SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Amai.quote:
oopsquote:
Jawel.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er nog gedoe met tijdsnelsten of doen we daar niet aan?
ja (en nee)quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er nog gedoe met tijdsnelsten of doen we daar niet aan?
daar red je het niet meequote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:25 schreef PippenScottie het volgende:
België heeft een matig atletiektoernooi. Thiam moet het maar doen
Uur later.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
kwartje valt bij ES-commentator
Er zijn gekkere dingen gebeurdquote:
Tied voor een Bradbury @Zipportalquote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er zijn gekkere dingen gebeurd
Altijd pijnlijk als je die aanvangshoogte niet haaltquote:
Die doet niet meer mee.quote:
ja nou ik ga er in zonder verwachting dusquote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er zijn gekkere dingen gebeurd
Maar alleen Nederlanders choken tochquote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:29 schreef TheVulture het volgende:
De Amerikanen hebben links en rechts toch ook wel hun falers hoor
Aanvangshoogte niet gehaald.quote:
XXXquote:
Achquote:
heel veel vrouwen zijn begonnen op 1.62, 1.65, 1.68 ...quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:31 schreef VoMy het volgende:
Waarom start Hawkins niet samen met de Colombiaanse op 1.56, dan heb je dit probleem niet.
Neequote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:31 schreef TAmaru het volgende:
wel dom van Hawkins om op 1.71 te beginnen als je niet 100% zeker bent dat je dat gaat halen
was Hawkins een van de favorieten?
Neuhquote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:31 schreef TAmaru het volgende:
wel dom van Hawkins om op 1.71 te beginnen als je niet 100% zeker bent dat je dat gaat halen
Zeker niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:31 schreef TAmaru het volgende:
Een mooie 6e plaats.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:33 schreef TheVulture het volgende:
Dokter gaat de verrassing worden dit toernooi... ik voel het
Wat moet die springen om niet teveel te verliezen, iets van 1.74/1.77 toch?quote:
Volgens mij was er wel meer mis. Die tijd scheen ook niet te kloppen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach ja, ze stonden hier omdat Botswana een had gelopen met een verkeerd startpistool, daardoor net als 16e door.
4x goud Kiten, Keirin, Hockey en Bol.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:39 schreef kilon het volgende:
Dat is de sport voor mij vandaag, helaas. Ik zie misschien laat op de avond en anders morgen wel hoe we nog drie goud hebben opgehaald waaronder Bol met een nieuw wereldrecord.
Tot laterquote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:39 schreef kilon het volgende:
Dat is de sport voor mij vandaag, helaas. Ik zie misschien laat op de avond en anders morgen wel hoe we nog drie goud hebben opgehaald waaronder Bol met een nieuw wereldrecord.
En omniumquote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
4x goud Kiten, Keirin, Hockey en Bol.
Gohquote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:40 schreef GotenSSJ het volgende:
Die 5x goud bij het atletiek gaat er voor Italie niet komen he? Ongelofelijk geschroeid in Tokyo.
wtf is kitenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nouja het is toch ook wel logisch dat Italië dat 5x goud pakt op de mondiale atletiek een uitschieter is? Zeker als ze dat doen op de 100 en de 4x100.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
We houden het voortaan wel bij 'Ach' terwijl iedereen mee kijkt
Omnium ook nog! Jan Willem godquote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wat is er met Benji 'ik word eruit gegooid bij alle ploegen' Naesen?quote:
Oh ja absoluut, maar als je ziet dat ze ook nog eens 11x goud pakken op het EK dit jaar (en 24 medailles in totaal), is het huidige niveau toch wel een beetje matigjes. Wel op Europees niveau natuurlijk, maar toch.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja het is toch ook wel logisch dat Italië dat 5x goud pakt op de mondiale atletiek een uitschieter is? Zeker als ze dat doen op de 100 en de 4x100.
Lag ook niet in de lijn der verwachting helaasquote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:43 schreef GlennQuagmire het volgende:
Oosterwegel gaat niet in de buurt van haar hoogspring pr komen denk ik zo
Gepiekt in eigen land.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Oh ja absoluut, maar als je ziet dat ze ook nog eens 11x goud pakken op het EK dit jaar (en 24 medailles in totaal), is het huidige niveau toch wel een beetje matigjes. Wel op Europees niveau natuurlijk, maar toch.
nee maar ze gaan wel niet doorquote:
Benji heeft een eigen postcode voor zijn onderkin.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat is er met Benji 'ik word eruit gegooid bij alle ploegen' Naesen?
Ben ook benieuwdquote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
dat was nog best ruim zelfsquote:
Valt me nog mee.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:48 schreef heywoodu het volgende:
Nederland vier landen achter zich gelaten en maar net achter Jamaica, dikke prima als je je op het allerdunste randje hebt geplaatst.
Nou, nee.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wij zijn met z'n allen TEGEN Jan-Willem van Schip
Hij werd genoemd als wieler-insider en zijn tweet werd genoemd door de Eurosport co-commentator, dat Benji zich verbaasde over het gebrek aan aerodynamische details bij veel atleten.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Die Raven is anders behoorlijk aerodynamischquote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij werd genoemd als wieler-insider en zijn tweet werd genoemd door de Eurosport co-commentator, dat Benji zich verbaasde over het gebrek aan aerodynamische details bij veel atleten.
hij bedoelde daarnee de shot put vrouwen?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij werd genoemd als wieler-insider en zijn tweet werd genoemd door de Eurosport co-commentator, dat Benji zich verbaasde over het gebrek aan aerodynamische details bij veel atleten.
zolang het maar geen negatieve marge isquote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Oosterwegel weer met 0 marge erover
De uit de onwetende duim gezogen marginal gains die mensen denken te spotten zodra er ergens een haartje los zit of een oorbel zichtbaar. Vermoeiend.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee gewoon alle atleten.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:52 schreef wdn het volgende:
[..]
hij bedoelde daarnee de shot put vrouwen?
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:54 schreef VoMy het volgende:
[..]
De uit de onwetende duim gezogen marginal gains die mensen denken te spotten zodra er ergens een haartje los zit of een oorbel zichtbaar. Vermoeiend.
Ik moet wel zeggen dat veel sporten er vrij onprofessioneel uitzien t.o.v. het wielrennen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:54 schreef VoMy het volgende:
[..]
De uit de onwetende duim gezogen marginal gains die mensen denken te spotten zodra er ergens een haartje los zit of een oorbel zichtbaar. Vermoeiend.
ES is net even iets eerder dan HBO streamquote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:57 schreef Slobeend het volgende:
Hebben jullie de aparte meerkampstream aanstaan? Ik lees het hier steeds eerder dan op de hoofdstream.
Aerodynamicus Prof. Dr. Ir. Thijs Zonneveld doet ook een duit in het zakje.quote:
Misschien, het is maar een suggestie, ben je niet echt onderlegd genoeg om dergelijke inschattingen te kunnen maken?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat veel sporten er vrij onprofessioneel uitzien t.o.v. het wielrennen.
Het resultaat van het wetenschappelijke onderzoek daar naar is recent nog gepubliceerd in o.a. De Volkskrant en dat heb ik in een voorgaand topic geplaatst.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:54 schreef VoMy het volgende:
Schafer is geen outsider. Die heeft het niveau van vroeger al jaren niet meer.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Schafer ook slecht, toch al 3 outsiders slecht.
Uit dat onderzoek bleek vooral dat het verschil minimaal is, en dat was ook nog eens in een windtunnel. Maar Thijs 'DNF' Zonneveld en Benji '130 kilo' Naesen gaan wel even vertellen dat atleten hun sport niet serieus nemen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Het resultaat van het wetenschappelijke onderzoek daar naar is recent nog gepubliceerd in o.a. De Volkskrant en dat heb ik in een voorgaand topic geplaatst.
Niks onwetende duim dus.
Best een verschil met die andere groep wel.quote:
Teveel een ACT? WLR is onverbiddelijkquote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wij zijn met z'n allen TEGEN Jan-Willem van Schip
Laatst haalde hij dit gedrocht uit de kast. Moet je nou toch eens kijken. Weg ermee.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:24 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Teveel een ACT? WLR is onverbiddelijk
Ach.quote:
Pff, dat kan echt niet (van die ES-twitterstagiair)quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
Deze al voorbij gekomen? ES goden
Dan maar zilver.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:32 schreef Slobeend het volgende:
Brons voor Vetter wordt wel erg moeilijk nu.
Ongelukkig op zijn minstquote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Pff, dat kan echt niet (van die ES-twitterstagiair)
Eurosportquote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
Van officiële kanalen mag je wel een iets hoger niveau verwachten.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Pff, dat kan echt niet (van die ES-twitterstagiair)
Na 2 onderdelen de medailles weggeven is wel wat voorbarig natuurlijkquote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:32 schreef Slobeend het volgende:
Brons voor Vetter wordt wel erg moeilijk nu.
Zijn dit de werken van @Alaphilippe_ ?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
Ik mag hopen dat ze je nog steeds wekelijks monitoren.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:32 schreef TLC het volgende:
Ik ben ook weleens bij de dokter geweest![]()
Ja ja dat weet ik, maar voorlopig staan KJT en Hall op punt.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Na 2 onderdelen de medailles weggeven is wel wat voorbarig natuurlijk
Mwah. Die hadden wel allebei matige horden.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja ja dat weet ik, maar voorlopig staan KJT en Hall op punt.
Energie sparen. Risico op blessures voorkomen. Als ze niet het gevoel heeft het te halen, dan is dat wel verstandig.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:38 schreef Enawh het volgende:
[..]
Ja hoezo eigenlijk niet?
Waarom gaat ze niet voor 1.92?
Ik snap ergens wel het punt, ik vind het ook nog steeds bizar dat we anno 2024 nog met opgespelde namen aan het sporten zijn...quote:
Ik gok energie sparen? Het zal vast meer energie kosten dan het lijkt. Alleen qua focus en spanning al.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:38 schreef Enawh het volgende:
[..]
Ja hoezo eigenlijk niet?
Waarom gaat ze niet voor 1.92?
Die hebben een stream met alleen een aftelklok in beeld.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:38 schreef Nober het volgende:
Is er al een NOS livestream voorbeschouwing van de confrontatie van de eeuw?
Die mensen daaronder die vinden dat het racistisch isquote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
Die man is zo'n totale idioot, echt, waarom hij op die plek zit waar miljoenen mensen zijn idioterie kunnen horen is mij een groot raadselquote:
Wat is hier het praktisch nut van?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
En moet je ‘m ook in de azijn deppen?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:32 schreef TLC het volgende:
Ik ben ook weleens bij de dokter geweest![]()
Het erge is nog dat ie bij 4, 5 sporten opduikt, dat is echt funest voor dat egoquote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:42 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Die man is zo'n totale idioot, echt, waarom hij op die plek zit waar miljoenen mensen zijn idioterie kunnen horen is mij een groot raadsel
of zevende afhankelijk van de foutsprongen ervoorquote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:43 schreef GlennQuagmire het volgende:
Met 1,95 had ze gewoon brons bij het hoogspringen gehaald
Maar ze heeft 1,95 nog niet gehaald.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:43 schreef GlennQuagmire het volgende:
Met 1,95 had ze gewoon brons bij het hoogspringen gehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |