Kinderkutje?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:17 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Klopt, ik heb daar nog een Dirkje geneukt in de toiletten. Geslaagde dag, volgend jaar weer.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:44 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle6 958 X/6
⬜🟨⬜⬜🟨⬜
⬜⬜🟩⬜🟨🟨
⬜⬜🟨⬜⬜⬜
🟨⬜⬜🟨⬜🟩
⬜⬜🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle 1162 X/6
🟨⬜🟩🟨🟨
🟩🟩🟩⬜🟩
🟩🟩🟩⬜🟩
🟩🟩🟩⬜🟩
🟩🟩🟩⬜🟩
🟩🟩🟩⬜🟩
Weeeeeeeekend
Lekker maat, ik heb straks weer een kinderverjaardag waar ik mij door de ellende om me heen maar gewoon ga bezatten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:18 schreef maxi-mus het volgende:
Ik mieter zo even een van Dobben op een broodje en dan lekker met het bord op schoot voor Brighton - United.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker maat, ik heb straks weer een kinderverjaardag waar ik mij door de ellende om me heen maar gewoon ga bezatten.
Schiet me maar af met dit nichtentempo.quote:
Ib4 een poppetje die in de kont geneukt wordt gifquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Schiet me maar af met dit nichtentempo.
Je bent zelf een poppetjequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:25 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ib4 een poppetje die in de kont geneukt wordt gif
Geef het twee jaar dan ben jij degene die kinderverjaardagen moet organiseren.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker maat, ik heb straks weer een kinderverjaardag waar ik mij door de ellende om me heen maar gewoon ga bezatten.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Schiet me maar af met dit nichtentempo.
Hier schrik ik van, makker.quote:
Ik zie net dat je de Volkskrant leest. Dit kan echt niet. Kwam het abonnement gratis?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik niet maatje. Ik ben medogenloos
De Volkskrant is een prima krant maatje.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie net dat je de Volkskrant leest. Dit kan echt niet. Kwam het abonnement gratis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |