Niet meteen.van het ergste uitgaan.quote:
hahahaquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:11 schreef maily het volgende:
[..]
Niet meteen.van het ergste uitgaan.
Ik bedoel meer of er sowieso nog ijsjes liggen in haar vriezer.
Ohja, logischer idd. Bij mij niet iigquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:11 schreef maily het volgende:
[..]
Niet meteen.van het ergste uitgaan.
Ik bedoel meer of er sowieso nog ijsjes liggen in haar vriezer.
Ik krijg af en toe verzoeken om artikelen na te kijken op spelfouten, alvorens ze op de FrontPage gepubliceerd worden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:10 schreef Pinnenmutske het volgende:
@:maily wat doet een spellchecker eigenlijk?
Ik vermoed dat kree wel bekend is met mensen die rare en uitzonderlijke ideeën hebbenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Kree, de mensheid is gewoon een uitzondering met rare ideeën.
Jammer dat je valt voor deze ideeën die nergens op gebaseerd zijn behalve de angst dat je als man misschien aantrekkelijk gevonden kunt worden door een andere man en dat is natuurlijk niet mannelijk.
Ik zie geen pinguïn, olifant, dolfijn of hond zich daar druk over maken.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vermoed dat kree wel bekend is met mensen die rare en uitzonderlijke ideeën hebben
Aha okquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:12 schreef maily het volgende:
[..]
Ik krijg af en toe verzoeken om artikelen na te kijken op spelfouten, alvorens ze op de FrontPage gepubliceerd worden.
Dat zou je denkenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vermoed dat kree wel bekend is met mensen die rare en uitzonderlijke ideeën hebben
ja maar andere ideeën zijn ook nergens op gebaseerd he?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Kree, de mensheid is gewoon een uitzondering met rare ideeën.
Jammer dat je valt voor deze ideeën die nergens op gebaseerd zijn behalve de angst dat je als man misschien aantrekkelijk gevonden kunt worden door een andere man en dat is natuurlijk niet mannelijk.
Ik zie geen pinguïn, olifant, dolfijn of hond zich daar druk over maken.
Euh ik heb soms ook wel een mening over wie of wat welk gat vultquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:07 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben het een keer met een muis eens![]()
![]()
Enige diersoort dat problemen heeft met welk gat door wie of wat gevuld word zijn bepaalde mensen![]()
verdraagzamer vooral zou goed idee zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Euh ik heb soms ook wel een mening over wie of wat welk gat vult
Verder moet iedereen gewoon doen wat hij/zij/het/hen wil en mensen wat verdraagzamer naar elkaar zijn, of elkaar gewoon met rust laten.
Ik vul ook niet ieder gat met evenveel plezier en krijg ook niet ieder gat met hetzelfde plezier gevuldquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Euh ik heb soms ook wel een mening over wie of wat welk gat vult
Verder moet iedereen gewoon doen wat hij/zij/het/hen wil en mensen wat verdraagzamer naar elkaar zijn, of elkaar gewoon met rust laten.
Iemand van hetzelfde geslacht aantrekkelijk vinden is geen idee dat is gewoon een feit. Geen ziekte of aandoening, gewoon een feit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:14 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar andere ideeën zijn ook nergens op gebaseerd he?
Dit is het probleem, gaan we drama over maken en weet ik veel oorlogen mss over komen.
Uiteindelijk maakt het geen reet uit, en wie of wat wat geloofd, ik geloof en dat is het kree-geloof. als je goed bent naar anderen en probeert te helpen als je kunt. Nou kom je gewoon in de hemel.
ja? ontken niet dat er wat mis mee is he?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Iemand van hetzelfde geslacht aantrekkelijk vinden is geen idee dat is gewoon een feit. Geen ziekte of aandoening, gewoon een feit.
Oehquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent de bestequote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
OehDuitslandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Heb ook nog een cornetto soft chocolatquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bent de beste![]()
Muis is meerdere snelheids overtredingen aan het begaan om bij je te komen
En daar mag je een mening over hebbenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vul ook niet ieder gat met evenveel plezier en krijg ook niet ieder gat met hetzelfde plezier gevuld
Ik vind daar wel iets vanquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En daar mag je een mening over hebben
Maar niet over welk gat ik vul of gevuld krijg
Goed om te weten, dan zoek ik wel even verderquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En daar mag je een mening over hebben
Maar niet over welk gat ik vul of gevuld krijg
Ik neem wel een pirulo frutti.quote:
Ahah, komt het toch nog goed uit dat ik die extra riemen heb geïnstalleerdquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb ook nog een cornetto soft chocolat
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:19 schreef JustinK het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Dat mag jij. Als je mij er maar niet mee lastig valtquote:
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou niet durvenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat mag jij. Als je mij er maar niet mee lastig valt![]()
![]()
Even weg laters
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been hauntef by a million screams![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:20 schreef JustinK het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Naja, als we met de meet uit eten gaan, of gaan midgetgolfen, dan mag jij ook een mening hebben over hoe en waarmee ik gaten vulquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goed om te weten, dan zoek ik wel even verder
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb nog magnumsquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:18 schreef kree het volgende:
heb ook wel trek in ijs eigenlijk, hmmmmmmmm had ik nog wat in de vriezer???They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Bowlenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja, als we met de meet uit eten gaan, of gaan midgetgolfen, dan mag jij ook een mening hebben over hoe en waarmee ik gaten vul
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
[..]nou en bedankt heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: