Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciaal gedicht voor de winnaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog maar eens:
Smile, it's free therapy.![]()
Zo dat is een schat om te koesteren.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:39 schreef MizzezAmy het volgende:
Moest even zoeken, had het blijkbaaar op de badkamer gelegd. Een Margriet kookboek, wat ze in 1969 gekocht heeft!Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been hauntef by a million screams![]()
haha heb er zo mening over, maar even zelfreflectie enzo en nadenken. Hmmmms wil ik deze discussie nog eens aangaan weer
Do what you love, love what you do!![]()
Dan was ik daar niet van op de hoogte ik zie gewoon christelijke mensen die het geloof willen promoten op een druk bezocht evenement. Wat niet zo gek is als ze dat doen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:38 schreef SwJ het volgende: [..] Er is geen "als". Die borden hangen daar om te provoceren. Feit. Geen mening.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Doe het en mijn parkiet rost je op je bek.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:43 schreef kree het volgende:
haha heb er zo mening over, maar even zelfreflectie enzo en nadenken. Hmmmms wil ik deze discussie nog eens aangaan weer
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Lees anders even terug.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Beste kree, het was een bord. Dat getoond werd bij de Pride.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:38 schreef kree het volgende:
[..]
nouja als ik spreek waar ik kom dan he? dan is dat niet zo die die keuze hoor?
Dit is een gedachte uit de middeleeuwen (ok islam heeft het meer). maar ik zie dit echt nooit in kerken., gaat toch heel anders????
Weet niet, wie van jullie halen dit nu uit eigen info dat dat zo gaat. Of uit idee?Dat is niet per se mensen weer terug vragen om te gaan geloven.quote:Jezus redt
Dat heet meer "bekeren" - al dan niet vrij dwingend.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Hoe ongelofelijk grote plaat kun je voor je hoofd hebben.
In het kookboek zat 60.000 Deutsche mark!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
nou ik ben er niet bang voor en denk dat het ook normaal kan wel ofzo. Maar uiteindelijk zullen we het toch allemaal niet eens worden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doe het en mijn parkiet rost je op je bek.
Wat is dan de middenweg enzo want we moeten wel samenleven hier?Do what you love, love what you do!![]()
Een bak betonquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:44 schreef aeque het volgende:
Hoe ongelofelijk grote plaat kun je voor je hoofd hebben.
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Met Jezus redt erop?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:44 schreef aeque het volgende:
Hoe ongelofelijk grote plaat kun je voor je hoofd hebben.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:45 schreef MizzezAmy het volgende:
In het kookboek zat 60.000 Deutsche mark!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
In het kookboek zat 60.000 Deutsche mark!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Straks mensen die blanke verf staan te promoten langs een Black Lives Matter evenement.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan was ik daar niet van op de hoogte ik zie gewoon christelijke mensen die het geloof willen promoten op een druk bezocht evenement. Wat niet zo gek is als ze dat doen.
Kan gewoon. Is heel onschuldig.F.K.A. SuperwormJim![]()
In het kookboek zat 60.000 Deutsche mark!Dafuq!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
owh ok dan snap ik hem, maar dat is dan op de andere manier...quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Beste kree, het was een bord. Dat getoond werd bij de Pride.
[..]
Dat is niet per se mensen weer terug vragen om te gaan geloven.
Dat heet meer "bekeren" - al dan niet vrij dwingend.
Maar hoe erg is het dan dat hun dat ene bord ophouden. terwijl er een hele parade voorbij komt (waar de extremere tak het niet zo eens mee is)??
Ik zie daar nog het minste probleem in, tenzij er daarna rellen door kwamen, maar zal wel niet.
Storm in glas water.Do what you love, love what you do!![]()
Blanke verfquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:46 schreef SwJ het volgende:
[..]
Straks mensen die blanke verf staan te promoten langs een Black Lives Matter evenement.
Kan gewoon. Is heel onschuldig.
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
LEVEN EN LATEN LEVEN.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:45 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik ben er niet bang voor en denk dat het ook normaal kan wel ofzo. Maar uiteindelijk zullen we het toch allemaal niet eens worden.
Wat is dan de middenweg enzo want we moeten wel samenleven hier?
Klaar.
Niet erover zeuren.
Niet miepen dat het onzin(nig) zou zijn hoe iemand zich voelt. Of wie die liefheeft.
Of welke fetish iemand heeft - nog zoiets
het ging maar over een bordje, damn wss uitgebreid dat in beeld gebracht. damn'n. dit is het probleem, dus.
Teveel drama over niks
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:46 schreef SwJ het volgende:
[..]
Straks mensen die blanke verf staan te promoten langs een Black Lives Matter evenement.
Kan gewoon. Is heel onschuldig.aparte vergelijking
R.I.P DTS.![]()
Ik hoop dat er iemand voor je deur gaat staanquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:46 schreef kree het volgende:
[..]
owh ok dan snap ik hem, maar dat is dan op de andere manier...
Maar hoe erg is het dan dat hun dat ene bord ophouden. terwijl er een hele parade voorbij komt (waar de extremere tak het niet zo eens mee is)??
Ik zie daar nog het minste probleem in, tenzij er daarna rellen door kwamen, maar zal wel niet.
Storm in glas water.
Met een bord
Jezus is een eikelEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Denk dat een boekenlegger duurder was dan 5.000 DMquote:
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Het is grijs en het hangt in een boomquote:
Een tros betonWerewolf
eensquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:47 schreef Sally het volgende:
[..]
LEVEN EN LATEN LEVEN.
Klaar.
Niet erover zeuren.
Niet miepen dat het onzin(nig) zou zijn hoe iemand zich voelt. Of wie die liefheeft.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Het is grijs en het hangt in een boom
Een tros beton
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:45 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik ben er niet bang voor en denk dat het ook normaal kan wel ofzo. Maar uiteindelijk zullen we het toch allemaal niet eens worden.
Wat is dan de middenweg enzo want we moeten wel samenleven hier?Dat moet nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:37 schreef DerRabbit het volgende:
Kunnen kree en Mikey niet een apart topic beginnen ofzo![]()
![]()
Broodjes varkensvlees voor een moskee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:46 schreef SwJ het volgende:
[..]
Kan gewoon. Is heel onschuldig.
En het is niet aan een christen om mensen te bekeren. Sterker nog ik vind het in strijd met de Bijbel.
In de Romeinen staat o.a. dat de eersten de laatsten zullen zijn en de laatsten de eersten. Dat inhoudt dat er voor iedereen een plekje is in de hemel en dat het zelfs zo is dat de ware gelovige niet dichterbij God is dan de ongelovige.
Daarnaast staat in hetzelfde boek iets over dat God je vanzelf vindt als je de deur van je hart een stukje open zet.
Daarnaast is het pure geloof in Jezus de redder een raar iets. KlaarTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Wat leuk!!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Moest even zoeken, had het blijkbaaar op de badkamer gelegd.
Een Margriet kookboek, wat ze in 1969 gekocht heeft!♡♡♡♡![]()
Alle mensen, vrouwen, mannen, homo's, lesbo's LGTBQH+ en alle andere geaarde. Wij zijn hier vandaag en alle dagen om de bolk te beleiden in de naam van Bolke en Bolke en wij discrimineren niet in wie of wat wij bolken zolang wij maar alles en iedereen bolken. Amen!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
wat denk je als je me een beetje kent.... wat zou ik dan doen denk?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoop dat er iemand voor je deur gaat staan
Met een bord
Jezus is een eikelDo what you love, love what you do!![]()
Neenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:49 schreef maily het volgende:
Kan het weer gewoon over de pozza ananas van @:HappyCharly gaan?
Dank u.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Eens even kijken of de Nederlanders nog putten kunnen breken nu.
Gadverdamme, ik vind dat het over treintjes moet gaan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:49 schreef maily het volgende:
Dank u.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:49 schreef maily het volgende:
Dank u.is besteld
♡♡♡♡![]()
Het is wit en dendert door de woestijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Het is grijs en het hangt in een boom
Een tros beton![]()
Ja vond ik ook wel, vroeger kookte ze er vaak uit!quote:Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Dat ik het hier nog mee eens zou zijnquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:49 schreef maily het volgende:
Dank u.![]()
![]()
Jammiequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gadverdamme, ik vind dat het over treintjes moet gaan.
Maar praat gerust over treinen
♡♡♡♡![]()
quote:
Komt hier vanWerewolf
Nu heb ik een liedje in mijn hoofdquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:49 schreef ieniminimuis het volgende:
En het is niet aan een christen om mensen te bekeren. Sterker nog ik vind het in strijd met de Bijbel.
In de Romeinen staat o.a. dat de eersten de laatsten zullen zijn en de laatsten de eersten. Dat inhoudt dat er voor iedereen een plekje is in de hemel en dat het zelfs zo is dat de ware gelovige niet dichterbij God is dan de ongelovige.
Daarnaast staat in hetzelfde boek iets over dat God je vanzelf vindt als je de deur van je hart een stukje open zet.
Daarnaast is het pure geloof in Jezus de redder een raar iets. Klaar![]()
Mompelt
Zit je deur nog op slotEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Neen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En "Amen" als in 'slotwoord'quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:49 schreef DerRabbit het volgende:
Alle mensen, vrouwen, mannen, homo's, lesbo's LGTBQH+ en alle andere geaarde. Wij zijn hier vandaag en alle dagen om de bolk te beleiden in de naam van Bolke en Bolke en wij discrimineren niet in wie of wat wij bolken zolang wij maar alles en iedereen bolken. Amen!
klopt en zo is het wss 95% christelijk die er zo over denken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Daarnaast is het pure geloof in Jezus de redder een raar iets. Klaar
Die hele homo haat komt meer uit islam als uit christelijk op het moment.Do what you love, love what you do!![]()
En dat heb ik wel eens in een ander topic gezegd: Jezus heet iedereen welkom aan zijn tafel en zou de diversiteit in mensen alleen maar toejuichen.
Het is religie dat er een puinhoop van maakt, niet het geloof an sich.
En christendom vandaag de dag heeft weinig te maken met het leven naar Jezus voorbeeld, want dan zouden de christenen niet zo debiel doenTrotste mama van Ambar
het is de FLIRTquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat ik het hier nog mee eens zou zijn![]()
![]()
![]()
Misschien had ik Bolk als slotwoord moeten kiezenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Huhquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:51 schreef mario390 het volgende:
mak geen pizza met ananas om dat de anna te vochtig is
Deja vu
♡♡♡♡![]()
En gewoon viesquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:51 schreef mario390 het volgende:
mak geen pizza met ananas om dat de anna te vochtig is
Afdrogen danquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:51 schreef mario390 het volgende:
mak geen pizza met ananas om dat de anna te vochtig is![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ga nou niet de homohaat op een andere geloof en cultuur gooienquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:50 schreef kree het volgende:
[..]
klopt en zo is het wss 95% christelijk die er zo over denken.
Die hele homo haat komt meer uit islam als uit christelijk op het moment.![]()
Homohaat zit ook gewoon in het christendomTrotste mama van Ambar
Ik hoef geen natte pizzaWerewolf
Nee want goor.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:49 schreef maily het volgende:
Dank u.
Volgens mij is dat zo ongeveer eigen aan bijna elk geloofquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga nou niet de homohaat op een andere geloof en cultuur gooien![]()
Homohaat zit ook gewoon in het christendom
Haat naar wat anders is
( misschien boeddhisme niet maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen )Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
vroeger meer als nu, althans waar haal jij dat uit dan? uit eigen idee?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga nou niet de homohaat op een andere geloof en cultuur gooien![]()
Homohaat zit ook gewoon in het christendom
Snap die bron niet want ik zie die haat totaal niet en durf te zeggen zit meer in christelijke wereld als jullie denk?Do what you love, love what you do!![]()
bedenk ook, het er niet mee eens zijn is niet hetzelfde als haat hebben of niet accepteren he?Do what you love, love what you do!![]()
![]()
echt
Werewolf
tijd voor eenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:53 schreef kree het volgende:
[..]
vroeger meer als nu, althans waar haal jij dat uit dan? uit eigen idee?
Snap die bron niet want ik zie die haat totaal niet en durf te zeggen zit meer in christelijke wereld als jullie denk?![]()
![]()
Homo zijn was tot voor kort gewoon verboden door de wet joh. Wetten gebasseerd op christelijke waardenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:53 schreef kree het volgende:
[..]
vroeger meer als nu, althans waar haal jij dat uit dan? uit eigen idee?
Snap die bron niet want ik zie die haat totaal niet en durf te zeggen zit meer in christelijke wereld als jullie denk?
Trotste mama van Ambar
Hoe kun je nu iemand afkeuren die van een ander houdtquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:54 schreef kree het volgende:
bedenk ook, het er niet mee eens zijn is niet hetzelfde als haat hebben of niet accepteren he?
Welk geslacht deze of gene dan ook heeftEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
snap niet dat jullie dit niet snappen? eigenlijk?
kijk natuurlijk doen we er nog een aantal ff ritueel verbranden in oliepotten enzo terwijl we gezellig eten.
maar voor de rest valt het wel meeDo what you love, love what you do!![]()
LOLof denk ff dat je zelf niet eens meer weet hoe het in christelijke kringen nu gaat. die haat is er niet zo hoor.
Ik snap niet dat jij niet snapt dat wij niet snappen dat jij niet snapt dat jij ons niet snaptquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:55 schreef kree het volgende:
snap niet dat jullie dit niet snappen? eigenlijk?
kijk natuurlijk doen we er nog een aantal ff ritueel verbranden in oliepotten enzo terwijl we gezellig eten.
maar voor de rest valt het wel mee
Nou?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:50 schreef maily het volgende:
[..]
Het is wit en dendert door de woestijn.♡♡♡♡![]()
Ditquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe kun je nu iemand afkeuren die van een ander houdt
Welk geslacht deze of gene dan ook heeftWerewolf
Homo genezingskampen zijn natuurlijk ook heel normaal. Komen uit het christendom.
Verplicht moeten trouwen met een vrouw en je ware ik verbergen omdat je anders verraden wordt, is natuurlijk ook heel normaal.
Kan allemaal in westerse landen met een christelijke basis.
Niet de schijnheilige viool gaan bespelen.Trotste mama van Ambar
ja dat snap ik ook nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij niet snapt dat wij niet snappen dat jij niet snapt dat jij ons niet snapt
Nou geloof dan maar van mij persoonlijk, geen moeite mee. als christelijk. en dat is voor mij als persoon. hoe die hele religie in het algemeen omgaat, duurt altijd ff voor ze bijzijn.
Amen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Welk geslacht deze of gene dan ook heeft
![]()
Werewolf
Dit dusquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Welk geslacht deze of gene dan ook heeft
Ik dacht dat de heer iedereen lief had.
Maar als een man een andere man lief heeft dan is dat ineens uitschot en niet meer liefbaar
Tis echt hopeloos
De ene plaat beton is nog dikker dan de anderEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Zei de koster. En scheet zijn broek vol moster(d)quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zei de koster. En scheet zijn broek vol moster(d)
Werewolf
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:54 schreef kree het volgende:
bedenk ook, het er niet mee eens zijn is niet hetzelfde als haat hebben of niet accepteren he?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:59 schreef kree het volgende:
[..]
zie niet iemand dat hier afkeuren eigenlijk?
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik kan niet zeggen dat het het christendom of islam is. Het is de gelovige die de bijbel of koran leest en daar zijn eigen interpretatie aan geeft.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Homo genezingskampen zijn natuurlijk ook heel normaal. Komen uit het christendom.
Verplicht moeten trouwen met een vrouw en je ware ik verbergen omdat je anders verraden wordt, is natuurlijk ook heel normaal.
Kan allemaal in westerse landen met een christelijke basis.
Niet de schijnheilige viool gaan bespelen.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Nou als iedereen nou even lief en verdraagzaam doet naar elkaar, op Fok! en erbuiten. Dan zijn we klaar
♡♡♡♡![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:01 schreef HappyCharly het volgende:
Nou als iedereen nou even lief en verdraagzaam doet naar elkaar, op Fok! en erbuiten. Dan zijn we klaar![]()
![]()
Zoals ik al eerder zei ligt het bij de religie en niet bij de pure essentie van het geloof.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat het het christendom of islam is. Het is de gelovige die de bijbel of koran leest en daar zijn eigen interpretatie aan geeft.
Geloof en religie zijn niet hetzelfde.Trotste mama van Ambar
vertel wat snap je hier niet aan? want zie dit al weer zo verkeerd begrepen worden?quote:
Ik denk niet dat het zo moet zijn, tis nl niet natuurlijk ook als we nog even helemaal van geloof afwijken denk.
Maar ik zeg ik heb er geen moeite mee, denk niet dat het de manier is.
Dat is toch heel anders als afkeuren of haatdragend om nog maar verder te gaan, wat snappen jullie nou niet aan wat en hoe ik zo denk?Do what you love, love what you do!![]()
Mijn heren zei overigens: laat er op de zondag des heren motoren te horen zijn op volle toeren en racet elkander helemaal de moeder, de vader en de heilige geest![]()
Ken nog wel een paar parkeergarages die ze goed hadden kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:59 schreef greysbones het volgende:
Tis echt hopeloos
De ene plaat beton is nog dikker dan de anderOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sorry aan de eventuele bevindelijk gereformeerden maar zij keuren het af.Werewolf
Ik ookquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Half uurtje
Ik wacht in spanning afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:02 schreef kree het volgende:
[..]
vertel wat snap je hier niet aan? want zie dit al weer zo verkeerd begrepen worden?
Ik denk niet dat het zo moet zijn,Wat is niet natuurlijk??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als we nog even helemaal van geloof afwijken denk.
Maar ik zeg ik heb er geen moeite mee, denk niet dat het de manier is.
Dat is toch heel anders als afkeuren of haatdragend om nog maar verder te gaan, wat snappen jullie nou niet aan wat en hoe ik zo denk?Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
heb je het over de zware tak wss. die al niet zo groot meer is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
Sorry aan de eventuele bevindelijk gereformeerden maar zij keuren het af.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:03 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ookNee maar wat is t antwoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♡♡♡♡![]()
Ik denk dat er maar zelden mensen zijn die snappen wat jij denkt kree.quote:wat snappen jullie nou niet aan wat en hoe ik zo denk?
Ik ben 7 keer tante of wisten jullie dat al?Werewolf
En dit iddquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei ligt het bij de religie en niet bij de pure essentie van het geloof.
Geloof en religie zijn niet hetzelfde.♡♡♡♡![]()
Vannacht hier als het goed is.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Morgen.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Er is maar 1 diersoort op aarde die zo raar doet over soortgenoten die niet hetero zijn:
De mens
Bij alle andere is het geaccepteerd en normaal. Dus wie is er niet natuurlijk? Juist al die haat van de mensen die wat tegen niet-hetero's hebben.Trotste mama van Ambar
Wat ik op mijn weerapp zie morgen pasquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
En ditquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:01 schreef HappyCharly het volgende:
Nou als iedereen nou even lief en verdraagzaam doet naar elkaar, op Fok! en erbuiten. Dan zijn we klaar
♡♡♡♡![]()
denk maar aan evolutie. en daarmee kom ik weer in een vaag ding wat echt. van kerk is enzo/quote:
Heb daar ook allerlei andere ideeën over.
maar dan is het normaal meestal iig dat je mannetje en vrouwtje nodig hebt.
En ja want voor je erover begint zijn uitzonderingen. maar die duurde 4 mil jaar ofzo. en voor die tijd is de zon al ontploft, dus ga maar uit van het meer normale systeem.Do what you love, love what you do!![]()
Zo ver weg woon je dus van mij.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat ik op mijn weerapp zie morgen pas
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:06 schreef kree het volgende:
[..]
denk maar aan evolutie. en daarmee kom ik weer in een vaag ding wat echt. van kerk is enzo/
En ja want voor je erover begint zijn uitzonderingen. maar die duurde 4 mil jaar ofzo. en voor die tijd is de zon al ontploft, dus ga maar uit van het meer normale systeem.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Er is maar 1 diersoort op aarde die zo raar doet over soortgenoten die niet hetero zijn:
De mens
Bij alle andere is het geaccepteerd en normaal. Dus wie is er niet natuurlijk? Juist al die haat van de mensen die wat tegen niet-hetero's hebben.Trotste mama van Ambar
Red bull Salzburg tegen fc twenteThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat ik op mijn weerapp zie morgen pasquote:waar is dat normaal dan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:06 schreef kree het volgende:
[..]
denk maar aan evolutie. en daarmee kom ik weer in een vaag ding wat echt. van kerk is enzo/
En ja want voor je erover begint zijn uitzonderingen. maar die duurde 4 mil jaar ofzo. en voor die tijd is de zon al ontploft, dus ga maar uit van het meer normale systeem.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Nu welquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:05 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ben 7 keer tante of wisten jullie dat al?![]()
![]()
Overigens genoeg organismen die aan eenzijdige voortplanting doenTrotste mama van Ambar
Nemoquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens genoeg organismen die aan eenzijdige voortplanting doen
Maak het nu niet te ingewikkeld hèquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens genoeg organismen die aan eenzijdige voortplanting doen![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik ben het een keer met een muis eens![]()
![]()
Enige diersoort dat problemen heeft met welk gat door wie of wat gevuld word zijn bepaalde mensen![]()
Dat stond altijd in je sigquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:05 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ben 7 keer tante of wisten jullie dat al?![]()
![]()
![]()
Kijken of er nog ijs in de vriezer ligtEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ook genoeg organismen die van geslacht veranderen of meerdere geslachten hebben.
De mens is een fucking uitzondering met haar rare ideeën over heteroseksualiteit.
Ideeën die bedacht zijn voor religies gecentreerd rondom mannelijk gedachtengoed die niets anders willen dan controle hebben en dan vallen andere gedachten over hoe een gezin inelkaar steekt niet bij.Trotste mama van Ambar
Hahaha ja. Trotse tante.quote:Werewolf
Wel mooi daar in SalzburgThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat is nog een verrassing?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:09 schreef greysbones het volgende:
Kijken of er nog ijs in de vriezer ligt![]()
klopt en wist dat dat zou komenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens genoeg organismen die aan eenzijdige voortplanting doen
Maar ok kijk waar het uiteindelijk over gaat is je moet samenleven op een planeet met zijn allen.
Enne natuurlijk de natuur neemt t over anders hadden we in jurassic park gelopen wss nu nog.
Dus we zijn hier maar klein momentje, en denk ik laat het het de moeite waard zijn enzo. niet alleen voor jezelf maar ook voor elkaar.Do what you love, love what you do!![]()
@maily wat doet een spellchecker eigenlijk?Werewolf
Spelling checken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:10 schreef Pinnenmutske het volgende:
@:maily wat doet een spellchecker eigenlijk?
Of het er nog ligt jaquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Niet meteen.van het ergste uitgaan.quote:
Ik bedoel meer of er sowieso nog ijsjes liggen in haar vriezer.![]()
Kree, de mensheid is gewoon een uitzondering met rare ideeën.
Jammer dat je valt voor deze ideeën die nergens op gebaseerd zijn behalve de angst dat je als man misschien aantrekkelijk gevonden kunt worden door een andere man en dat is natuurlijk niet mannelijk.
Ik zie geen pinguïn, olifant, dolfijn of hond zich daar druk over maken.Trotste mama van Ambar
hahahaquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:11 schreef maily het volgende:
[..]
Niet meteen.van het ergste uitgaan.
Ik bedoel meer of er sowieso nog ijsjes liggen in haar vriezer.Do what you love, love what you do!![]()
Ohja, logischer idd. Bij mij niet iigquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:11 schreef maily het volgende:
[..]
Niet meteen.van het ergste uitgaan.
Ik bedoel meer of er sowieso nog ijsjes liggen in haar vriezer.![]()
![]()
Ik krijg af en toe verzoeken om artikelen na te kijken op spelfouten, alvorens ze op de FrontPage gepubliceerd worden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:10 schreef Pinnenmutske het volgende:
@:maily wat doet een spellchecker eigenlijk?![]()
Ik vermoed dat kree wel bekend is met mensen die rare en uitzonderlijke ideeën hebbenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Jammer dat je valt voor deze ideeën die nergens op gebaseerd zijn behalve de angst dat je als man misschien aantrekkelijk gevonden kunt worden door een andere man en dat is natuurlijk niet mannelijk.
Ik zie geen pinguïn, olifant, dolfijn of hond zich daar druk over maken.
Ja maar die hebben geen religie zou je denken. Er loopt nu onderzoek naar dat olifanten waarschijnlijk een religie hebben die zich rondom maan verering draait.Trotste mama van Ambar
Twix ijsjes![]()
Ik heb niet zoveel plaats. Ingebouwd in de koelkast.Werewolf
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vermoed dat kree wel bekend is met mensen die rare en uitzonderlijke ideeën hebben
Aha okquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:12 schreef maily het volgende:
[..]
Ik krijg af en toe verzoeken om artikelen na te kijken op spelfouten, alvorens ze op de FrontPage gepubliceerd worden.Werewolf
Dat zou je denkenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vermoed dat kree wel bekend is met mensen die rare en uitzonderlijke ideeën hebbenTrotste mama van Ambar
ja maar andere ideeën zijn ook nergens op gebaseerd he?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zie geen pinguïn, olifant, dolfijn of hond zich daar druk over maken.
Dit is het probleem, gaan we drama over maken en weet ik veel oorlogen mss over komen.
Uiteindelijk maakt het geen reet uit, en wie of wat wat geloofd, ik geloof en dat is het kree-geloof. als je goed bent naar anderen en probeert te helpen als je kunt. Nou kom je gewoon in de hemel.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Euh ik heb soms ook wel een mening over wie of wat welk gat vultquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:07 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben het een keer met een muis eens![]()
![]()
Enige diersoort dat problemen heeft met welk gat door wie of wat gevuld word zijn bepaalde mensen![]()
Verder moet iedereen gewoon doen wat hij/zij/het/hen wil en mensen wat verdraagzamer naar elkaar zijn, of elkaar gewoon met rust laten.Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
verdraagzamer vooral zou goed idee zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Euh ik heb soms ook wel een mening over wie of wat welk gat vult
Verder moet iedereen gewoon doen wat hij/zij/het/hen wil en mensen wat verdraagzamer naar elkaar zijn, of elkaar gewoon met rust laten.Do what you love, love what you do!![]()
Ik vul ook niet ieder gat met evenveel plezier en krijg ook niet ieder gat met hetzelfde plezier gevuldquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Euh ik heb soms ook wel een mening over wie of wat welk gat vult
Verder moet iedereen gewoon doen wat hij/zij/het/hen wil en mensen wat verdraagzamer naar elkaar zijn, of elkaar gewoon met rust laten.
Iemand van hetzelfde geslacht aantrekkelijk vinden is geen idee dat is gewoon een feit. Geen ziekte of aandoening, gewoon een feit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:14 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar andere ideeën zijn ook nergens op gebaseerd he?
Dit is het probleem, gaan we drama over maken en weet ik veel oorlogen mss over komen.
Uiteindelijk maakt het geen reet uit, en wie of wat wat geloofd, ik geloof en dat is het kree-geloof. als je goed bent naar anderen en probeert te helpen als je kunt. Nou kom je gewoon in de hemel.Trotste mama van Ambar
Praatjes vullen gaatjesWerewolf
ja? ontken niet dat er wat mis mee is he?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Iemand van hetzelfde geslacht aantrekkelijk vinden is geen idee dat is gewoon een feit. Geen ziekte of aandoening, gewoon een feit.Do what you love, love what you do!![]()
Oehquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je bent de bestequote:![]()
Muis is meerdere snelheids overtredingen aan het begaan om bij je te komen
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
OehDuitslandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Milka koe
Werewolf
Heb ook nog een cornetto soft chocolatquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bent de beste![]()
Muis is meerdere snelheids overtredingen aan het begaan om bij je te komenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
En daar mag je een mening over hebbenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vul ook niet ieder gat met evenveel plezier en krijg ook niet ieder gat met hetzelfde plezier gevuld
Maar niet over welk gat ik vul of gevuld krijg
heb ook wel trek in ijs eigenlijk, hmmmmmmmm had ik nog wat in de vriezer???Do what you love, love what you do!![]()
Ik vind daar wel iets vanquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En daar mag je een mening over hebben
Maar niet over welk gat ik vul of gevuld krijg![]()
![]()
Goed om te weten, dan zoek ik wel even verderquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En daar mag je een mening over hebben
Maar niet over welk gat ik vul of gevuld krijg
Ik neem wel een pirulo frutti.quote:
Ahah, komt het toch nog goed uit dat ik die extra riemen heb geïnstalleerdquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb ook nog een cornetto soft chocolat
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:19 schreef JustinK het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Dat mag jij. Als je mij er maar niet mee lastig valtquote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou niet durvenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat mag jij. Als je mij er maar niet mee lastig valt![]()
![]()
Even weg laters
Werewolf
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:20 schreef JustinK het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Naja, als we met de meet uit eten gaan, of gaan midgetgolfen, dan mag jij ook een mening hebben over hoe en waarmee ik gaten vulquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goed om te weten, dan zoek ik wel even verder
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb nog magnumsquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:18 schreef kree het volgende:
heb ook wel trek in ijs eigenlijk, hmmmmmmmm had ik nog wat in de vriezer???They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bowlenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja, als we met de meet uit eten gaan, of gaan midgetgolfen, dan mag jij ook een mening hebben over hoe en waarmee ik gaten vul
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
[..]nou en bedankt heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:22 schreef JustinK het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Om daarna te gaan midgetgolfen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja, als we met de meet uit eten gaan, of gaan midgetgolfen, dan mag jij ook een mening hebben over hoe en waarmee ik gaten vul![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:22 schreef JustinK het volgende:
Als we gaan midgetgolfen val ik sowieso al afquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja, als we met de meet uit eten gaan, of gaan midgetgolfen, dan mag jij ook een mening hebben over hoe en waarmee ik gaten vul
3 per bal.quote:
Euhm Euhm, want jij bent reusachtig? Of....quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als we gaan midgetgolfen val ik sowieso al af
Naar wat ik heb gehoord kun jij er 3 per minuut afwerkenquote:
Ik heb het eerder over normaalquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Euhm Euhm, want jij bent reusachtig? Of....
Ja, dat kan wel eens kloppen.quote:
Lang lang geleden dat ik gebowld heb. Ik ben daar heel slecht in, gooi ook gewoon vanuit stilstand, niet met zo'n aanloopje
Van zo'n verhoging ding af?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel eens kloppen.
Lang lang geleden dat ik gebowld heb. Ik ben daar heel slecht in, gooi ook gewoon vanuit stilstand, niet met zo'n aanloopje![]()
![]()
Bel defensie, dit kan echt niet!quote:![]()
Nee, normaal isquote:hadden we vanmiddag nog vastgesteld
Niveautje maar het is na kinderbedtijd
Werewolf
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik wilde andere hier niet minderwaardig laten voelenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, normaal ishadden we vanmiddag nog vastgesteld
Ok gaan we weer verder over gaten vullenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:27 schreef devzero het volgende:
[..]
ik let maar half op, dus trek je van mij niets aan![]()
![]()
Al gedaanquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bel defensie, dit kan echt niet!![]()
Hoor al sirenes♡♡♡♡![]()
Sorry trigger van gisterenquote:
Werewolf
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 06-08-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. SwJ / 428 / +0 / +1 / 20 / 21
2. Kissingbird / 277 / +122 / +21 / 2405 / 2551
3. KillemWieft / 243 / +33 / +65 / 198 / 276
4. JustinK / 230 / +100 / +45 / 2255 / 2331
5. aeque / 152 / +2 / +32 / 1280 / 1332
6. HappyCharly / 134 / +0 / +11 / 623 / 677
7. devzero / 131 / +1 / +108 / 101 / 129
8. BPS70 / 119 / +9 / +0 / 2137 / 2209
9. greysbones / 95 / +17 / +23 / 1346 / 1385
10. Pinnenmutske / 95 / +23 / +33 / 1082 / 1171
11. Lovely / 89 / +18 / +17 / 796 / 865
12. Dr.Mikey / 87 / +16 / +0 / 250 / 311
13. ToT / 55 / +4 / +15 / 1035 / 1084
14. hemarookworst / 48 / +4 / +18 / 294 / 342
15. MizzezAmy / 44 / +5 / +8 / 831 / 878
16. gebrokenglas / 42 / +2 / +2 / 605 / 644
17. loveyoulongtime / 36 / +0 / +0 / 620 / 637
18. Mickytjuh / 35 / +0 / +0 / 9 / 12
19. AardappelSchotel / 32 / +0 / +0 / 629 / 662
20. kree / 29 / +0 / +0 / 237 / 255SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Een top sporter die teleurgesteld word door zijn materiaalquote:![]()
Zeer minder treurig dan een tokkie die alles om zich heen teleur stelt door zijn eigen falen
Huh, het erepodium?quote:
Heb je bij bowlen een verhoging?
Mja ik ben 1,78m, dus weet niet of ik in aanmerking kom voor een verhoging
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh, het erepodium?
Mja ik ben 1,78m, dus weet niet of ik in aanmerking kom voor een verhoging![]()
![]()
Ze posten dat net omdat fc salzburg van de collega’s van max scoren tegen fc twente.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een top sporter die teleurgesteld word door zijn materiaal![]()
Zeer minder treurig dan een tokkie die alles om zich heen teleur stelt door zijn eigen falenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Voor de kidsquote:
Werewolf
Ook wel mijn niveau hoor.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
En waarom post je een F1 gif die gerelateerd is aan een voetbal wedstrijd in DTSquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze posten dat net omdat fc salzburg van de collega’s van max scoren tegen fc twente.
Ooh dit heb ik nog nooit gezien!quote:
Vraag me af of bowlen dan nog wel leuk isOh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
En dan nog van die dingen in de goten, dan is het feest compleetquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ooh dit heb ik nog nooit gezien!
Vraag me af of bowlen dan nog wel leuk is![]()
![]()
Geen probleem mee. Ik heb ook wel eens gootbeschermers (weet de juiste naam niet) als ik in het team met de kids van zus en broer zit.quote:Werewolf
Tja waarom niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En waarom post je een F1 gif die gerelateerd is aan een voetbal wedstrijd in DTS
Maar kijk die had dit als kritiek.Leipzig en Salzburg krijgen daar wel vaker kritiek op binnen het voetbal hoe zit dat met de racing tak eigenlijk? Vanuit Nederland niet denk ik maar van andere ploegen?quote:Een kind toont vol trots dat die fan is van een club(fabriek) die bestaat vanwege een suikerdrankje.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik ook maar is min of meer normaal want hoor die sirenes elke dag, het duurde ff voor ik me realiseerde zit brandweer kazerne paar straten verderopquote:
Ook nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tja waarom niet.
Maar kijk die had dit als kritiek.
[..]
Leipzig en Salzburg krijgen daar wel vaker kritiek op binnen het voetbal hoe zit dat met de racing tak eigenlijk? Vanuit Nederland niet denk ik maar van andere ploegen?![]()
Gooi je soms met een te zware bal? Daarnaast, je hoeft geen aanloopje te nemen om een bal te gooien. Alleen zal je bal dan minder snel gaan. Zolang je maar plezier hebt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh, het erepodium?
Mja ik ben 1,78m, dus weet niet of ik in aanmerking kom voor een verhoging![]()
Waar blijft dat onweer dat niet voorspeld is?
Ik wil afkoeling
Werewolf
ik haat verhuizen ook, echt het gedoe ermee. nu denk ik blijf hier wel ff maar begin je beetje buurt te leren kennen he enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Komt vannachtquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:37 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik wil afkoeling![]()
Niet ? Want ik weet niet veel van f1 maar zie wel eens berichten voorbij komen over die Max maar dat het redbul is maakt ze niet uit?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb jij enig idee hoe sport, marktwerking en marketing werkt?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tja waarom niet.
Maar kijk die had dit als kritiek.
[..]
Leipzig en Salzburg krijgen daar wel vaker kritiek op binnen het voetbal hoe zit dat met de racing tak eigenlijk? Vanuit Nederland niet denk ik maar van andere ploegen?
Autosport en voetbal werken op hetzelfde niveau alleen op een andere markt.
Als dat suikerdrankje geen geld meer geeft is RBR weg, maar Ajax of Feyenoord vallen ook weg als hun sponsoren geen geld meer geven.
komt nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:37 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik wil afkoeling
quote:hier rond 3u
Werewolf
Nee niet echt. Dietrich Mateschitz was ook een groot race fan. Dus meer respect dat ie zoiets heeft kunnen realiseren.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet ? Want ik weet niet veel van f1 maar zie wel eens berichten voorbij komen over die Max maar dat het redbul is maakt ze niet uit?![]()
vergeet het maar, of lokaal mss iets. ik zie niks op weerradar verder gegarandeerd. dus doe het maar met hittequote:
Belgie he.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:41 schreef kree het volgende:
[..]
vergeet het maar, of lokaal mss iets. ik zie niks op weerradar verder gegarandeerd. dus doe het maar met hitteWerewolf
Wel flink afgekoeld al. Jammer dat ik het mijn huis niet in krijg.
heb hier wel een bromvlieg binnen zitten. en ik weet de methode ervoor.
maar aangezien ik vorige keer bijna mijn hele zomerhuisje in de fik zette ermee toen ik op jacht ging met deo en aansteker. doe maar niet....
Gewoon het dak erafquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:41 schreef aeque het volgende:
Wel flink afgekoeld al. Jammer dat ik het mijn huis niet in krijg.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nu even opnieuw er zijn drie red bull voetbal ploegen namelijk Amerika Oostenrijk en Duitsland.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb jij enig idee hoe sport, marktwerking en marketing werkt?
Autosport en voetbal werken op hetzelfde niveau alleen op een andere markt.
Als dat suikerdrankje geen geld meer geeft is RBR weg, maar Ajax of Feyenoord vallen ook weg als hun sponsoren geen geld meer geven.
Toen die opkwamen kregen de laatste twee veel kritiek mijn vraag is kreeg de autosport tak ook kritiek van de rest van de autosport wereld toen ze begonnen met redbull of viel dat wel mee?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nu even opnieuw er zijn drie red bull voetbal ploegen namelijk Amerika Oostenrijk en Duitsland.
Toen die opkwamen kregen de laatste twee veel kritiek mijn vraag is kreeg de autosport tak ook kritiek van de rest van de autosport wereld toen ze begonnen met redbull of viel dat wel mee?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ah oke dus dan werd het wel gewaardeerd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee niet echt. Dietrich Mateschitz was ook een groot race fan. Dus meer respect dat ie zoiets heeft kunnen realiseren.
In Duitsland waren fans van andere clubs eerst heel boos.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:41 schreef kree het volgende:
[..]
vergeet het maar, of lokaal mss iets. ik zie niks op weerradar verder gegarandeerd. dus doe het maar met hitte![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wil er iemand nog pitloze wit druifje? ik krijg ze niet op nl......Do what you love, love what you do!![]()
Ja in het voetbal ligt het wat gevoeliger iddquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ah oke dus dan werd het wel gewaardeerd.
In Duitsland waren fans van andere clubs eerst heel boos.![]()
En xavi simons en max verstappen zijn waarschijnlijk dus matties van elkaar want zelfde werkgever.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
1 druifje?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:45 schreef kree het volgende:
wil er iemand nog pitloze wit druifje? ik krijg ze niet op nl......Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
RBR kreeg pas kritiek na de dominantie omdat ze dominant waren. Niet perse omdat ze een team overnamen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nu even opnieuw er zijn drie red bull voetbal ploegen namelijk Amerika Oostenrijk en Duitsland.
Toen die opkwamen kregen de laatste twee veel kritiek mijn vraag is kreeg de autosport tak ook kritiek van de rest van de autosport wereld toen ze begonnen met redbull of viel dat wel mee?
Eind 2004 was iedere race fan juist blij dat het jaguar team kon blijven bestaan onder een nieuwe naam en alle werknemers konden blijven.
Er was wel iets van kritiek toen ze Minardi overnamen maar dat was door een deal die het vorige team had gemaakt die zij overnamen en na een jaar van tafel was.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
![]()
In mijn hoofd en wil er niet uitWerewolf
De fout die je toen maakte was dat je er geen filmpje van maakte dat kan je nu wel doen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:42 schreef kree het volgende:
heb hier wel een bromvlieg binnen zitten. en ik weet de methode ervoor.
maar aangezien ik vorige keer bijna mijn hele zomerhuisje in de fik zette ermee toen ik op jacht ging met deo en aansteker. doe maar niet....
hahahaha ja dat was idd mooie geweest. toch beetje paniek enzo he.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De fout die je toen maakte was dat je er geen filmpje van maakte dat kan je nu wel doen.
Maar oke geleerd al met de jaren
![]()
Dacht ik alThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat heb jij tegen auto racers?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ah ik snap het al!quote:
Hij vind samen met mannen douchen die zeepjes laten vallen leuker dan mannen die auto's snel kunnen berijden
Gevecht met HR gewonnen door een schepje extra bureaucratie er boven op te gooien
Volgende doel, afdeling inkopen. Ik wil "gewoon" twee of drie netwerk switches kopen, Juniper QFX5120-32C. Hoe moeilijk kan dat nou zijn.![]()
Juniper? Ga je jenever maken?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:53 schreef devzero het volgende:
Gevecht met HR gewonnen door een schepje extra bureaucratie er boven op te gooien
Volgende doel, afdeling inkopen. Ik wil "gewoon" twee of drie netwerk switches kopen, Juniper QFX5120-32C. Hoe moeilijk kan dat nou zijn.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: