quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:22 schreef JustinK het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Om daarna te gaan midgetgolfen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja, als we met de meet uit eten gaan, of gaan midgetgolfen, dan mag jij ook een mening hebben over hoe en waarmee ik gaten vul
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:22 schreef JustinK het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Als we gaan midgetgolfen val ik sowieso al afquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja, als we met de meet uit eten gaan, of gaan midgetgolfen, dan mag jij ook een mening hebben over hoe en waarmee ik gaten vul
3 per bal.quote:
Euhm Euhm, want jij bent reusachtig? Of....quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als we gaan midgetgolfen val ik sowieso al af
Naar wat ik heb gehoord kun jij er 3 per minuut afwerkenquote:
Ik heb het eerder over normaalquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Euhm Euhm, want jij bent reusachtig? Of....
Ja, dat kan wel eens kloppen.quote:
Van zo'n verhoging ding af?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel eens kloppen.
Lang lang geleden dat ik gebowld heb. Ik ben daar heel slecht in, gooi ook gewoon vanuit stilstand, niet met zo'n aanloopje
Bel defensie, dit kan echt niet!quote:
Nee, normaal isquote:
Ik wilde andere hier niet minderwaardig laten voelenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, normaal ishadden we vanmiddag nog vastgesteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |