3 per bal.quote:
Euhm Euhm, want jij bent reusachtig? Of....quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als we gaan midgetgolfen val ik sowieso al af
Naar wat ik heb gehoord kun jij er 3 per minuut afwerkenquote:
Ik heb het eerder over normaalquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Euhm Euhm, want jij bent reusachtig? Of....
Ja, dat kan wel eens kloppen.quote:
Van zo'n verhoging ding af?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel eens kloppen.
Lang lang geleden dat ik gebowld heb. Ik ben daar heel slecht in, gooi ook gewoon vanuit stilstand, niet met zo'n aanloopje
Bel defensie, dit kan echt niet!quote:
Nee, normaal isquote:
Ik wilde andere hier niet minderwaardig laten voelenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, normaal ishadden we vanmiddag nog vastgesteld
Ok gaan we weer verder over gaten vullenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:27 schreef devzero het volgende:
[..]
ik let maar half op, dus trek je van mij niets aan
Al gedaanquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bel defensie, dit kan echt niet!![]()
Sorry trigger van gisterenquote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 06-08-2024 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Een top sporter die teleurgesteld word door zijn materiaalquote:
Huh, het erepodium?quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh, het erepodium?
Heb je bij bowlen een verhoging?
Mja ik ben 1,78m, dus weet niet of ik in aanmerking kom voor een verhoging
Ze posten dat net omdat fc salzburg van de collega’s van max scoren tegen fc twente.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een top sporter die teleurgesteld word door zijn materiaal![]()
Zeer minder treurig dan een tokkie die alles om zich heen teleur stelt door zijn eigen falen
Voor de kidsquote:
Ook wel mijn niveau hoor.quote:
En waarom post je een F1 gif die gerelateerd is aan een voetbal wedstrijd in DTSquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze posten dat net omdat fc salzburg van de collega’s van max scoren tegen fc twente.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |