Gooi je soms met een te zware bal? Daarnaast, je hoeft geen aanloopje te nemen om een bal te gooien. Alleen zal je bal dan minder snel gaan. Zolang je maar plezier hebt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh, het erepodium?
Heb je bij bowlen een verhoging?
Mja ik ben 1,78m, dus weet niet of ik in aanmerking kom voor een verhoging
Komt vannachtquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:37 schreef Pinnenmutske het volgende:
Waar blijft dat onweer dat niet voorspeld is?
Ik wil afkoeling
Niet ? Want ik weet niet veel van f1 maar zie wel eens berichten voorbij komen over die Max maar dat het redbul is maakt ze niet uit?quote:
Heb jij enig idee hoe sport, marktwerking en marketing werkt?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tja waarom niet.
Maar kijk die had dit als kritiek.
[..]
Leipzig en Salzburg krijgen daar wel vaker kritiek op binnen het voetbal hoe zit dat met de racing tak eigenlijk? Vanuit Nederland niet denk ik maar van andere ploegen?
komt nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:37 schreef Pinnenmutske het volgende:
Waar blijft dat onweer dat niet voorspeld is?
Ik wil afkoeling
quote:
Nee niet echt. Dietrich Mateschitz was ook een groot race fan. Dus meer respect dat ie zoiets heeft kunnen realiseren.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet ? Want ik weet niet veel van f1 maar zie wel eens berichten voorbij komen over die Max maar dat het redbul is maakt ze niet uit?
vergeet het maar, of lokaal mss iets. ik zie niks op weerradar verder gegarandeerd. dus doe het maar met hittequote:
Belgie he.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:41 schreef kree het volgende:
[..]
vergeet het maar, of lokaal mss iets. ik zie niks op weerradar verder gegarandeerd. dus doe het maar met hitte
Gewoon het dak erafquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:41 schreef aeque het volgende:
Wel flink afgekoeld al. Jammer dat ik het mijn huis niet in krijg.
Nu even opnieuw er zijn drie red bull voetbal ploegen namelijk Amerika Oostenrijk en Duitsland.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb jij enig idee hoe sport, marktwerking en marketing werkt?
Autosport en voetbal werken op hetzelfde niveau alleen op een andere markt.
Als dat suikerdrankje geen geld meer geeft is RBR weg, maar Ajax of Feyenoord vallen ook weg als hun sponsoren geen geld meer geven.
Nee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nu even opnieuw er zijn drie red bull voetbal ploegen namelijk Amerika Oostenrijk en Duitsland.
Toen die opkwamen kregen de laatste twee veel kritiek mijn vraag is kreeg de autosport tak ook kritiek van de rest van de autosport wereld toen ze begonnen met redbull of viel dat wel mee?
Ah oke dus dan werd het wel gewaardeerd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee niet echt. Dietrich Mateschitz was ook een groot race fan. Dus meer respect dat ie zoiets heeft kunnen realiseren.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:41 schreef kree het volgende:
[..]
vergeet het maar, of lokaal mss iets. ik zie niks op weerradar verder gegarandeerd. dus doe het maar met hitte
Ja in het voetbal ligt het wat gevoeliger iddquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ah oke dus dan werd het wel gewaardeerd.
In Duitsland waren fans van andere clubs eerst heel boos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |