Zal wel moeten hé maat. Gewoon alles afvlaggen, ja toch.quote:Op zondag 25 augustus 2024 09:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben wel benieuwd of moderator onlogisch dan ook grensrechter zal gaan spelen.
Ik ken je anders als een strenge doch rechtvaardige moderator. Dat verwacht ik eigenlijk ook wel als grensrechter.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zal wel moeten hé maat. Gewoon alles afvlaggen, ja toch.
Als hij zijn moderatie doortrekt qua vlaggen zit hij in de kantine nog aan een bakje thee terwijl de tweede helft alweer een kwartier onderweg is.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ken je anders als een strenge doch rechtvaardige moderator. Dat verwacht ik eigenlijk ook wel als grensrechter.
Misschien moet die wandelende skippybal eens wat gezonder gaan eten. Met zijn 24 onderkinnen. Walgelijk, dik, vet zwijn.quote:
Wel een hoop knaken voor zo'n burgertje, ik dacht dat de FEBO redelijk goedkoop was. Al trek ik daar alleen 1x in het jaar een keer een satékroketje uit de muur na het stappen.quote:
SatékroketGENOTquote:Op zondag 25 augustus 2024 10:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel een hoop knaken voor zo'n burgertje, ik dacht dat de FEBO redelijk goedkoop was. Al trek ik daar alleen 1x in het jaar een keer een satékroketje uit de muur na het stappen.
Smullers is echt aids.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik had een tijdje terug vrij veel haast voor de trein maar best honger, dus ik trok zo’n burger uit de muur bij de Smullers
Daar was toen al een hap van genomen
Ik ga dus nooit meer naar de Smullers
quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik had een tijdje terug vrij veel haast voor de trein maar best honger, dus ik trok zo’n burger uit de muur bij de Smullers
Wim is gewoon een oude viezerik die naar de meisjes aan het gluren is.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:20 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-versleten~a1f272c2/
Wimgod
Een hoop lapzwansen hier kunnen een voorbeeld nemen aan Wim
Gelachenquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Geniet er desondanks van. Misschien helpt een lekkere, goede (single malt) whisky tegen je ziekte.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:15 schreef Oriente het volgende:
Pizza Smokey BBQ Chicken en Cola Zero @:Kingroland @:dombohetolifantje1
Zijn nu in Inverness @:Salina , beetje jammer dat ik sinds woensdag ziek benzal je altijd zien op vakantie
Laatst wat kipfilet, een flesje deo en wat chocolade bonbons gehaald bij de jumbo. Ik was zo'n 54 gulden kwijtquote:
Ook van die types die dan een winkelkar vol shag halen in Duitsland en dan gaan zeuren dat het in NL zo duur is.quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laatst wat kipfilet, een flesje deo en wat chocolade bonbons gehaald bij de jumbo. Ik was zo'n 54 gulden kwijt
Voor 54 gulden had je vroeger een volle winkelkar met boodschappen!!
Speknek.quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laatst wat kipfilet, een flesje deo en wat chocolade bonbons gehaald bij de jumbo. Ik was zo'n 54 gulden kwijt
Voor 54 gulden had je vroeger een volle winkelkar met boodschappen!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |