Ik mag hopen dat ze je nog steeds wekelijks monitoren.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:32 schreef TLC het volgende:
Ik ben ook weleens bij de dokter geweest![]()
Ja ja dat weet ik, maar voorlopig staan KJT en Hall op punt.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Na 2 onderdelen de medailles weggeven is wel wat voorbarig natuurlijk
Mwah. Die hadden wel allebei matige horden.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja ja dat weet ik, maar voorlopig staan KJT en Hall op punt.
Energie sparen. Risico op blessures voorkomen. Als ze niet het gevoel heeft het te halen, dan is dat wel verstandig.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:38 schreef Enawh het volgende:
[..]
Ja hoezo eigenlijk niet?
Waarom gaat ze niet voor 1.92?
Ik snap ergens wel het punt, ik vind het ook nog steeds bizar dat we anno 2024 nog met opgespelde namen aan het sporten zijn...quote:
Ik gok energie sparen? Het zal vast meer energie kosten dan het lijkt. Alleen qua focus en spanning al.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:38 schreef Enawh het volgende:
[..]
Ja hoezo eigenlijk niet?
Waarom gaat ze niet voor 1.92?
Die hebben een stream met alleen een aftelklok in beeld.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:38 schreef Nober het volgende:
Is er al een NOS livestream voorbeschouwing van de confrontatie van de eeuw?
Die mensen daaronder die vinden dat het racistisch isquote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
Deze al voorbij gekomen? ES goden
Die man is zo'n totale idioot, echt, waarom hij op die plek zit waar miljoenen mensen zijn idioterie kunnen horen is mij een groot raadselquote:
Wat is hier het praktisch nut van?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
Deze al voorbij gekomen? ES goden
En moet je ‘m ook in de azijn deppen?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:32 schreef TLC het volgende:
Ik ben ook weleens bij de dokter geweest![]()
Het erge is nog dat ie bij 4, 5 sporten opduikt, dat is echt funest voor dat egoquote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:42 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Die man is zo'n totale idioot, echt, waarom hij op die plek zit waar miljoenen mensen zijn idioterie kunnen horen is mij een groot raadsel
of zevende afhankelijk van de foutsprongen ervoorquote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:43 schreef GlennQuagmire het volgende:
Met 1,95 had ze gewoon brons bij het hoogspringen gehaald
Maar ze heeft 1,95 nog niet gehaald.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:43 schreef GlennQuagmire het volgende:
Met 1,95 had ze gewoon brons bij het hoogspringen gehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |