Aanstaande donderdag is het een jaar geleden dat @AFCNiels voor het laatst heeft gepost. Stel je voor dat we dan iets doen? Een kaarsje branden? Een minuut stilte? Samenzijn met allen die Niels een warm hart toedragen?quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als we toch weer een ellende aan spelletjes krijgen dan hoop ik dat @:littlerabbit en @:afcniels weer aanhaken.
Ja.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aanstaande donderdag is het een jaar geleden dat @:AFCNiels voor het laatst heeft gepost. Stel je voor dat we dan iets doen? Een kaarsje branden? Een minuut stilte? Samenzijn met allen die Niels een warm hart toedragen?
Neequote:Op maandag 26 augustus 2024 10:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aanstaande donderdag is het een jaar geleden dat @:AFCNiels voor het laatst heeft gepost. Stel je voor dat we dan iets doen? Een kaarsje branden? Een minuut stilte? Samenzijn met allen die Niels een warm hart toedragen?
Ik overweeg van de week even in de pen te klimmen voor Feyenoord - Ajax maar ik zie dat de altijd vervelende polizei wellicht roet in het eten gaat gooein.quote:
Ja die willen weer eens meer geld.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik overweeg van de week even in de pen te klimmen voor Feyenoord - Ajax maar ik zie dat de altijd vervelende polizei wellicht roet in het eten gaat gooein.
Dan kan de volledige focus op onze kale vrienden in Engeland.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
stom van de pliesie da ze nie aan me pleziertje denkuh
En ik plaatsquote:Op maandag 26 augustus 2024 11:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja die willen weer eens meer geld.
En ik plaats van met goede argumenten te komen moeten ze boel weer chanteren. Wat een stel zielepoten.
quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Woensdag even koffie drinken met mijn manager oud-werkgever.
Waarom zou je dat doenquote:Op maandag 26 augustus 2024 14:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Big 4? @KingRolandquote:Op maandag 26 augustus 2024 14:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga misschien ook solliciterenquote:Op maandag 26 augustus 2024 15:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oude liefde roest niet.
En mijn huidige liefde wel.
Wat een mooi streven.quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga misschien ook solliciteren
Ik laat het nog wel even weten
Aas je op de positie van @yvonne?quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga misschien ook solliciteren
Ik laat het nog wel even weten
Heb jij van die dikke vingers dat we elke keer op een daily getrakteerd worden?quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja die willen weer eens meer geld.
En ik plaats van met goede argumenten te komen moeten ze boel weer chanteren. Wat een stel zielepoten.
Nee, daar heb ik dan helemaal geen tijd meer voor.quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Aas je op de positie van @:yvonne?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |