owh ok dan snap ik hem, maar dat is dan op de andere manier...quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Beste kree, het was een bord. Dat getoond werd bij de Pride.
[..]
Dat is niet per se mensen weer terug vragen om te gaan geloven.
Dat heet meer "bekeren" - al dan niet vrij dwingend.
Blanke verfquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:46 schreef SwJ het volgende:
[..]
Straks mensen die blanke verf staan te promoten langs een Black Lives Matter evenement.
Kan gewoon. Is heel onschuldig.
LEVEN EN LATEN LEVEN.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:45 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik ben er niet bang voor en denk dat het ook normaal kan wel ofzo. Maar uiteindelijk zullen we het toch allemaal niet eens worden.
Wat is dan de middenweg enzo want we moeten wel samenleven hier?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:46 schreef SwJ het volgende:
[..]
Straks mensen die blanke verf staan te promoten langs een Black Lives Matter evenement.
Ik hoop dat er iemand voor je deur gaat staanquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:46 schreef kree het volgende:
[..]
owh ok dan snap ik hem, maar dat is dan op de andere manier...
Maar hoe erg is het dan dat hun dat ene bord ophouden. terwijl er een hele parade voorbij komt (waar de extremere tak het niet zo eens mee is)??
Ik zie daar nog het minste probleem in, tenzij er daarna rellen door kwamen, maar zal wel niet.
Storm in glas water.
Denk dat een boekenlegger duurder was dan 5.000 DMquote:
Het is grijs en het hangt in een boomquote:
eensquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:47 schreef Sally het volgende:
[..]
LEVEN EN LATEN LEVEN.
Klaar.
Niet erover zeuren.
Niet miepen dat het onzin(nig) zou zijn hoe iemand zich voelt. Of wie die liefheeft.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Het is grijs en het hangt in een boom
Een tros beton
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:45 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik ben er niet bang voor en denk dat het ook normaal kan wel ofzo. Maar uiteindelijk zullen we het toch allemaal niet eens worden.
Wat is dan de middenweg enzo want we moeten wel samenleven hier?
Dat moet nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:37 schreef DerRabbit het volgende:
Kunnen kree en Mikey niet een apart topic beginnen ofzo
Broodjes varkensvlees voor een moskee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:46 schreef SwJ het volgende:
[..]
Wat leuk!!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Moest even zoeken, had het blijkbaaar op de badkamer gelegd.
Een Margriet kookboek, wat ze in 1969 gekocht heeft!
wat denk je als je me een beetje kent.... wat zou ik dan doen denk?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoop dat er iemand voor je deur gaat staan
Met een bord
Jezus is een eikel
Neenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:49 schreef maily het volgende:
Kan het weer gewoon over de pozza ananas van @:HappyCharly gaan?
Dank u.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Gadverdamme, ik vind dat het over treintjes moet gaan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:49 schreef maily het volgende:
Dank u.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:49 schreef maily het volgende:
Dank u.
Het is wit en dendert door de woestijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Het is grijs en het hangt in een boom
Een tros beton
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |