nee maar ze gaan wel niet doorquote:
Benji heeft een eigen postcode voor zijn onderkin.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat is er met Benji 'ik word eruit gegooid bij alle ploegen' Naesen?
Ben ook benieuwdquote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
dat was nog best ruim zelfsquote:
Valt me nog mee.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:48 schreef heywoodu het volgende:
Nederland vier landen achter zich gelaten en maar net achter Jamaica, dikke prima als je je op het allerdunste randje hebt geplaatst.
Nou, nee.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wij zijn met z'n allen TEGEN Jan-Willem van Schip
Hij werd genoemd als wieler-insider en zijn tweet werd genoemd door de Eurosport co-commentator, dat Benji zich verbaasde over het gebrek aan aerodynamische details bij veel atleten.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Die Raven is anders behoorlijk aerodynamischquote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij werd genoemd als wieler-insider en zijn tweet werd genoemd door de Eurosport co-commentator, dat Benji zich verbaasde over het gebrek aan aerodynamische details bij veel atleten.
hij bedoelde daarnee de shot put vrouwen?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij werd genoemd als wieler-insider en zijn tweet werd genoemd door de Eurosport co-commentator, dat Benji zich verbaasde over het gebrek aan aerodynamische details bij veel atleten.
zolang het maar geen negatieve marge isquote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Oosterwegel weer met 0 marge erover
De uit de onwetende duim gezogen marginal gains die mensen denken te spotten zodra er ergens een haartje los zit of een oorbel zichtbaar. Vermoeiend.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee gewoon alle atleten.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:52 schreef wdn het volgende:
[..]
hij bedoelde daarnee de shot put vrouwen?
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:54 schreef VoMy het volgende:
[..]
De uit de onwetende duim gezogen marginal gains die mensen denken te spotten zodra er ergens een haartje los zit of een oorbel zichtbaar. Vermoeiend.
Ik moet wel zeggen dat veel sporten er vrij onprofessioneel uitzien t.o.v. het wielrennen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:54 schreef VoMy het volgende:
[..]
De uit de onwetende duim gezogen marginal gains die mensen denken te spotten zodra er ergens een haartje los zit of een oorbel zichtbaar. Vermoeiend.
ES is net even iets eerder dan HBO streamquote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:57 schreef Slobeend het volgende:
Hebben jullie de aparte meerkampstream aanstaan? Ik lees het hier steeds eerder dan op de hoofdstream.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |