Al die paprika chips kruimels moeten toch gaan irriteren. Even de Dyson erbij pakken maat.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:14 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Broekje is al sinds 3 uur vanmiddag uit hoor
Kamper?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:14 schreef Szura het volgende:
Jongens die Française op de kamp bakt er geen ene reet van
Die scheurt vast wel weer wat af ja.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Je onderschat KJT op de spelen.
Die wordt straks naar Elba verbannenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:14 schreef Szura het volgende:
Jongens die Française op de kamp bakt er geen ene reet van
Omdat die allemaal de limiet hebben gehaald.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:15 schreef vaarsuvius het volgende:
waarom mogen we eigenlijk met 3 dames meedoen met de 7kamp?
Heb een Black+Decker.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:15 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Al die paprika chips kruimels moeten toch gaan irriteren. Even de Dyson erbij pakken maat.
niemand kan de naam van die andere spellenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:14 schreef Mikeytt het volgende:
"Femke bol is geen favoriet"
Momenteel anders wel de enige die trending is op Twitter
Thiam gaat winnen, KJT 2e, Hall 3e. Ligt aardig in een plooi, maar ver kan altijd nog vervelend doen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:15 schreef PippenScottie het volgende:
Duiding op de tussenstand van de vierkamp, @:mexicanobakker?
Ook de Nederlandse limiet. Las in de krant een stuk over een Nederlandse die de internationale limiet voor de 10000m had gehaald, maar niet die van Nederland.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat die allemaal de limiet hebben gehaald.
Ik denk dat Jetse Bol zichzelf ook even aan het ophypen isquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:16 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
niemand kan de naam van die andere spellen
Dat zie je goed, klaas.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:16 schreef klaasweetalles het volgende:
ben benieuwd
ik denk dat het nog niet beslist is wie er zo gaat winnen
het zal om details gaan
Em prof dr mr ir klaasweetallesquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:16 schreef klaasweetalles het volgende:
ben benieuwd
ik denk dat het nog niet beslist is wie er zo gaat winnen
het zal om details gaan
maar dan vind ik het nog veel per landquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat die allemaal de limiet hebben gehaald.
Sydney McLaughlin-Levrone. Ik denk dat ik zo wel goed zit.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:16 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
niemand kan de naam van die andere spellen
Vidts zal daar waarschijnlijk ook nog wel tussen zitten.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Thiam gaat winnen, KJT 2e, Hall 3e. Ligt aardig in een plooi, maar ver kan altijd nog vervelend doen.
Vetter mag blij zijn als ze 4e wordt, Dokter heeft wel kans om daar kort achter te zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |