dat is leuk zeg! veel plezierquote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga bij m'n moeder eten dus geen idee.
Ik zal het je vanavond nog even laten weten (dit is een leugen)
Ik ga nu eten.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hopelijk eten jullie allemaal op tijd.
Dan ben je de enige.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik maak mij zorgen om je.
quote:
Zorg goed voor jezelf.quote:Een eerste reden om laat op de avond niet meer te eten, is omdat de stofwisseling rust nodig heeft. In de avond heeft het lichaam minder energie nodig. Wanneer er dan toch gegeten wordt, kunnen de cellen in het lichaam deze energie niet verwerken en kunnen de cellen door een overschot aan radicalen beschadigen.
Vertel dit aan Spanje en Frankrijk.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
[..]
Zorg goed voor jezelf.
Ik zal het doorgeven.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Vertel dit aan Spanje en Frankrijk.
Ik dacht dan zal jij Frankrijk wel doenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat heb je tegen Frankrijk?
Dan heb ik dit verkeerd begrepen, sorry.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dacht dan zal jij Frankrijk wel doen
Kan gebeurenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan heb ik dit verkeerd begrepen, sorry.
Nog even en dit is geen VBL maar FIT.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
[..]
Zorg goed voor jezelf.
wanneer first datesquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nog even en dit is geen VBL maar FIT.
Onlo is trots op je.
Ik heb geen idee, ik gok op begin oktober.quote:
Wat hoor ik hier.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik gok op begin oktober.
ik kijk ernaar uit!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik gok op begin oktober.
Dombo denkt nu dat jij in de uitzending zit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |