Aerodynamicus Prof. Dr. Ir. Thijs Zonneveld doet ook een duit in het zakje.quote:
Misschien, het is maar een suggestie, ben je niet echt onderlegd genoeg om dergelijke inschattingen te kunnen maken?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat veel sporten er vrij onprofessioneel uitzien t.o.v. het wielrennen.
Het resultaat van het wetenschappelijke onderzoek daar naar is recent nog gepubliceerd in o.a. De Volkskrant en dat heb ik in een voorgaand topic geplaatst.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:54 schreef VoMy het volgende:
De uit de onwetende duim gezogen marginal gains die mensen denken te spotten zodra er ergens een haartje los zit of een oorbel zichtbaar. Vermoeiend.
Schafer is geen outsider. Die heeft het niveau van vroeger al jaren niet meer.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Schafer ook slecht, toch al 3 outsiders slecht.
Uit dat onderzoek bleek vooral dat het verschil minimaal is, en dat was ook nog eens in een windtunnel. Maar Thijs 'DNF' Zonneveld en Benji '130 kilo' Naesen gaan wel even vertellen dat atleten hun sport niet serieus nemen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Het resultaat van het wetenschappelijke onderzoek daar naar is recent nog gepubliceerd in o.a. De Volkskrant en dat heb ik in een voorgaand topic geplaatst.
Niks onwetende duim dus.
Best een verschil met die andere groep wel.quote:
Teveel een ACT? WLR is onverbiddelijkquote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wij zijn met z'n allen TEGEN Jan-Willem van Schip
Laatst haalde hij dit gedrocht uit de kast. Moet je nou toch eens kijken. Weg ermee.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:24 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Teveel een ACT? WLR is onverbiddelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |