nou nee want je weet gewoon dat ze na deze race dit volledig gaan uitzendenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:23 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Beter zo dan dat ze daar live naar schakelen.
Je bent pure middelmaat!quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:24 schreef PippenScottie het volgende:
Wij kijken op Sporza. Gewoon atletiek zonder gelul
je mag natuurlijk de tv 10 minuten uitzetten en de vaatwasser gaan in of uitruimenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:22 schreef PippenScottie het volgende:
Fuck. Hoogtepunt of anti-climax incoming.
IK BEN NERVEUS
Omdat ze vroeger de apparatuur niet hadden om dit te meten, nu wel.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zo werkt het gewoon niet Hans, dat is onderdeel van het spelletje
Ik heb dit hele toernooi nog geen misser gemaakt.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
stop je met posten als je mis zit?
Dat siert je, en ooit zullen we 1 zijn. (minus dat Wallonïe, daar gaan we alleen op vakantie. lekker kanoën)quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb me erbij Neergelegd dat België geen topsportland is. (Behalve als het met een fiets is)
dit is de race van de eeuw. Die fotofinish moet een mooie foto zijnquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:25 schreef Mansjester het volgende:
Waarom heeft Bol ineens losse haren.
Die kijkt zo boos.quote:
Een uur maar?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |