Ik heb dit hele toernooi nog geen misser gemaakt.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
stop je met posten als je mis zit?
Dat siert je, en ooit zullen we 1 zijn. (minus dat Wallonïe, daar gaan we alleen op vakantie. lekker kanoën)quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb me erbij Neergelegd dat België geen topsportland is. (Behalve als het met een fiets is)
dit is de race van de eeuw. Die fotofinish moet een mooie foto zijnquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:25 schreef Mansjester het volgende:
Waarom heeft Bol ineens losse haren.
Die kijkt zo boos.quote:
Een uur maar?quote:
Dit klopt niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb dit hele toernooi nog geen misser gemaakt.
Er zijn er knapperequote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie kan er nu geen fan van Femke Bol zijn, ook al ben je een Belg ofzo.
komaan FemkeGOAT
moet je wel alle oude records schrappen of naar de nieuwe standaard corrigerenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:25 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Omdat ze vroeger de apparatuur niet hadden om dit te meten, nu wel.
En ik denk dat de afstanden er ook verder mee worden, omdat het een last minder is om rekening mee te houden tijdens de aanloop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |