Vooruit. Ik gun jou je krantje.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De Volkskrant is een prima krant maatje.
Je bent een lieve vrouw.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vooruit. Ik gun jou je krantje.
Nee jij hebt een lekker bruin sterretje.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Schiet me maar af met dit nichtentempo.
Hier regen, flitsen en heel veel windquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het begint hier ineens HEEL hard te regenen.
Of onkunde?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:44 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle6 958 X/6
⬜🟨⬜⬜🟨⬜
⬜⬜🟩⬜🟨🟨
⬜⬜🟨⬜⬜⬜
🟨⬜⬜🟨⬜🟩
⬜⬜🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle 1162 X/6
🟨⬜🟩🟨🟨
🟩🟩🟩⬜🟩
🟩🟩🟩⬜🟩
🟩🟩🟩⬜🟩
🟩🟩🟩⬜🟩
🟩🟩🟩⬜🟩
Weeeeeeeekend
Ik neem altijd netjes de tijd en bekijk mogelijke oplossingen, nou niet altijd dusquote:
In het weekend krijg ik er niet voor betaald. #werkenbijdebig4quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:10 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik neem altijd netjes de tijd en bekijk mogelijke oplossingen, nou niet altijd dus
Maar doe het zelf maar eens in het weekend en dan praten we verder
Lekkerquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:15 schreef Oriente het volgende:
Pizza Smokey BBQ Chicken en Cola Zero @:Kingroland @:dombohetolifantje1
Zijn nu in Inverness @:Salina , beetje jammer dat ik sinds woensdag ziek benzal je altijd zien op vakantie
Geniet ervan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:15 schreef Oriente het volgende:
Zijn nu in Inverness @:Salina , beetje jammer dat ik sinds woensdag ziek benzal je altijd zien op vakantie
Gewoon ziekmelden bij de baas maat!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:15 schreef Oriente het volgende:
Papzak.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:15 schreef Oriente het volgende:
En ze dan afvoeren naar een speciaal plekje?quote:Op zondag 25 augustus 2024 09:03 schreef RamboDirk het volgende:
Op mijn 1e dag als minister-president zou ik een beroepsverbod invoeren voor radio-dj's.
Verplicht omscholen via LOI tot verzorgende IG.quote:Op zondag 25 augustus 2024 09:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En ze dan afvoeren naar een speciaal plekje?
al op puntquote:Op zondag 25 augustus 2024 09:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hallo makker. Staat Onlogisch Jr. al op punt voor het nieuwe seizoen?
Een uitdrukking vooral gebruikt in WLR.quote:Op zondag 25 augustus 2024 09:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
al op punt
Volgende week is de aftrap van het nieuwe seizoen makker. Gisteren de eerste training.
Heel veld genot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |