Dit klopt niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb dit hele toernooi nog geen misser gemaakt.
Er zijn er knapperequote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie kan er nu geen fan van Femke Bol zijn, ook al ben je een Belg ofzo.
komaan FemkeGOAT
moet je wel alle oude records schrappen of naar de nieuwe standaard corrigerenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:25 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Omdat ze vroeger de apparatuur niet hadden om dit te meten, nu wel.
En ik denk dat de afstanden er ook verder mee worden, omdat het een last minder is om rekening mee te houden tijdens de aanloop.
Iapichino dacht ik ja.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:19 schreef PippenScottie het volgende:
Doet bij verspringen de dochter van Fiona May?
ik wil foto's.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:26 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Als Bol wint ga ik naar de mac.
kost zo een halve secondequote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:25 schreef Mansjester het volgende:
Waarom heeft Bol ineens losse haren.
Daar kun je iets aan doen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:27 schreef Dagoduck het volgende:
Het is weer veel te druk in dit topic.
de stem zou ik me kapot aan ergerenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie kan er nu geen fan van Femke Bol zijn, ook al ben je een Belg ofzo.
komaan FemkeGOAT
DAGJESMENSEDquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:27 schreef Dagoduck het volgende:
Ik word hier te oud voor.quote:
Klaver.quote:
Wedstrijd van de eeuw, niet druk genoegquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:27 schreef Dagoduck het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |