Dat vind ik nou van al die politieke duidertjes die zichzelf heel belangrijk vinden terwijl ze de hele godganse dag bij een fucking deur wachten. En dan al weten dat er niks gezegd wordt maar ze hebben hun pittige vraag gesteld hoor!!!quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:37 schreef RamboDirk het volgende:
Sportjournaille is dan ook gewoon een speeltuin. Stel niks voor, ballorig is er niks bij.
Klap in het gezicht van Floor Bremer.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vind ik nou van al die politieke duidertjes die zichzelf heel belangrijk vinden terwijl ze de hele godganse dag bij een fucking deur wachten. En dan al weten dat er niks gezegd wordt maar ze hebben hun pittige vraag gesteld hoor!!!
Wat een kutvolk.
Eigenlijk alles wat geen onderzoeksjournalist is gewoon nutteloze opvulling.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vind ik nou van al die politieke duidertjes die zichzelf heel belangrijk vinden terwijl ze de hele godganse dag bij een fucking deur wachten. En dan al weten dat er niks gezegd wordt maar ze hebben hun pittige vraag gesteld hoor!!!
Wat een kutvolk.
Een mes in de rug van Gijs Rademaker!quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat een kutvolk.
KBRquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Jouw probleem.quote:
Goedenavond vriendquote:
Onlangs was het Dirkdag. Was jij ook present?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:09 schreef RamboDirk het volgende:
Mensen die hun kind Boaz noemen behoren zonder uitzondering tot de grijze saaie middenklasse binnen onze samenleving.
Klopt, ik heb daar nog een Dirkje geneukt in de toiletten. Geslaagde dag, volgend jaar weer.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onlangs was het Dirkdag. Was jij ook present?
Kinderkutje?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:17 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Klopt, ik heb daar nog een Dirkje geneukt in de toiletten. Geslaagde dag, volgend jaar weer.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:44 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle6 958 X/6
⬜🟨⬜⬜🟨⬜
⬜⬜🟩⬜🟨🟨
⬜⬜🟨⬜⬜⬜
🟨⬜⬜🟨⬜🟩
⬜⬜🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle 1162 X/6
🟨⬜🟩🟨🟨
🟩🟩🟩⬜🟩
🟩🟩🟩⬜🟩
🟩🟩🟩⬜🟩
🟩🟩🟩⬜🟩
🟩🟩🟩⬜🟩
Weeeeeeeekend
Lekker maat, ik heb straks weer een kinderverjaardag waar ik mij door de ellende om me heen maar gewoon ga bezatten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:18 schreef maxi-mus het volgende:
Ik mieter zo even een van Dobben op een broodje en dan lekker met het bord op schoot voor Brighton - United.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker maat, ik heb straks weer een kinderverjaardag waar ik mij door de ellende om me heen maar gewoon ga bezatten.
Schiet me maar af met dit nichtentempo.quote:
Ib4 een poppetje die in de kont geneukt wordt gifquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Schiet me maar af met dit nichtentempo.
Je bent zelf een poppetjequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:25 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ib4 een poppetje die in de kont geneukt wordt gif
Geef het twee jaar dan ben jij degene die kinderverjaardagen moet organiseren.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker maat, ik heb straks weer een kinderverjaardag waar ik mij door de ellende om me heen maar gewoon ga bezatten.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier schrik ik van, makker.quote:
Ik zie net dat je de Volkskrant leest. Dit kan echt niet. Kwam het abonnement gratis?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik niet maatje. Ik ben medogenloos
De Volkskrant is een prima krant maatje.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie net dat je de Volkskrant leest. Dit kan echt niet. Kwam het abonnement gratis?
Vooruit. Ik gun jou je krantje.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De Volkskrant is een prima krant maatje.
Je bent een lieve vrouw.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vooruit. Ik gun jou je krantje.
Nee jij hebt een lekker bruin sterretje.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier regen, flitsen en heel veel windquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het begint hier ineens HEEL hard te regenen.
Of onkunde?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:44 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle6 958 X/6
⬜🟨⬜⬜🟨⬜
⬜⬜🟩⬜🟨🟨
⬜⬜🟨⬜⬜⬜
🟨⬜⬜🟨⬜🟩
⬜⬜🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle 1162 X/6
🟨⬜🟩🟨🟨
🟩🟩🟩⬜🟩
🟩🟩🟩⬜🟩
🟩🟩🟩⬜🟩
🟩🟩🟩⬜🟩
🟩🟩🟩⬜🟩
Weeeeeeeekend
Ik neem altijd netjes de tijd en bekijk mogelijke oplossingen, nou niet altijd dusquote:
In het weekend krijg ik er niet voor betaald. #werkenbijdebig4quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:10 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik neem altijd netjes de tijd en bekijk mogelijke oplossingen, nou niet altijd dus
Maar doe het zelf maar eens in het weekend en dan praten we verder
Lekkerquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:15 schreef Oriente het volgende:
Pizza Smokey BBQ Chicken en Cola Zero @:Kingroland @:dombohetolifantje1
Zijn nu in Inverness @:Salina , beetje jammer dat ik sinds woensdag ziek benzal je altijd zien op vakantie
Geniet ervan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:15 schreef Oriente het volgende:
Zijn nu in Inverness @:Salina , beetje jammer dat ik sinds woensdag ziek benzal je altijd zien op vakantie
Gewoon ziekmelden bij de baas maat!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:15 schreef Oriente het volgende:
Papzak.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:15 schreef Oriente het volgende:
En ze dan afvoeren naar een speciaal plekje?quote:Op zondag 25 augustus 2024 09:03 schreef RamboDirk het volgende:
Op mijn 1e dag als minister-president zou ik een beroepsverbod invoeren voor radio-dj's.
Verplicht omscholen via LOI tot verzorgende IG.quote:Op zondag 25 augustus 2024 09:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En ze dan afvoeren naar een speciaal plekje?
al op puntquote:Op zondag 25 augustus 2024 09:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hallo makker. Staat Onlogisch Jr. al op punt voor het nieuwe seizoen?
Een uitdrukking vooral gebruikt in WLR.quote:Op zondag 25 augustus 2024 09:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
al op punt
Volgende week is de aftrap van het nieuwe seizoen makker. Gisteren de eerste training.
Heel veld genot
Ik doe dat wel eens als ik bij mijn vriendin kijk en ze iemand nodig hebben, altijd wel lachen. Die vrouwtjes worden dan helemaal mad terwijl ze 8 meter buitenspel staan.quote:Op zondag 25 augustus 2024 09:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben wel benieuwd of moderator onlogisch dan ook grensrechter zal gaan spelen.
Jeetje, wat beginnen jullie laat met trainen. Niet op afspraak eerste potje.quote:Op zondag 25 augustus 2024 09:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
al op punt
Volgende week is de aftrap van het nieuwe seizoen makker. Gisteren de eerste training.
Heel veld genot
Komt zeker goed makker. Wel jammer dat onze gezamenlijke vriend @Lange_Lans nooit meer updates geeft over zijn voetballende dochter. Sowieso jammer dat @Lange_Lans überhaupt geen updates meer geeftquote:Op zondag 25 augustus 2024 09:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een uitdrukking vooral gebruikt in WLR.
Dat je in vorm bent, scherp staat.
Leuk man, heel veld is echt genieten. Hou ons op de hoogte!
De trainer zat zich te bezatten in Turkijequote:Op zondag 25 augustus 2024 09:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jeetje, wat beginnen jullie laat met trainen. Niet op afspraak eerste potje.
Ja, heel vervelend ja. Ik wilde al het DWAASGEBOUW gaan bestormen maar ik kwam erachter dat we geen dwaasgebouw hebbenquote:Op zondag 25 augustus 2024 09:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jeetje, wat beginnen jullie laat met trainen. Niet op afspraak eerste potje.
Zal wel moeten hé maat. Gewoon alles afvlaggen, ja toch.quote:Op zondag 25 augustus 2024 09:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben wel benieuwd of moderator onlogisch dan ook grensrechter zal gaan spelen.
Ik ken je anders als een strenge doch rechtvaardige moderator. Dat verwacht ik eigenlijk ook wel als grensrechter.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zal wel moeten hé maat. Gewoon alles afvlaggen, ja toch.
Als hij zijn moderatie doortrekt qua vlaggen zit hij in de kantine nog aan een bakje thee terwijl de tweede helft alweer een kwartier onderweg is.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ken je anders als een strenge doch rechtvaardige moderator. Dat verwacht ik eigenlijk ook wel als grensrechter.
Misschien moet die wandelende skippybal eens wat gezonder gaan eten. Met zijn 24 onderkinnen. Walgelijk, dik, vet zwijn.quote:
Wel een hoop knaken voor zo'n burgertje, ik dacht dat de FEBO redelijk goedkoop was. Al trek ik daar alleen 1x in het jaar een keer een satékroketje uit de muur na het stappen.quote:
SatékroketGENOTquote:Op zondag 25 augustus 2024 10:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel een hoop knaken voor zo'n burgertje, ik dacht dat de FEBO redelijk goedkoop was. Al trek ik daar alleen 1x in het jaar een keer een satékroketje uit de muur na het stappen.
Smullers is echt aids.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik had een tijdje terug vrij veel haast voor de trein maar best honger, dus ik trok zo’n burger uit de muur bij de Smullers
Daar was toen al een hap van genomen
Ik ga dus nooit meer naar de Smullers
quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik had een tijdje terug vrij veel haast voor de trein maar best honger, dus ik trok zo’n burger uit de muur bij de Smullers
Daar was toen al een hap van genomen
Ik ga dus nooit meer naar de Smullers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |