SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ONZE Klaas is er altijd voor een stukje duidingquote:
Dat is gebruikelijk bij atletiek. Drie per nationaliteit.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:17 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
maar dan vind ik het nog veel per land
Sydney McLaughlin-Levronequote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:16 schreef vaarsuvius het volgende: [..] niemand kan de naam van die andere spellen
Joost Luiten?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ook de Nederlandse limiet. Las in de krant een stuk over een Nederlandse die de internationale limiet voor de 10000m had gehaald, maar niet die van Nederland.
AR15.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:16 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
niemand kan de naam van die andere spellen
Eens. Mokersaai.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:18 schreef R-woud93 het volgende:
Ik vind verspringen eigenlijk geen reet aan
Akkoord.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:16 schreef klaasweetalles het volgende:
ben benieuwd
ik denk dat het nog niet beslist is wie er zo gaat winnen
het zal om details gaan
Je moet niet in een stadion met 80.000 man zitten om er van te genieten. True storyquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:18 schreef R-woud93 het volgende:
Ik vind verspringen eigenlijk geen reet aan
Werkt ook toch. maar alleen erom heen hé, anders is het een beetje gek en je wil niet op de eerste hulp belanden.quote:
Hopelijk heb je wat steun aan FOK! OS.quote:
Die wordt 4e, Kalin/Vetter/Dokter 5.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:17 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En waar ligt Vidts in dit spel?
Dat zei ik dus. Als je het in het echt ziet weet je niet wat je mee maakt. Bizar.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je moet niet in een stadion met 80.000 man zitten om er van te genieten. True story
Haha.quote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:18 schreef Mikeytt het volgende:
@:4EverBlackEyed
@:deluna
@:wotte
@:greysbones
@:jimpansje
@:annex
@:lily
@:kvang
@:fvans
@:justink
@:bps70
@:mizzezamy
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je moet niet in een stadion met 80.000 man zitten om er van te genieten. True story
1988, soviettijdenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat WR van het verspringen, die vloog die dag zeker? ik vind dat een erg grote verschil met voor de strijd van de medailles
Tisser?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:18 schreef Mikeytt het volgende:
Dit.quote:
Dat heb ik altijd, jullie zijn enorme lieverds.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hopelijk heb je wat steun aan FOK! OS.
1988 die vlogen niet, die spoten.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat WR van het verspringen, die vloog die dag zeker? ik vind dat een erg grote verschil met voor de strijd van de medailles
Het tweedequote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:20 schreef Mani89 het volgende:
Zijn jullie voor Bol omdat ze Nederlands is of omdat ze een donker persoon kan verslaan?
Hoiquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:18 schreef Mikeytt het volgende:
Omdat ze een religekkie kan verslaanquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:20 schreef Mani89 het volgende:
Zijn jullie voor Bol omdat ze Nederlands is of omdat ze een donker persoon kan verslaan?
Kloptquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:20 schreef Mani89 het volgende:
wellicht ook volgespotenquote:
dit zou wel beter zijn nglquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:21 schreef Hyaenidae het volgende:
Als ze die afstand waar ze afzetten perfect kunnen meten, waarom gebruiken ze dan niet dat punt als startpunt voor de totale afstand? Want als je 6cm te vroeg springt voor die lijn dan is de gemeten afstand ook 6cm korter. Terwijl je die 6cm ook gewoon gesprongen hebt natuurlijk.
Ja.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:20 schreef Mani89 het volgende:
Uitzondering deze Spelen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou deze gaat dan wel naar Murica
Zo werkt het gewoon niet Hans, dat is onderdeel van het spelletjequote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:21 schreef Hyaenidae het volgende:
Als ze die afstand waar ze afzetten perfect kunnen meten, waarom gebruiken ze dan niet dat punt als startpunt voor de totale afstand? Want als je 6cm te vroeg springt voor die lijn dan is de gemeten afstand ook 6cm korter. Terwijl je die 6cm ook gewoon gesprongen hebt natuurlijk.
we gaan topsport toch geen spelletjes noemenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zo werkt het gewoon niet Hans, dat is onderdeel van het spelletje
Beter zo dan dat ze daar live naar schakelen.quote:
Doet zeer héquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
De Belg zal dit ook wel uitzenden
En Nederland 2 dan?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Jeetje, NPO 1 én 3. Ze gaan echt all-in.
Keuzestress.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Jeetje, NPO 1 én 3. Ze gaan echt all-in.
Heb me erbij Neergelegd dat België geen topsportland is. (Behalve als het met een fiets is)quote:
1 beenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Word genomen door een man zonder benen GENOT
nou nee want je weet gewoon dat ze na deze race dit volledig gaan uitzendenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:23 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Beter zo dan dat ze daar live naar schakelen.
Je bent pure middelmaat!quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:24 schreef PippenScottie het volgende:
Wij kijken op Sporza. Gewoon atletiek zonder gelul
je mag natuurlijk de tv 10 minuten uitzetten en de vaatwasser gaan in of uitruimenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:22 schreef PippenScottie het volgende:
Fuck. Hoogtepunt of anti-climax incoming.
IK BEN NERVEUS
Omdat ze vroeger de apparatuur niet hadden om dit te meten, nu wel.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zo werkt het gewoon niet Hans, dat is onderdeel van het spelletje
Ik heb dit hele toernooi nog geen misser gemaakt.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
stop je met posten als je mis zit?
Dat siert je, en ooit zullen we 1 zijn. (minus dat Wallonïe, daar gaan we alleen op vakantie. lekker kanoën)quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb me erbij Neergelegd dat België geen topsportland is. (Behalve als het met een fiets is)
dit is de race van de eeuw. Die fotofinish moet een mooie foto zijnquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:25 schreef Mansjester het volgende:
Waarom heeft Bol ineens losse haren.
Die kijkt zo boos.quote:
Een uur maar?quote:
Dit klopt niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb dit hele toernooi nog geen misser gemaakt.
Er zijn er knapperequote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie kan er nu geen fan van Femke Bol zijn, ook al ben je een Belg ofzo.
komaan FemkeGOAT
moet je wel alle oude records schrappen of naar de nieuwe standaard corrigerenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:25 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Omdat ze vroeger de apparatuur niet hadden om dit te meten, nu wel.
En ik denk dat de afstanden er ook verder mee worden, omdat het een last minder is om rekening mee te houden tijdens de aanloop.
Iapichino dacht ik ja.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:19 schreef PippenScottie het volgende:
Doet bij verspringen de dochter van Fiona May?
ik wil foto's.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:26 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Als Bol wint ga ik naar de mac.
kost zo een halve secondequote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:25 schreef Mansjester het volgende:
Waarom heeft Bol ineens losse haren.
Daar kun je iets aan doen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:27 schreef Dagoduck het volgende:
Het is weer veel te druk in dit topic.
de stem zou ik me kapot aan ergerenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie kan er nu geen fan van Femke Bol zijn, ook al ben je een Belg ofzo.
komaan FemkeGOAT
DAGJESMENSEDquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:27 schreef Dagoduck het volgende:
Ik word hier te oud voor.quote:
Klaver.quote:
Wedstrijd van de eeuw, niet druk genoegquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:27 schreef Dagoduck het volgende:
Ja dat zou mooi geweest zijnquote:
het kon ook alleen maar tegenvallen zo erg het gehyped werdquote:
Nee, ging niet sneller dan de rest.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:29 schreef Faraday01 het volgende:
Te hard gestart? Nou ja alles of niets
Deze valt wel in de categorie onverwacht ja.quote:
Neuh, niet zo.quote:
Precies, winnaar stond eigenlijk al vast:.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
het kon ook alleen maar tegenvallen zo erg het gehyped werd
Invloeden van Ben Broeders?quote:
Wat, net een race teveel? jawel hoor, zeker met alle spanning en druk.quote:
Ziedend!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |