nee maar ze gaan wel niet doorquote:
Benji heeft een eigen postcode voor zijn onderkin.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat is er met Benji 'ik word eruit gegooid bij alle ploegen' Naesen?
Ben ook benieuwdquote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
dat was nog best ruim zelfsquote:
Valt me nog mee.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:48 schreef heywoodu het volgende:
Nederland vier landen achter zich gelaten en maar net achter Jamaica, dikke prima als je je op het allerdunste randje hebt geplaatst.
Nou, nee.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wij zijn met z'n allen TEGEN Jan-Willem van Schip
Hij werd genoemd als wieler-insider en zijn tweet werd genoemd door de Eurosport co-commentator, dat Benji zich verbaasde over het gebrek aan aerodynamische details bij veel atleten.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Die Raven is anders behoorlijk aerodynamischquote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij werd genoemd als wieler-insider en zijn tweet werd genoemd door de Eurosport co-commentator, dat Benji zich verbaasde over het gebrek aan aerodynamische details bij veel atleten.
hij bedoelde daarnee de shot put vrouwen?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij werd genoemd als wieler-insider en zijn tweet werd genoemd door de Eurosport co-commentator, dat Benji zich verbaasde over het gebrek aan aerodynamische details bij veel atleten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |