballer die komt voor de bittergarnituur. Dat vond ik al pijnlijk duidelijk als Arend Martijn of Ten Hag in de studio zit.
Ze zitten te vaak in dat poeltje 'succesvolle oud-voetballers' of gewoon fossielen, alleen als iemand die categorie al een beetje het spel snapt zijn ze gewoon trainer, dat kunnen Heitinga en Kuyt zelfs. Als je daaronder zit ben je normaal gesproken niet heel geschikt om over voetbal te praten, maar nee, lekker Raffie, Sneijder en vBasten blijven uitnodigen om domme uitspraken te doen.
Beetje alsof je Henk die al een paar uur aan de bar zit over voetbal hoort lullen, vermaak voor simpel volk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:44 schreef Wotte het volgende:
[..]
Sneijder was ook niet onaardig de laatste keer toch?
Echtquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:18 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
We zagen je gisteren op televisie.
Beetje overdreven. Had best aardige inzichten over vrij lopende middenvelders van Panathinaikos. Gewoon een inhoudelijk analyse of ze allemaal hout snijden is een ander verhaal. Die andere twee heb ik nog nooit verder zien komen dan veelal subjectief geneuzel.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje alsof je Henk die al een paar uur aan de bar zit over voetbal hoort lullen, vermaak voor simpel volk.
Die hebben ook gewoon geen zin om moeite te doen zich in een opponent te verdiepen maar willen gewoon 'lekker over voetbal lullen'. Dat is prima in de kantine met een baco op maar verder natuurlijk totaal niet serieus te nemen, ook al heb je zelf wel op dat niveau gevoetbald.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan zie je toch wel het verschil tussen een (competente) trainer en een oud-voetballer die komt voor de bittergarnituur. Dat vond ik al pijnlijk duidelijk als Arend Martijn of Ten Hag in de studio zit.
Ze zitten te vaak in dat poeltje 'succesvolle oud-voetballers' of gewoon fossielen, alleen als iemand in die categorie al een beetje het spel snapt zijn ze gewoon trainer, dat kunnen Heitinga en Kuyt zelfs. Als je daaronder zit ben je normaal gesproken niet heel geschikt om over voetbal te praten, maar nee, lekker Raffie, Sneijder en vBasten blijven uitnodigen om domme uitspraken te doen.
Zijn verschijning twee weken geleden in Studio Voetbal symboliseerde het wel, in nog geen halfuur zag je het perfecte contrast. Pastoor twijfelde, anderen niet. Ze wisten het zeker.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die hebben ook gewoon geen zin om moeite te doen zich in een opponent te verdiepen maar willen gewoon 'lekker over voetbal lullen'. Dat is prima in de kantine met een baco op maar verder natuurlijk totaal niet serieus te nemen, ook al heb je zelf wel op dat niveau gevoetbald.
Een verhandeling van 15 minuten hoe die Pooltjes een corner nemen van Pieter Zwart vind ik ook niet per se heel boeiend maar er zit ook iets tussenin. Alex raakt nu de juiste snaar.
Wel zonde, prima als je gewoon een vermakelijke baggerpraatshow begint maar dat was eigenlijk Voetbal Inside al totdat het 'politiek' werd.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die hebben ook gewoon geen zin om moeite te doen zich in een opponent te verdiepen maar willen gewoon 'lekker over voetbal lullen'. Dat is prima in de kantine met een baco op maar verder natuurlijk totaal niet serieus te nemen, ook al heb je zelf wel op dat niveau gevoetbald.
Een verhandeling van 15 minuten hoe die Pooltjes een corner nemen van Pieter Zwart vind ik ook niet per se heel boeiend maar er zit ook iets tussenin. Alex raakt nu de juiste snaar.
Dat vind ik nou van al die politieke duidertjes die zichzelf heel belangrijk vinden terwijl ze de hele godganse dag bij een fucking deur wachten. En dan al weten dat er niks gezegd wordt maar ze hebben hun pittige vraag gesteld hoor!!!quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:37 schreef RamboDirk het volgende:
Sportjournaille is dan ook gewoon een speeltuin. Stel niks voor, ballorig is er niks bij.
Klap in het gezicht van Floor Bremer.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vind ik nou van al die politieke duidertjes die zichzelf heel belangrijk vinden terwijl ze de hele godganse dag bij een fucking deur wachten. En dan al weten dat er niks gezegd wordt maar ze hebben hun pittige vraag gesteld hoor!!!
Wat een kutvolk.
Eigenlijk alles wat geen onderzoeksjournalist is gewoon nutteloze opvulling.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vind ik nou van al die politieke duidertjes die zichzelf heel belangrijk vinden terwijl ze de hele godganse dag bij een fucking deur wachten. En dan al weten dat er niks gezegd wordt maar ze hebben hun pittige vraag gesteld hoor!!!
Wat een kutvolk.
Een mes in de rug van Gijs Rademaker!quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat een kutvolk.
KBRquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Jouw probleem.quote:
Goedenavond vriendquote:
Onlangs was het Dirkdag. Was jij ook present?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:09 schreef RamboDirk het volgende:
Mensen die hun kind Boaz noemen behoren zonder uitzondering tot de grijze saaie middenklasse binnen onze samenleving.
Klopt, ik heb daar nog een Dirkje geneukt in de toiletten. Geslaagde dag, volgend jaar weer.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onlangs was het Dirkdag. Was jij ook present?
Kinderkutje?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:17 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Klopt, ik heb daar nog een Dirkje geneukt in de toiletten. Geslaagde dag, volgend jaar weer.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:44 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle6 958 X/6
⬜🟨⬜⬜🟨⬜
⬜⬜🟩⬜🟨🟨
⬜⬜🟨⬜⬜⬜
🟨⬜⬜🟨⬜🟩
⬜⬜🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle 1162 X/6
🟨⬜🟩🟨🟨
🟩🟩🟩⬜🟩
🟩🟩🟩⬜🟩
🟩🟩🟩⬜🟩
🟩🟩🟩⬜🟩
🟩🟩🟩⬜🟩
Weeeeeeeekend
Lekker maat, ik heb straks weer een kinderverjaardag waar ik mij door de ellende om me heen maar gewoon ga bezatten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:18 schreef maxi-mus het volgende:
Ik mieter zo even een van Dobben op een broodje en dan lekker met het bord op schoot voor Brighton - United.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker maat, ik heb straks weer een kinderverjaardag waar ik mij door de ellende om me heen maar gewoon ga bezatten.
Schiet me maar af met dit nichtentempo.quote:
Ib4 een poppetje die in de kont geneukt wordt gifquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Schiet me maar af met dit nichtentempo.
Je bent zelf een poppetjequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:25 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ib4 een poppetje die in de kont geneukt wordt gif
Geef het twee jaar dan ben jij degene die kinderverjaardagen moet organiseren.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker maat, ik heb straks weer een kinderverjaardag waar ik mij door de ellende om me heen maar gewoon ga bezatten.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier schrik ik van, makker.quote:
Ik zie net dat je de Volkskrant leest. Dit kan echt niet. Kwam het abonnement gratis?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik niet maatje. Ik ben medogenloos
De Volkskrant is een prima krant maatje.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie net dat je de Volkskrant leest. Dit kan echt niet. Kwam het abonnement gratis?
Vooruit. Ik gun jou je krantje.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De Volkskrant is een prima krant maatje.
Je bent een lieve vrouw.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vooruit. Ik gun jou je krantje.
Nee jij hebt een lekker bruin sterretje.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier regen, flitsen en heel veel windquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het begint hier ineens HEEL hard te regenen.
Of onkunde?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:44 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle6 958 X/6
⬜🟨⬜⬜🟨⬜
⬜⬜🟩⬜🟨🟨
⬜⬜🟨⬜⬜⬜
🟨⬜⬜🟨⬜🟩
⬜⬜🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle 1162 X/6
🟨⬜🟩🟨🟨
🟩🟩🟩⬜🟩
🟩🟩🟩⬜🟩
🟩🟩🟩⬜🟩
🟩🟩🟩⬜🟩
🟩🟩🟩⬜🟩
Weeeeeeeekend
Ik neem altijd netjes de tijd en bekijk mogelijke oplossingen, nou niet altijd dusquote:
In het weekend krijg ik er niet voor betaald. #werkenbijdebig4quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:10 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik neem altijd netjes de tijd en bekijk mogelijke oplossingen, nou niet altijd dus
Maar doe het zelf maar eens in het weekend en dan praten we verder
Lekkerquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:15 schreef Oriente het volgende:
Pizza Smokey BBQ Chicken en Cola Zero @:Kingroland @:dombohetolifantje1
Zijn nu in Inverness @:Salina , beetje jammer dat ik sinds woensdag ziek benzal je altijd zien op vakantie
Geniet ervan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:15 schreef Oriente het volgende:
Zijn nu in Inverness @:Salina , beetje jammer dat ik sinds woensdag ziek benzal je altijd zien op vakantie
Gewoon ziekmelden bij de baas maat!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:15 schreef Oriente het volgende:
Papzak.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:15 schreef Oriente het volgende:
En ze dan afvoeren naar een speciaal plekje?quote:Op zondag 25 augustus 2024 09:03 schreef RamboDirk het volgende:
Op mijn 1e dag als minister-president zou ik een beroepsverbod invoeren voor radio-dj's.
Verplicht omscholen via LOI tot verzorgende IG.quote:Op zondag 25 augustus 2024 09:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En ze dan afvoeren naar een speciaal plekje?
al op puntquote:Op zondag 25 augustus 2024 09:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hallo makker. Staat Onlogisch Jr. al op punt voor het nieuwe seizoen?
Een uitdrukking vooral gebruikt in WLR.quote:Op zondag 25 augustus 2024 09:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
al op punt
Volgende week is de aftrap van het nieuwe seizoen makker. Gisteren de eerste training.
Heel veld genot
Ik doe dat wel eens als ik bij mijn vriendin kijk en ze iemand nodig hebben, altijd wel lachen. Die vrouwtjes worden dan helemaal mad terwijl ze 8 meter buitenspel staan.quote:Op zondag 25 augustus 2024 09:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben wel benieuwd of moderator onlogisch dan ook grensrechter zal gaan spelen.
Jeetje, wat beginnen jullie laat met trainen. Niet op afspraak eerste potje.quote:Op zondag 25 augustus 2024 09:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
al op punt
Volgende week is de aftrap van het nieuwe seizoen makker. Gisteren de eerste training.
Heel veld genot
Komt zeker goed makker. Wel jammer dat onze gezamenlijke vriend @Lange_Lans nooit meer updates geeft over zijn voetballende dochter. Sowieso jammer dat @Lange_Lans überhaupt geen updates meer geeftquote:Op zondag 25 augustus 2024 09:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een uitdrukking vooral gebruikt in WLR.
Dat je in vorm bent, scherp staat.
Leuk man, heel veld is echt genieten. Hou ons op de hoogte!
De trainer zat zich te bezatten in Turkijequote:Op zondag 25 augustus 2024 09:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jeetje, wat beginnen jullie laat met trainen. Niet op afspraak eerste potje.
Ja, heel vervelend ja. Ik wilde al het DWAASGEBOUW gaan bestormen maar ik kwam erachter dat we geen dwaasgebouw hebbenquote:Op zondag 25 augustus 2024 09:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jeetje, wat beginnen jullie laat met trainen. Niet op afspraak eerste potje.
Zal wel moeten hé maat. Gewoon alles afvlaggen, ja toch.quote:Op zondag 25 augustus 2024 09:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben wel benieuwd of moderator onlogisch dan ook grensrechter zal gaan spelen.
Ik ken je anders als een strenge doch rechtvaardige moderator. Dat verwacht ik eigenlijk ook wel als grensrechter.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zal wel moeten hé maat. Gewoon alles afvlaggen, ja toch.
Als hij zijn moderatie doortrekt qua vlaggen zit hij in de kantine nog aan een bakje thee terwijl de tweede helft alweer een kwartier onderweg is.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ken je anders als een strenge doch rechtvaardige moderator. Dat verwacht ik eigenlijk ook wel als grensrechter.
Misschien moet die wandelende skippybal eens wat gezonder gaan eten. Met zijn 24 onderkinnen. Walgelijk, dik, vet zwijn.quote:
Wel een hoop knaken voor zo'n burgertje, ik dacht dat de FEBO redelijk goedkoop was. Al trek ik daar alleen 1x in het jaar een keer een satékroketje uit de muur na het stappen.quote:
SatékroketGENOTquote:Op zondag 25 augustus 2024 10:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel een hoop knaken voor zo'n burgertje, ik dacht dat de FEBO redelijk goedkoop was. Al trek ik daar alleen 1x in het jaar een keer een satékroketje uit de muur na het stappen.
Smullers is echt aids.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik had een tijdje terug vrij veel haast voor de trein maar best honger, dus ik trok zo’n burger uit de muur bij de Smullers
Daar was toen al een hap van genomen
Ik ga dus nooit meer naar de Smullers
quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik had een tijdje terug vrij veel haast voor de trein maar best honger, dus ik trok zo’n burger uit de muur bij de Smullers
Wim is gewoon een oude viezerik die naar de meisjes aan het gluren is.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:20 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-versleten~a1f272c2/
Wimgod
Een hoop lapzwansen hier kunnen een voorbeeld nemen aan Wim
Gelachenquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Geniet er desondanks van. Misschien helpt een lekkere, goede (single malt) whisky tegen je ziekte.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:15 schreef Oriente het volgende:
Laatst wat kipfilet, een flesje deo en wat chocolade bonbons gehaald bij de jumbo. Ik was zo'n 54 gulden kwijtquote:
Ook van die types die dan een winkelkar vol shag halen in Duitsland en dan gaan zeuren dat het in NL zo duur is.quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laatst wat kipfilet, een flesje deo en wat chocolade bonbons gehaald bij de jumbo. Ik was zo'n 54 gulden kwijt
Voor 54 gulden had je vroeger een volle winkelkar met boodschappen!!
Speknek.quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laatst wat kipfilet, een flesje deo en wat chocolade bonbons gehaald bij de jumbo. Ik was zo'n 54 gulden kwijt
Voor 54 gulden had je vroeger een volle winkelkar met boodschappen!!
Toen ik daar als puber mee begon kostte een pak shag 5 gulden, nu is dat 25 euroquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ook van die types die dan een winkelkar vol shag halen in Duitsland en dan gaan zeuren dat het in NL zo duur is.
Alsof roken geen (ontzettend domme) keuze is.
Een simpele rekensom leert ons dat sinds de invoering van de euro. De douchegel conform een inflatie van 3,5% per jaar is gestegen. Niks schokkends.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:58 schreef onlogisch het volgende:
Zojuist even voor 134 gulden aan boodschappen gehaald die keurig in een middelgrote rugzak passen @:maxi-mus
Dan heb ik nog mazzel de douchegelkorting van 14 gulden 32 (vroeger kocht je dat voor 2 gulden 95)
Geen probleem. Graag een leuke anekdote @Zoon_johnquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb je moeite met een bi?
Broodjes tempeh met groenten.quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
quote:Op maandag 26 augustus 2024 07:42 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle6 960 X/6
⬜⬜⬜🟨⬜🟨
⬜🟨⬜🟩🟨⬜
⬜⬜🟩🟩⬜🟩
🟨⬜🟩🟩🟨🟩
🟩⬜🟩🟩🟩🟩
🟩⬜🟩🟩🟩🟩
Wat is dit voor een woord
Haai haai.quote:
Dit krakend op een draaitafeltje.quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit krakend op een draaitafeltje.
Ja zeker.quote:
Ja zeker.quote:
Shotte was 6 pogingquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:16 schreef alpeko het volgende:
Woordle 1164 4/6
⬜⬜⬜⬜🟨
🟩⬜🟩⬜⬜
🟩⬜🟩⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 960 5/6
⬜⬜⬜🟩🟨⬜
🟩🟨⬜⬜⬜🟩
🟩🟨⬜🟩⬜🟩
🟩🟩🟩🟩⬜🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Is dit een woord?
quote:
Wat werelds, gozer.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:08 schreef Wereldgozer het volgende:
TimeGuessr 30,448 /50,000 @:rambodirk @:oriente
Als we toch weer een ellende aan spelletjes krijgen dan hoop ik dat @Littlerabbit en @AFCNiels weer aanhaken.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:16 schreef Wereldgozer het volgende:
THE MYSTERIOUS MURDER AT THE FANCY COFFEE SHOP
Murdle for 8/26/2024
👤🔪🏡 🕰️
✅✅✅ 7️⃣:0️⃣7️⃣
⚖️
👤
https://murdle.com
@:oriente
Aanstaande donderdag is het een jaar geleden dat @AFCNiels voor het laatst heeft gepost. Stel je voor dat we dan iets doen? Een kaarsje branden? Een minuut stilte? Samenzijn met allen die Niels een warm hart toedragen?quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als we toch weer een ellende aan spelletjes krijgen dan hoop ik dat @:littlerabbit en @:afcniels weer aanhaken.
Ja.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aanstaande donderdag is het een jaar geleden dat @:AFCNiels voor het laatst heeft gepost. Stel je voor dat we dan iets doen? Een kaarsje branden? Een minuut stilte? Samenzijn met allen die Niels een warm hart toedragen?
Neequote:Op maandag 26 augustus 2024 10:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aanstaande donderdag is het een jaar geleden dat @:AFCNiels voor het laatst heeft gepost. Stel je voor dat we dan iets doen? Een kaarsje branden? Een minuut stilte? Samenzijn met allen die Niels een warm hart toedragen?
Ik overweeg van de week even in de pen te klimmen voor Feyenoord - Ajax maar ik zie dat de altijd vervelende polizei wellicht roet in het eten gaat gooein.quote:
Ja die willen weer eens meer geld.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik overweeg van de week even in de pen te klimmen voor Feyenoord - Ajax maar ik zie dat de altijd vervelende polizei wellicht roet in het eten gaat gooein.
Dan kan de volledige focus op onze kale vrienden in Engeland.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
stom van de pliesie da ze nie aan me pleziertje denkuh
En ik plaatsquote:Op maandag 26 augustus 2024 11:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja die willen weer eens meer geld.
En ik plaats van met goede argumenten te komen moeten ze boel weer chanteren. Wat een stel zielepoten.
quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Woensdag even koffie drinken met mijn manager oud-werkgever.
Waarom zou je dat doenquote:Op maandag 26 augustus 2024 14:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Big 4? @KingRolandquote:Op maandag 26 augustus 2024 14:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga misschien ook solliciterenquote:Op maandag 26 augustus 2024 15:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oude liefde roest niet.
En mijn huidige liefde wel.
Wat een mooi streven.quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga misschien ook solliciteren
Ik laat het nog wel even weten
Aas je op de positie van @yvonne?quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga misschien ook solliciteren
Ik laat het nog wel even weten
Heb jij van die dikke vingers dat we elke keer op een daily getrakteerd worden?quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja die willen weer eens meer geld.
En ik plaats van met goede argumenten te komen moeten ze boel weer chanteren. Wat een stel zielepoten.
Nee, daar heb ik dan helemaal geen tijd meer voor.quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Aas je op de positie van @:yvonne?
Ik weet niet wat je bedoeltquote:Op maandag 26 augustus 2024 15:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij van die dikke vingers dat we elke keer op een daily getrakteerd worden?
Als je hier dan minder bent doe het dan maar niet.quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik dan helemaal geen tijd meer voor.
Maar eerste maar eens kijken hoor. Straks lunchen ze daar om. 1300 ofzo dat soort freaks heb je dan blijf ik lekker waar ik ben
Akkoordquote:Op maandag 26 augustus 2024 15:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je hier dan minder bent doe het dan maar niet.
Ik doneer het wel aan FOK!, dan stuurt Danny het maar even door.quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Akkoord
Als jullie het verschil in salaris maandelijks aanvullen uiteraard
Ja.quote:
Is dit met of zonder slagroom? @GGMMquote:Op maandag 26 augustus 2024 16:09 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Lekker gewerkt pik.
Ik zit aan een waanzinnige moot appeltaart.
Dikke stevige punt.quote:Op maandag 26 augustus 2024 16:09 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Lekker gewerkt pik.
Ik zit aan een waanzinnige moot appeltaart.
Ik ga wat bestellen, moet nog even bedenken wat.quote:Op maandag 26 augustus 2024 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe biefstuk
Vast.quote:Op maandag 26 augustus 2024 17:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dit met of zonder slagroom? @:ggmm
Tot je eruit bent mag je deze wel lenenquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor een UI ik moet nemen GGMM. Was Kendall Roy even zat.
Nu over naar de echte baas. Roman Roy.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor een UI ik moet nemen GGMM. Was Kendall Roy even zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |