Ok gaan we weer verder over gaten vullenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:27 schreef devzero het volgende:
[..]
ik let maar half op, dus trek je van mij niets aan
Al gedaanquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bel defensie, dit kan echt niet!![]()
Sorry trigger van gisterenquote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 06-08-2024 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Een top sporter die teleurgesteld word door zijn materiaalquote:
Huh, het erepodium?quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh, het erepodium?
Heb je bij bowlen een verhoging?
Mja ik ben 1,78m, dus weet niet of ik in aanmerking kom voor een verhoging
Ze posten dat net omdat fc salzburg van de collega’s van max scoren tegen fc twente.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een top sporter die teleurgesteld word door zijn materiaal![]()
Zeer minder treurig dan een tokkie die alles om zich heen teleur stelt door zijn eigen falen
Voor de kidsquote:
Ook wel mijn niveau hoor.quote:
En waarom post je een F1 gif die gerelateerd is aan een voetbal wedstrijd in DTSquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze posten dat net omdat fc salzburg van de collega’s van max scoren tegen fc twente.
Ooh dit heb ik nog nooit gezien!quote:
En dan nog van die dingen in de goten, dan is het feest compleetquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ooh dit heb ik nog nooit gezien!
Vraag me af of bowlen dan nog wel leuk is
Geen probleem mee. Ik heb ook wel eens gootbeschermers (weet de juiste naam niet) als ik in het team met de kids van zus en broer zit.quote:
Tja waarom niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En waarom post je een F1 gif die gerelateerd is aan een voetbal wedstrijd in DTS
Leipzig en Salzburg krijgen daar wel vaker kritiek op binnen het voetbal hoe zit dat met de racing tak eigenlijk? Vanuit Nederland niet denk ik maar van andere ploegen?quote:Een kind toont vol trots dat die fan is van een club(fabriek) die bestaat vanwege een suikerdrankje.
ik ook maar is min of meer normaal want hoor die sirenes elke dag, het duurde ff voor ik me realiseerde zit brandweer kazerne paar straten verderopquote:
Ook nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tja waarom niet.
Maar kijk die had dit als kritiek.
[..]
Leipzig en Salzburg krijgen daar wel vaker kritiek op binnen het voetbal hoe zit dat met de racing tak eigenlijk? Vanuit Nederland niet denk ik maar van andere ploegen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |