dat is leuk zeg! veel plezierquote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga bij m'n moeder eten dus geen idee.
Ik zal het je vanavond nog even laten weten (dit is een leugen)
Ik ga nu eten.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hopelijk eten jullie allemaal op tijd.
Dan ben je de enige.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik maak mij zorgen om je.
quote:
Zorg goed voor jezelf.quote:Een eerste reden om laat op de avond niet meer te eten, is omdat de stofwisseling rust nodig heeft. In de avond heeft het lichaam minder energie nodig. Wanneer er dan toch gegeten wordt, kunnen de cellen in het lichaam deze energie niet verwerken en kunnen de cellen door een overschot aan radicalen beschadigen.
Vertel dit aan Spanje en Frankrijk.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
[..]
Zorg goed voor jezelf.
Ik zal het doorgeven.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Vertel dit aan Spanje en Frankrijk.
Ik dacht dan zal jij Frankrijk wel doenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat heb je tegen Frankrijk?
Dan heb ik dit verkeerd begrepen, sorry.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dacht dan zal jij Frankrijk wel doen
Kan gebeurenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan heb ik dit verkeerd begrepen, sorry.
Nog even en dit is geen VBL maar FIT.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
[..]
Zorg goed voor jezelf.
wanneer first datesquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nog even en dit is geen VBL maar FIT.
Onlo is trots op je.
Ik heb geen idee, ik gok op begin oktober.quote:
Wat hoor ik hier.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik gok op begin oktober.
ik kijk ernaar uit!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik gok op begin oktober.
Dombo denkt nu dat jij in de uitzending zit.quote:
Tijd om te staken, dit kan echt niet langer zo.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:34 schreef maxi-mus het volgende:
Goedemorgen!
Het lijkt wel herfst. En de overheid doet NIETS.
midden augustus. De klootzakken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tijd om te staken, dit kan echt niet langer zo.
Best bizar al die aandacht daarover in de media.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:09 schreef maxi-mus het volgende:
Ik begin trouwens groot fan te worden van Alex Pastoorgod. Ik hoop dat hij nooit meer trainer wordt.
Je was ongetwijfeld al volger van zijn podcastjequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:09 schreef maxi-mus het volgende:
Ik begin trouwens groot fan te worden van Alex Pastoorgod. Ik hoop dat hij nooit meer trainer wordt.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Best bizar al die aandacht daarover in de media.
Want eigenlijk is wat hij doet ( fatsoenlijke voorbereiding) wel gewoon het minimale wat je mag verwachten van iemand die daar zit met als enige doel de wedstrijd te analyseren.
Nee, ik las er net over! Die ga ik luisteren.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Je was ongetwijfeld al volger van zijn podcastje
Oh dan heb je wat in te halen, al zijn het best lange afleveringenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, ik las er net over! Die ga ik luisteren.
Dan zie je toch wel het verschil tussen een (competente) trainer en een oud-voetballer die komt voor de bittergarnituur. Dat vond ik al pijnlijk duidelijk als Arend Martijn of Ten Hag in de studio zit.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:09 schreef maxi-mus het volgende:
Sneijder was ook niet onaardig de laatste keer toch?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan zie je toch wel het verschil tussen een (competente) trainer en een oud-voetballer die komt voor de bittergarnituur. Dat vond ik al pijnlijk duidelijk als Arend Martijn of Ten Hag in de studio zit.
Ze zitten te vaak in dat poeltje 'succesvolle oud-voetballers' of gewoon fossielen, alleen als iemand die categorie al een beetje het spel snapt zijn ze gewoon trainer, dat kunnen Heitinga en Kuyt zelfs. Als je daaronder zit ben je normaal gesproken niet heel geschikt om over voetbal te praten, maar nee, lekker Raffie, Sneijder en vBasten blijven uitnodigen om domme uitspraken te doen.
Beetje alsof je Henk die al een paar uur aan de bar zit over voetbal hoort lullen, vermaak voor simpel volk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:44 schreef Wotte het volgende:
[..]
Sneijder was ook niet onaardig de laatste keer toch?
Echtquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:18 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
We zagen je gisteren op televisie.
Beetje overdreven. Had best aardige inzichten over vrij lopende middenvelders van Panathinaikos. Gewoon een inhoudelijk analyse of ze allemaal hout snijden is een ander verhaal. Die andere twee heb ik nog nooit verder zien komen dan veelal subjectief geneuzel.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje alsof je Henk die al een paar uur aan de bar zit over voetbal hoort lullen, vermaak voor simpel volk.
Die hebben ook gewoon geen zin om moeite te doen zich in een opponent te verdiepen maar willen gewoon 'lekker over voetbal lullen'. Dat is prima in de kantine met een baco op maar verder natuurlijk totaal niet serieus te nemen, ook al heb je zelf wel op dat niveau gevoetbald.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan zie je toch wel het verschil tussen een (competente) trainer en een oud-voetballer die komt voor de bittergarnituur. Dat vond ik al pijnlijk duidelijk als Arend Martijn of Ten Hag in de studio zit.
Ze zitten te vaak in dat poeltje 'succesvolle oud-voetballers' of gewoon fossielen, alleen als iemand in die categorie al een beetje het spel snapt zijn ze gewoon trainer, dat kunnen Heitinga en Kuyt zelfs. Als je daaronder zit ben je normaal gesproken niet heel geschikt om over voetbal te praten, maar nee, lekker Raffie, Sneijder en vBasten blijven uitnodigen om domme uitspraken te doen.
Zijn verschijning twee weken geleden in Studio Voetbal symboliseerde het wel, in nog geen halfuur zag je het perfecte contrast. Pastoor twijfelde, anderen niet. Ze wisten het zeker.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die hebben ook gewoon geen zin om moeite te doen zich in een opponent te verdiepen maar willen gewoon 'lekker over voetbal lullen'. Dat is prima in de kantine met een baco op maar verder natuurlijk totaal niet serieus te nemen, ook al heb je zelf wel op dat niveau gevoetbald.
Een verhandeling van 15 minuten hoe die Pooltjes een corner nemen van Pieter Zwart vind ik ook niet per se heel boeiend maar er zit ook iets tussenin. Alex raakt nu de juiste snaar.
Wel zonde, prima als je gewoon een vermakelijke baggerpraatshow begint maar dat was eigenlijk Voetbal Inside al totdat het 'politiek' werd.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die hebben ook gewoon geen zin om moeite te doen zich in een opponent te verdiepen maar willen gewoon 'lekker over voetbal lullen'. Dat is prima in de kantine met een baco op maar verder natuurlijk totaal niet serieus te nemen, ook al heb je zelf wel op dat niveau gevoetbald.
Een verhandeling van 15 minuten hoe die Pooltjes een corner nemen van Pieter Zwart vind ik ook niet per se heel boeiend maar er zit ook iets tussenin. Alex raakt nu de juiste snaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |