Wim is gewoon een oude viezerik die naar de meisjes aan het gluren is.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:20 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-versleten~a1f272c2/
Wimgod
Een hoop lapzwansen hier kunnen een voorbeeld nemen aan Wim
Gelachenquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik had een tijdje terug vrij veel haast voor de trein maar best honger, dus ik trok zo’n burger uit de muur bij de Smullers
Daar was toen al een hap van genomen
Ik ga dus nooit meer naar de Smullers
Geniet er desondanks van. Misschien helpt een lekkere, goede (single malt) whisky tegen je ziekte.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:15 schreef Oriente het volgende:
Pizza Smokey BBQ Chicken en Cola Zero @:Kingroland @:dombohetolifantje1
Zijn nu in Inverness @:Salina , beetje jammer dat ik sinds woensdag ziek benzal je altijd zien op vakantie
Laatst wat kipfilet, een flesje deo en wat chocolade bonbons gehaald bij de jumbo. Ik was zo'n 54 gulden kwijtquote:
Ook van die types die dan een winkelkar vol shag halen in Duitsland en dan gaan zeuren dat het in NL zo duur is.quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laatst wat kipfilet, een flesje deo en wat chocolade bonbons gehaald bij de jumbo. Ik was zo'n 54 gulden kwijt
Voor 54 gulden had je vroeger een volle winkelkar met boodschappen!!
Speknek.quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laatst wat kipfilet, een flesje deo en wat chocolade bonbons gehaald bij de jumbo. Ik was zo'n 54 gulden kwijt
Voor 54 gulden had je vroeger een volle winkelkar met boodschappen!!
Toen ik daar als puber mee begon kostte een pak shag 5 gulden, nu is dat 25 euroquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ook van die types die dan een winkelkar vol shag halen in Duitsland en dan gaan zeuren dat het in NL zo duur is.
Alsof roken geen (ontzettend domme) keuze is.
Een simpele rekensom leert ons dat sinds de invoering van de euro. De douchegel conform een inflatie van 3,5% per jaar is gestegen. Niks schokkends.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:58 schreef onlogisch het volgende:
Zojuist even voor 134 gulden aan boodschappen gehaald die keurig in een middelgrote rugzak passen @:maxi-mus
Dan heb ik nog mazzel de douchegelkorting van 14 gulden 32 (vroeger kocht je dat voor 2 gulden 95)
Geen probleem. Graag een leuke anekdote @Zoon_johnquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb je moeite met een bi?
Broodjes tempeh met groenten.quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
quote:Op maandag 26 augustus 2024 07:42 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle6 960 X/6
⬜⬜⬜🟨⬜🟨
⬜🟨⬜🟩🟨⬜
⬜⬜🟩🟩⬜🟩
🟨⬜🟩🟩🟨🟩
🟩⬜🟩🟩🟩🟩
🟩⬜🟩🟩🟩🟩
Wat is dit voor een woord
Haai haai.quote:
Dit krakend op een draaitafeltje.quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit krakend op een draaitafeltje.
Ja zeker.quote:
Ja zeker.quote:
Shotte was 6 pogingquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:16 schreef alpeko het volgende:
Woordle 1164 4/6
⬜⬜⬜⬜🟨
🟩⬜🟩⬜⬜
🟩⬜🟩⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 960 5/6
⬜⬜⬜🟩🟨⬜
🟩🟨⬜⬜⬜🟩
🟩🟨⬜🟩⬜🟩
🟩🟩🟩🟩⬜🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Is dit een woord?
quote:
Wat werelds, gozer.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:08 schreef Wereldgozer het volgende:
TimeGuessr 30,448 /50,000 @:rambodirk @:oriente
Als we toch weer een ellende aan spelletjes krijgen dan hoop ik dat @Littlerabbit en @AFCNiels weer aanhaken.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:16 schreef Wereldgozer het volgende:
THE MYSTERIOUS MURDER AT THE FANCY COFFEE SHOP
Murdle for 8/26/2024
👤🔪🏡 🕰️
✅✅✅ 7️⃣:0️⃣7️⃣
⚖️
👤
https://murdle.com
@:oriente
Aanstaande donderdag is het een jaar geleden dat @AFCNiels voor het laatst heeft gepost. Stel je voor dat we dan iets doen? Een kaarsje branden? Een minuut stilte? Samenzijn met allen die Niels een warm hart toedragen?quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als we toch weer een ellende aan spelletjes krijgen dan hoop ik dat @:littlerabbit en @:afcniels weer aanhaken.
Ja.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aanstaande donderdag is het een jaar geleden dat @:AFCNiels voor het laatst heeft gepost. Stel je voor dat we dan iets doen? Een kaarsje branden? Een minuut stilte? Samenzijn met allen die Niels een warm hart toedragen?
Neequote:Op maandag 26 augustus 2024 10:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aanstaande donderdag is het een jaar geleden dat @:AFCNiels voor het laatst heeft gepost. Stel je voor dat we dan iets doen? Een kaarsje branden? Een minuut stilte? Samenzijn met allen die Niels een warm hart toedragen?
Ik overweeg van de week even in de pen te klimmen voor Feyenoord - Ajax maar ik zie dat de altijd vervelende polizei wellicht roet in het eten gaat gooein.quote:
Ja die willen weer eens meer geld.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik overweeg van de week even in de pen te klimmen voor Feyenoord - Ajax maar ik zie dat de altijd vervelende polizei wellicht roet in het eten gaat gooein.
Dan kan de volledige focus op onze kale vrienden in Engeland.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
stom van de pliesie da ze nie aan me pleziertje denkuh
En ik plaatsquote:Op maandag 26 augustus 2024 11:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja die willen weer eens meer geld.
En ik plaats van met goede argumenten te komen moeten ze boel weer chanteren. Wat een stel zielepoten.
quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Woensdag even koffie drinken met mijn manager oud-werkgever.
Waarom zou je dat doenquote:Op maandag 26 augustus 2024 14:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Big 4? @KingRolandquote:Op maandag 26 augustus 2024 14:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga misschien ook solliciterenquote:Op maandag 26 augustus 2024 15:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oude liefde roest niet.
En mijn huidige liefde wel.
Wat een mooi streven.quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga misschien ook solliciteren
Ik laat het nog wel even weten
Aas je op de positie van @yvonne?quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga misschien ook solliciteren
Ik laat het nog wel even weten
Heb jij van die dikke vingers dat we elke keer op een daily getrakteerd worden?quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja die willen weer eens meer geld.
En ik plaats van met goede argumenten te komen moeten ze boel weer chanteren. Wat een stel zielepoten.
Nee, daar heb ik dan helemaal geen tijd meer voor.quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Aas je op de positie van @:yvonne?
Ik weet niet wat je bedoeltquote:Op maandag 26 augustus 2024 15:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij van die dikke vingers dat we elke keer op een daily getrakteerd worden?
Als je hier dan minder bent doe het dan maar niet.quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik dan helemaal geen tijd meer voor.
Maar eerste maar eens kijken hoor. Straks lunchen ze daar om. 1300 ofzo dat soort freaks heb je dan blijf ik lekker waar ik ben
Akkoordquote:Op maandag 26 augustus 2024 15:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je hier dan minder bent doe het dan maar niet.
Ik doneer het wel aan FOK!, dan stuurt Danny het maar even door.quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Akkoord
Als jullie het verschil in salaris maandelijks aanvullen uiteraard
Ja.quote:
Is dit met of zonder slagroom? @GGMMquote:Op maandag 26 augustus 2024 16:09 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Lekker gewerkt pik.
Ik zit aan een waanzinnige moot appeltaart.
Dikke stevige punt.quote:Op maandag 26 augustus 2024 16:09 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Lekker gewerkt pik.
Ik zit aan een waanzinnige moot appeltaart.
Ik ga wat bestellen, moet nog even bedenken wat.quote:Op maandag 26 augustus 2024 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe biefstuk
Vast.quote:Op maandag 26 augustus 2024 17:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dit met of zonder slagroom? @:ggmm
Tot je eruit bent mag je deze wel lenenquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor een UI ik moet nemen GGMM. Was Kendall Roy even zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |