Volgens mij was er wel meer mis. Die tijd scheen ook niet te kloppen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach ja, ze stonden hier omdat Botswana een had gelopen met een verkeerd startpistool, daardoor net als 16e door.
4x goud Kiten, Keirin, Hockey en Bol.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:39 schreef kilon het volgende:
Dat is de sport voor mij vandaag, helaas. Ik zie misschien laat op de avond en anders morgen wel hoe we nog drie goud hebben opgehaald waaronder Bol met een nieuw wereldrecord.
Tot laterquote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:39 schreef kilon het volgende:
Dat is de sport voor mij vandaag, helaas. Ik zie misschien laat op de avond en anders morgen wel hoe we nog drie goud hebben opgehaald waaronder Bol met een nieuw wereldrecord.
En omniumquote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
4x goud Kiten, Keirin, Hockey en Bol.
Gohquote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:40 schreef GotenSSJ het volgende:
Die 5x goud bij het atletiek gaat er voor Italie niet komen he? Ongelofelijk geschroeid in Tokyo.
wtf is kitenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nouja het is toch ook wel logisch dat Italië dat 5x goud pakt op de mondiale atletiek een uitschieter is? Zeker als ze dat doen op de 100 en de 4x100.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
We houden het voortaan wel bij 'Ach' terwijl iedereen mee kijkt
Omnium ook nog! Jan Willem godquote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wat is er met Benji 'ik word eruit gegooid bij alle ploegen' Naesen?quote:
Oh ja absoluut, maar als je ziet dat ze ook nog eens 11x goud pakken op het EK dit jaar (en 24 medailles in totaal), is het huidige niveau toch wel een beetje matigjes. Wel op Europees niveau natuurlijk, maar toch.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja het is toch ook wel logisch dat Italië dat 5x goud pakt op de mondiale atletiek een uitschieter is? Zeker als ze dat doen op de 100 en de 4x100.
Lag ook niet in de lijn der verwachting helaasquote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:43 schreef GlennQuagmire het volgende:
Oosterwegel gaat niet in de buurt van haar hoogspring pr komen denk ik zo
Gepiekt in eigen land.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Oh ja absoluut, maar als je ziet dat ze ook nog eens 11x goud pakken op het EK dit jaar (en 24 medailles in totaal), is het huidige niveau toch wel een beetje matigjes. Wel op Europees niveau natuurlijk, maar toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |