Dat vind ik nou van al die politieke duidertjes die zichzelf heel belangrijk vinden terwijl ze de hele godganse dag bij een fucking deur wachten. En dan al weten dat er niks gezegd wordt maar ze hebben hun pittige vraag gesteld hoor!!!quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:37 schreef RamboDirk het volgende:
Sportjournaille is dan ook gewoon een speeltuin. Stel niks voor, ballorig is er niks bij.
Klap in het gezicht van Floor Bremer.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vind ik nou van al die politieke duidertjes die zichzelf heel belangrijk vinden terwijl ze de hele godganse dag bij een fucking deur wachten. En dan al weten dat er niks gezegd wordt maar ze hebben hun pittige vraag gesteld hoor!!!
Wat een kutvolk.
Eigenlijk alles wat geen onderzoeksjournalist is gewoon nutteloze opvulling.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vind ik nou van al die politieke duidertjes die zichzelf heel belangrijk vinden terwijl ze de hele godganse dag bij een fucking deur wachten. En dan al weten dat er niks gezegd wordt maar ze hebben hun pittige vraag gesteld hoor!!!
Wat een kutvolk.
Een mes in de rug van Gijs Rademaker!quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat een kutvolk.
Walgelijke big schaam je kapotquote:
KBRquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Jouw probleem.quote:
Goedenavond vriendquote:
Onlangs was het Dirkdag. Was jij ook present?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:09 schreef RamboDirk het volgende:
Mensen die hun kind Boaz noemen behoren zonder uitzondering tot de grijze saaie middenklasse binnen onze samenleving.
Klopt, ik heb daar nog een Dirkje geneukt in de toiletten. Geslaagde dag, volgend jaar weer.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onlangs was het Dirkdag. Was jij ook present?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |